מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל גז

מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל גז הוא אחד מן המתכונים היותר פשוטים שיצא לכם להכין. ניתן להשתמש כמעט בכל חלק העוף והוא פשוט יהיה משביע וטעים במיוחד. אז איך מכינים את העוף הנהדר הזה שמשלב טעמים פיקנטיים ומתוקים כאחד? הכנו לכם אחלה של מתכון שלא תאמינו בכלל כמה פשוט היה להכין אותו, אז בואו נתחיל.

 

היכרות קצרה עם הגריל הפופולארי ביותר בשנים האחרונות

אז בואו ונתחיל מלהכיר בהתחלה טיפה את גריל הגז עוד לפני שנעבור לחלק של המתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל גז. מדובר בגריל הפופולארי ביותר בשנים האחרונות ורבים מן האנשים בוחרים לרכוש אותו אל ביתם בין אם למרפסת או לגינה בזכות התכונות הרבות שיש לו והיתרונות המטורפים שהוא מחזיק בהם.

הוא לא מצריך ידע מוקדם ולא צריך להתעסק עם הפחמים אלא כל מה שצריך זה גז שמחובר לגריל ויש לכם ארוחה מדהימה באפס מאמץ ומינימום זמן.

 

יתרונותיו של גריל הגז על גריל הפחמים המוכר

לגריל הגז יש המון יתרונות משל עצמו אבל הוא גם מחזיק ביתרונות רבים אל מול גריל הפחמים מה שהופך אותו למבוקש כל כך. קודם כל הוא הרבה יותר קל ונוח לשימוש. כל מה שצריך על מנת להתחיל ולהכין ארוחת בשרים מדהימה ומטורפת הוא רק להפעיל את הגז לחמם מעט את הגריל ויש לנו ארוחה מדהימה ומושלמת ללא כל מאמץ.

תוסיפו לכך שאין את הצורך להשתמש ולהדליק פחמים ואפשר בקלות ובאופן ספונטני לבצע הכנה של ארוחה מושלמת בקלילות ובמהירות גם בלי התעסקות לוגיסטית מיותרת של הפחמים מסביב.

 

חדשנות עיצובית שמתאימה למרפסת ולגינה

יתרון נוסף בגרילים הביתיים החדשים הוא שהם הפכו לחדשניים ומודרניים במיוחד, הם מחזיקים בכל מיני תוספות חדישות ועיצובים חדשניים ככה שהם יתאימו באופן מושלם למרפסת או לגינה שלכם מבחינה עיצובית ולא תצטרכו להתבאס על כך. אז כמו שאתם יכולים להבין יש הרבה סיבות ללמה הגריל הפך להיות כל כך מבוקש בשנים האחרונות.

 

רכישת גריל לבית – הטיפים שיהפכו את הרכישה לקלה עוד יותר

אנשים הרבה פעמים מעוניינים לבצע רכישה של גריל איכותי לבית שלהם אבל הם מפחדים בגלל חוסר ידע, חוסר הבנה או כל דבר אחר ולכן הם מחליטים שלא לרכוש את הגריל לבית שלהם. לשם כך הכנו לכם כמה עצות שיוכלו לעזור לכם בכל התהליך של הרכישה ואולי להפוך אותו למפחיד פחות ובעיקר יעיל הרבה יותר.

 

בחירת סוג הגריל – תבחרו רק את מה שמתאים לכם

אז חשוב לזכור קודם כל שיש המון סוגים שונים של גרילים ולא כולם מתאימים לצרכים שלכם. יש את גריל הגז האיכותי והנוח, גריל הפחמים הנוסטלגי, מעשנות בשרים מסוגים שונים ואף גרילים חשמליים. לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו ולכן כדאי לבצע בחינה ולהבין איזה גריל מתאים לכם יותר.

אם אתם לא אוהבים לדוגמא להשתמש ולהדליק פחמים ואתם רוצים לצלות בשרים איכותיים ולקבל את אותה התוצאה, יתכן וגריל דווקא הוא זה שיענה על כל הדרישות שלכם.

 

התייעצות ברשתות החברתיות ועם מומחים

עצה נוספת שיכולה להקל לכם על כל ההליך היא באמת לבצע התייעצות עם מומחים או עם אנשים מהרשתות החברתיות כמו בפייסבוק בקבוצות הייעודיות. הקהילות של צליית הבשרים והאהבה לבשרים לצלויים הן מתפתחות מאוד בשנים האחרונות ואנשים רבים מצטרפים לקהילות הללו ומחזיקים בניסיון וידע רב בגרילים מסוגים שונים. כמובן שגם הצוות המקצועי והמומחה שלנו נמצא כאן עבורכם לענות לכם על כל שאלה.

 

מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל גז – איך מכינים אותו באופן מושלם?

אז כן מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל גז הוא מתכון קלאסי מאוד, בעל טעמים מיוחדים שאנחנו מאוד ממליצים לנסות אותו. אז איך מכינים את המתכון המעניין הזה? הכנו לכם את המתכון וצעד אחרי צעד איך מכינים את העוף הנהדר הזה עם הטעמים הנהדרים הללו

חלק עוף שאוהבים (מומלץ פרגית) כ-קילו
רוטב סויה 2 כפות
צ’ילי מתוק 2 כפות
דבש 1 כפית
פפריקה מתוקה 1.5 כפיות
פלפל שחור ½ כפית
כמון/תבלין לגריל עוף 1.5 כפיות

 

שלב ראשון – מרינדה לעוף שלנו

אז השלב הראשון כמו בכל מתכון גם מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל גז הוא קודם כל הכנת מרינדה. איך מכינים? אנחנו קודם כל ניקח את כל המרכיבים שיש לנו למעלה ונערבב אותם ביחד עד שתיווצר משחה שמוכנה לקבל את העוף שלנו.

אחרי שסיימנו, אנחנו נכניס את העוף שלנו פנימה ונערבב ככה שכלל הטעמים יתערבבו בתוכו. ניתן להשתמש בכל חלק עוף שאוהבים, או סוגים שונים של חלקים אנחנו מאוד ממליצים על פרגית למרות שהיא יקרה יותר מהחלקים האחרים. כעת ניתן לו לנוח בפנים כמה שעות עד לילה שלם על מנת שיקבל את הטעמים של המרינדה.

 

שלב שני – שלב הצלייה

כעת הכנו לחלק השני והאחרון והא שלב הצלייה במתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל גז. ניקח את העופות שלנו ונצלה אותם על הגריל גז עד שיהיו מוכנים, לכל חלק יש את הזמן שלו ואם בחרתם להשתמש בכרעיים לדוגמא הצלייה צריכה להיות עד שיהיה צרוב ויפה ומבפנים לבן, רך יחסית ועסיסי.

אז כמו שאתם רואים מתכון לעוף בדבש וצ’ילי מתוק בגריל גז הוא מתכון קליל מאוד והכי חשוב? טעים במיוחד ואנחנו מאוד ממליצים לכם לנסות אותו. שילוב הטעמים יהפוך את העוף לפשוט טעים ואתם הולכים להתמכר לטעמים הללו כמו שלא חלמתם. אז בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה