מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק במעשנת בשרים

מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק במעשנת בשרים הוא מתכון למי שרוצה טיפה לגוון ובמקום להכין כל היום רק בשרים בבישול ארוך גם להכין עוף במעשנה יכול להיות טעים וחווייתי. אז אם אתם מעוניינים לגוון קצת עם הבשרים שנכנסים לכם למעשנה, הכנו לכם מתכון מדהים ופשוט במיוחד שהולך לתת לכם הרבה טעמים מדהימים בכל ביס.

 

הכירו את המעשנה – כלי הצלייה הוויראלי ביותר ברשת

אז קודם כל לפני שאנחנו נתחיל בכלל בהכנה של מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק במעשנת בשרים, אנחנו נעשה לכם היכרות קצרה עם מעשנת הבשרים. מדובר בכלי הצלייה המוכר והוויראלי ביותר בתקופה האחרונה ברשתות החברתיות.

איפה שלא תלכו תראו סרטונים רבים שכוללים מתכונים שונים וכן שיטות עישון שונות הקשורות במעשנת בשרים. בשנים האחרונות הוא הפך לוויראלי במיוחד ורבים מן האנשים בוחרים להיכנס בזכות זה לעולם עישון הבשרים. אבל מה שמדהים זה שמדובר בכלי צלייה בעל היסטוריה מרהיבה ומדהימה שלא כולם מודעים אליה בכלל.

 

שיעור היסטוריה קצר – מעשנות הבשרים

מעשנות הבשרים הגיעו אלינו מהעבר הרחוק מאוד, קשה להצביע על הזמן המדויק שבה התחילו להשתמש במעשנות אבל אנחנו יודעים שבתרבויות שונות ברחבי העולם בעת ובעונה אחת גם ללא ידע והיכרות עם אותן התרבויות היו משתמשים במעשנות הבשרים.

אנחנו יודעים שהן היו לכלי הצלייה המועדף על משפחות דלות אמצעים וחיילים לדוגמא מאחר והן היו משמרות את הבשרים והדגים שלנו לאורך זמן רב וזאת עד שידם הייתה יכולה להשיג שוב את הפרודוקטים הללו וכך היה חוזר הניגון.

 

המעשנות של היום – לא דוד שמש וממש לא מקרר ישן

אז אם ראינו בטלוויזיה או את סבא הופך את הדוד הישן שהתקלקל למעשנת בשרים היום המעשנות כבר ממש לא אותו הדבר. המעשנות של היום הן כבר מתקדמות יותר באופן שקשה להסביר. הן מעוצבות בצורה חדשה ומודרנית, מחזיקות בכלים טכנולוגיים מדהימים ובנוסף לכל זה הן מתאימות הרבה יותר לעידן המודרני וכן לעיצובים המודרניים והחדשניים השונים.

 

המדריך למעשן המתחיל – עצות לרכישת המעשנה הראשונה שלנו

אז אם גם אתם רוצים ללכת עם הטרנד החדש של עישון בשרים קודם כל, מדובר בהחלטה מעניינת ובאחד מן התחביבים המהנים ביותר שאתם יכולים להביא על עצמכם. אנחנו ממליצים לכם מאוד להשתמש בעצות הללו על מנת שתוכלו לבצע את הרכישה הנכונה והנבונה ביותר עבורכם וכמובן להפיג את כל החששות שיש לכם.

 

תלמדו מעט על התחום לפני

היום יש לנו המון מידע שקשור לעולם עישון הבשרים וכמובן למעשנות השונות. יש קבוצות רבות בפייסבוק אשר הן ייעודיות לשם כך וכמובן סרטונים רבים ומידע רב שמלמד אותנו המון על התחום. אם אתם מעוניינים להיכנס לעולם העישון כדאי מאוד לקרוא וללמוד עליו מעט מה שיהפוך לכם את התהליך לפשוט עוד יותר בעת שאתם מחליטים לרכוש מעשנה חדשה.

 

אל תקפצו למים העמוקים בהתחלה

כמו שאמרנו עולם צליית הבשרים בכלל ועולם עישון הבשרים בפרט הוא עולם רחב. אנחנו מאוד ממליצים לא להכנס למים העמוקים ואם אין לכם את הניסיון והידע התחילו בדברים פשוטים ולאט לאט התקדמו לשיטות חדשניות וקשות יותר.

גם ברכישת המעשנה לא מומלץ ללכת על היקרה והאיכותית ביותר אלא התחילו עם מעשנות קטנות ופשוטות יותר וזאת על מנת שתוכלו להיכנס צעד אחר צעד לתוך העולם המרהיב הזה. לאחר שתתנסו ותגלו את העולם הזה ותתקדמו ותבינו אותו יהיה לכם גם קל יותר לרכוש את מעשנת הבשרים הטובה ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

 

מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק במעשנת בשרים – כשפיקנטי, מתוק ועשן נפגשים

אז החלק האחרון שלנו הוא באמת המתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק במעשנת בשרים. מדובר במתכון מאוד פשוט שמתחלק לשני שלבים בסה”כ ופשוט מדובר במתכון טעים בטירוף. אז איך עושים את זה? בואו נתחיל מכך שתאספו את המרכיבים הבאים לשם הכנת המתכון שלנו:

חלק עוף שאוהבים (מומלץ כרעיים) כ-קילו
רוטב סויה 2 כפות
צ’ילי מתוק 2 כפות
דבש 1 כפית
פפריקה מתוקה 1.5 כפיות
פלפל שחור ½ כפית
כמון/תבלין לגריל עוף 1.5 כפיות

 

שלב ראשון – הכינו מרינדה איכותית לעוף

אז בשלב הראשון בעת שמכינים את המתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק במעשנת בשרים אנחנו קודם כל נכין את המרינדה. ניקח את המרכיבים שלנו למעלה ונערבב אותם ביחד עד שתהיה לנו משחה אחת מאוד הומוגנית שמוכנה ורק מחכה לעטוף את חלקי העוף שלנו. כעת, ניקח את העוף, נוסיף אותו פנימה וניתן לו לנוח בפנים במשך כמה שעות ומומלץ אפילו לילה שלם.

 

שלב שני – עישון העוף במעשנה

בשלב הזה של המתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק במעשנת בשרים נשאר לנו רק לעשן את העוף במעשנה. נגדיר את המעשנה על חום שלא יעלה על 120 מעלות, ונכניס פנימה את כרעיים שלנו או כל חלק אחר שאתם בחרתם לעשן בפנים.

זמן העישון אמור להיות בערך כ-חצי שעה והטמפרטורה הפנימית של העוף אמורה להיות על בערך 74 מעלות. ניתן מעט יותר אבל לא להגזים על מנת שלא יתייבש. כעת אפשר להוציא את חלקי העוף מן המעשנה, ואנחנו יכולים להנות מארוחה מדהימה והיסטרית ללא כל חשש.

אז לסיכום, מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק במעשנת בשרים הוא מתכון עם טוויסט טעים במיוחד וממכר מאוד אשר משלבים את טעמי העישון ביחד עם טעמי המרינדה והופכים אותו לפשוט מושלם. אנחנו מזמינים אתכם לנסות מתכונים נוספים וכמובן לעדכן אותנו איך יצא, אז שיהיה לכם בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה