מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש בגריל גז

מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש בגריל גז הוא אחד מן המתכונים היותר פשוטים שיצא לכם להכין. מדובר במתכון בריא יחסית של עוף עם מעט רטבים שיתנו לו קונטרה נהדרת של טעם וכמובן שהוא משתלב נהדר עם כל ארוחת בשרים צלויים שאתם מתכננים להכין. אז לשם כך הכנו לכם אחלה של מתכון שאולי והולך להיות המתכון הבא שלכם לעוף בבית.

 

הכירו את גריל הגז – התחליף האולטימטיבי לפחמים

אז מי שעדיין לא מחובר ולא יודע בשנים האחרונות גרילי הגז תפסו תאוצה בשנים האחרונות והפכו להיות הפופולאריים ביותר. רבים מן האנשים בוחרים להחליף את הפחמים בגז וזאת על מנת להנות מארוחה מדהימה ללא כל מאמץ הכרוך בגחלים עצמם.

בשנים האחרונות הוא הופך לפופולארי יותר ויותר וכמובן שהטעמים שהוא מביא איתו אינם נופלים מהטעמים של גריל הפחמים בשום פרמטר. מדובר בתחליף האולטימטיבי והפופולארי ביותר בשנים האחרונות וזה בזכות כל היתרונות השונים שלו.

 

מה הם היתרונות של גריל הגז?

אז לגריל גז ישנם יתרונות רבים במספר מה שהופך אותו למאוד מבוקש בשנים האחרונות. היתרון הראשון ואולי החשוב ביותר הוא היתרון של הנוחות. ניתן להנות מגריל הגז באופן שלא ניתן להסברה בזכות הנוחות הרבה שהוא מביא איתו.

לא צריך להדליק פחמים וממש כמו בכיריים במטבח שלנו כל מה שצריך זה קצת גז והנה יש לנו גריל שעובד ומוכן לפעולה. כל מה שנשאר זה להניח עליו את הבשר שלנו ולהתחיל בתהליך הצלייה ותוך כמה דקות יש לנו ארוחת בשרים מושלמת ללא שום מאמץ.

 

הגריל גז של היום – גריל חדשני ומודרני

אז הגריל של היום הוא גם עבר שינויים רבים בתקופה האחרונה וזאת על מנת להתאים את עצמו לאורח החיים המודרני וכן לעיצובים השונים. הגרילים החדשים מחזיקים בשינויים טכנולוגיים מעולים שהופכים את כל תהליך הצלייה לתהליך פשוט עוד יותר וכמובן שהעיצוב החדשני שלו הופך אותו למשתלב באופן מושלם עם העיצובים השונים שבחרנו לבית שלנו. הוא כמובן עשוי מחומרים עמידים עוד יותר ואי אפשר להסביר כמה דברים טובים הוא מביא איתו.

 

רכישת גריל ביתי – מספר עצות שיהפכו את ההליך לקל יותר

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים להביא גריל חדש לבית שלכם אבל אתם מפחדים שאתם לא באמת יודעים איך להתחיל את תהליך הרכישה, החלטנו להביא לכם מספר עצות שיכולות לעזור לכם בכל מה שקשור להליך הרכישה.

 

קודם כל תבחרו את הסוג של הגריל הטוב ביותר עבורכם

חשוב מאוד בהתחלה לדעת ולהבין איזה גריל אתם מעדיפים להביא לבית שלכם והאם הוא באמת מתאים לכם מבחינת התכונות שלו. לכל גריל יש היתרונות שלו אבל כמו שלכל אדם מתאים מחשב שונה בהתאם לצרכים שלו ככה גם עם גרילים, אותו הסיפור. לכן תבחרו את סוג הגריל הנוח ביותר עבורכם ורק לאחר מכן תתחילו בחיפוש.

 

תקציב מראש יקל לכם על הבחירה

חשוב מאוד להבין כמה אתם רוצים להשקיע בגריל שלכם. גריל יכול לעלות בטווח מחירים של מאות שקלים ולהגיע לעשרות אלפי שקלים וכל זה בהתאם לגודלו ולצרכים שלכם. לכן חשוב להגדיר קודם כל את התקציב שאתם מעוניינים להוציא על הגריל ורק לאחר מכן אנחנו ממליצים לכם להתחיל בחיפושים.

הסיבה לכך היא שהתקציב יצמצם לכם הרבה מאוד אפשרויות מהמגוון העצום ויתן לכם את האפשרות לבחור בין מספר קטן יותר של אפשרויות בין גרילים שמתאימים לכם יותר.

 

מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש בגריל גז – טעים בטירוף וקליל להכנה

כעת אנחנו הכנו לכם מתכון קל להכנה והוא מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש בגריל גז. אז קודם כל שתדעו המתכון הוא פשוט מאוד וקל מאוד להכנה, אין מה לשבור את הראש תוך דקות אפשר להכין ארוחה מושלמת באפס מאמץ. לשם כך תצטרכו את המרכיבים הבאים:

חלקי עוף אהובים (מומלץ ירך) כ-2 קילו
מלח ¼ כפית
פלפל ¼ כפית
חרדל דיז’ון 2 כפות
דבש 3 כפות
פפריקה מתוקה 1.5 כפיות
שום כתוש 4 שיניים
שמן זית/קנולה כ-חצי כוס

 

שלב ראשון – מרינדת חלקי העופות

השלב הראשון במתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש בגריל גז היא קודם כל המרינדה. חשוב לייצר מרינדה שתכיל את החלקים ותיתן להם את המקום ולכן השתמשו בקערה רחבה יחסית שתוכל להכיל את הכל.

ערבבו את כלל המרכיבים שלכם למעלה באופן אחיד ורק לאחר מכן הוסיפו את העוף פנימה והתחילו לערבב טוב טוב ככה שהמרינדה תיגע בכל חלקי העוף השונים ובכל חלקיו של כל חלק. סיימתם? הניחו אותם לספוג טעמים לפחות שעתיים ועד לילה שלם.

 

שלב שני – צליית העוף

כעת הגענו לחלק השני בהכנה של מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש בגריל גז. אנחנו נחמם את הגריל גז שלנו ובעת שהוא יהיה מוכן לעבודה נוציא את חלקי העוף. חשוב לתת לעוף לחזור לטמפרטורת החדר טרם הצלייה וזאת על מנת שהצלייה תהיה אחידה.

כעת נניח את החלקים שלנו בעדינות ונצלה אותם כמו שצריך עד שיהיו מוכנים להגשה. את העוף אפשר לאכול ככה או להגיש את זה לצד פחמימה כמו פירה או אורז או סלטים שונים שאנחנו אוהבים, בכל מקרה הוא יהיה מושלם, פשוט וטעים במיוחד.

אז הנה לכם מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש בגריל גז. מתכון קליל ופשוט במיוחד שמשתלב טוב עם כל ארוחת בשרים שאתם מעוניינים לבצע. חובבי העוף יעופו עליו וגם אתם תוכלו להנות מארוחה מדהימה של עוף איכותי עם טעמים מושלמים. בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה