מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל פחמים

מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל פחמים הוא אחד מן המתכונים היותר מעניינים מבחינת טעמים שתכינו. מדובר במתכון פשוט במיוחד ומעניין מאוד בעל מגוון ומנעד רחב של טעמים שיגרמו לכם פשוט להתמכר ורק לרצות עוד ועוד. אז איך מכינים את המתכון הנפלא הזה? הכנו לכם מתכון פשוט ומאוד מעניין שיגרום לכם להתמכר ולא להפסיק לאכול את העוף.

 

גריל פחמים – בואו נכיר את הגריל האהוב עלינו

אז כן כולנו מכירים וזוכרים את גריל הפחמים מימים עברו, אותם ימים שבהם היינו נוסעים בשבתות ובחגים, בימי העצמאות והמועדים השונים ופשוט עושים על האש בגריל קטן מנירוסטה בצבע כסוף. הגריל הזה הוא טריגר בזיכרון שלנו לנוסטלגיה של תקופה פשוטה יותר שהרבה פעמים אנחנו פשוט מתגעגעים אליה כי היא מזכירה לנו את אותם הימים הפשוטים שהיינו חיים בהם בעבר.

 

גריל הפחמים היום – מה נשתנה?

אז עדיין אפשר למצוא בדיוק את אותם הגרילים מנירוסטה הכסופים מונחים בעיקר לפני ימי העצמאות בקיוסקים השונים ומחכים לרוכשים שיזרקו אותם בבגאז’. אבל רבים מן האנשים בוחרים דווקא לרכוש לביתם למרפסת או לגינה שלהם גריל פחמים חדש ואיכותי. מה ששונה בגריל הפחמים הביתי הוא קודם כל שהוא גדול יותר, איכותי יותר וכן נוח בהרבה לשימוש.

אמנם השימוש בפחמים לא מפסיק בהם אבל הוא מביא את אותו הטעם של הפחמים ואפילו טעם טוב יותר בזכות כל התוספות החדשות והטכנולוגיות שהופכות את הליך הצלייה לקל עוד יותר וכמובן מהנה הרבה יותר. בנוסף לכך הם מחזיקים בעיצובים מודרניים ונוחים אשר משתלבים באופן מיטבי עם המרפסות שלנו והגינות שלנו בבית.

 

רכישת גריל לבית – איך עושים את זה נכון?

אז הרבה פעמים אנשים בחיים עוצרים את עצמם מלבצע פעולות מסוימות בגלל חוסר ידע. אותו חוסר הידע הרבה פעמים גם מונע מאנשים לרכוש גריל חדש לבית שלהם. לכן החלטנו לעזור לכם עם מספר עצות שיהפכו את הליך הרכישה שלכם להליך קליל יותר ואנחנו מקווים שהוא יהפוך גם לפחות מפחיד.

 

תרכשו אך ורק את הגריל הנכון עבורכם

רבים מן האנשים מתייעצים ושומעים מחברים שלהם שהם רכשו דגם מסויים או סוג מסויים של גריל והם הולכים אחריהם למרות שלא בטוח בכלל שמדובר בגריל הנכון ביותר עבורם. לכן חשוב להבין את הסוגים השונים ולבחור את הסוג הנכון ביותר עבור מה שאתם מחפשים והמתאים ביותר עבורכם.

ניתן לבחור בין גרילי פחמים איכותיים וטובים לבין גרילי גז, מעשנות מסוגים שונים ואף גרילים חשמליים. כל אחד ואחד מהם יכול להתאים עבור אחד ולא עבור אחר ולכן חשוב לבצע בחינה ולהבין מה הסוג שמתאים לכם יותר.

 

הכינו את התקציב שלכם מראש – לא תאמינו כמה זה חוסך

החיסכון בהכנת התקציב מראש הוא לא רק בכיס אלא גם הוא מגיע מכיוון ההיצע הרחב שקיים בשוק הגרילים. היום ישנו היצע רחב בשוק הגרילים ובהתאם לכך ניתן לרכוש גריל איכותי כמעט בכל תקציב אשר אתם תעמידו לרשותכם. אנחנו מאוד ממליצים לכם להכין עקב כך תקציב מראש מה שיוריד לכם הרבה מהאפשרויות ויתן לכם את האפשרות לבחור בגריל המתאים ביותר עבורכם ועבור הכיס שלכם.

 

תשאלו אותנו שאלות, אנחנו פה בשבילכם

אנחנו יותר ממליצים לכם לפנות אלינו ואל צוות המומחים שלנו שהוא פה בשבילכם ועבורכם על מנת לענות לכם על שאלה שיש לכם. הצוות שלנו הוא צוות מקצועי בעל ניסיון רב והוא כאן על מנת לעזור לכם לבצע את הרכישה הטובה ביותר והבטוחה ביותר עבורכם.

 

מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל פחמים – טוויסט של טעמים

מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל פחמים הוא מתכון פשוט מאוד והוא יהיה מושלם עבורכם אם אתם חובבי עוף ובא לכם להכניס קצת טוויסט של טעמים הכוללים טעמים פיקנטיים לצד מתוקים בעוף שלכם. מדובר במתכון שיזכיר מעט טעמים אסייתיים אבל לא רק, הוא פשוט יהיה טעים וממכר מאוד. אז בואו נתחיל בלאסוף את המרכיבים הבאים:

חלק עוף שאוהבים (מומלץ פרגית) כ-קילו
רוטב סויה 2 כפות
צ’ילי מתוק 2 כפות
דבש 1 כפית
פפריקה מתוקה 1.5 כפיות
פלפל שחור ½ כפית
כמון/תבלין לגריל עוף 1.5 כפיות

 

הכנת מרינדה – שלב ראשון וקריטי מאוד

אז השלב הראשון ואולי הקריטי ביותר בעת שמכינים מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל פחמים הוא קודם כל להכין מרינדה. את המרינדה מכינים בצורה פשוטה, לוקחים את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ומערבבים אותם עד שיהיו לתערובת אחת ואחידה שרק מחכה שהעוף יכנס אליה. לאחר מכן נכניס את העוף שלנו, נערבב טוב מאוד וניתן לו לשבת בפנים כמה שעות עם עדיפות ללילה שלם על מנת לספוג קצת את הטעמים.

 

צליית העוף בגריל הביתי שלנו – שלב אחרון

אז השלב האחרון במתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל פחמים הוא באמת שלב הצלייה. כל מה שצריך בשלב הזה הוא לצלות את חלקי העוף שבחרנו בגריל הפחמים שלנו עד שיהיו חרוכים ומוכנים למאכל. לכל חלק יש את הזמן שלו אז אם בחרתם חלקים שונים תזכרו שיתכן וחלקם יהיו מוכנים בפחות זמן וחלקם ביותר זמן אבל מה שבטוח הטעם של כולם יהיה פשוט מדהים.

אז לסיכום מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל פחמים הוא אחד מן המתכונים היותר פשוטים שאנחנו יכולים להכין והוא באמת לא דורש כלום חוץ מכמה מרכיבים קטנים וגריל שמחכה לצלות את חלקי העוף. מקווים שנהניתם וכמובן שאתם מוזמנים לנסות מתכונים נוספים שלנו בגריל הביתי שלכם, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה