מתכון לסמורס של פיקניק במעשנת בשרים

מתכון לסמורס של פיקניק במעשנת בשרים הוא מתכון שהולך ללמד אתכם שניתן להכין גם קינוחים במעשנה הביתית שלכם. נכון זה נשמע מאוד מוזר אבל המעשנה בנויה גם לפעול לצורך הכנה של קינוחים ולא רק של בשרים. אז איך מכינים את המתכון הנפלא הזה? אנחנו כאן ללמד אתכם צעד אחר צעד איך לעשות את זה.

 

מעשנות – בואו ותכירו את הכלי האהוב במיוחד

אז כל מי שמחובר לרשתות החברתיות בשנים האחרונות יצא לו לראות מעשנה אחת או שתיים שם. מדובר בכלי הצלייה הוויראלי ביותר בשנים האחרונות ולכן עם העלייה שלו ברשתות החברתיות בין אם מדובר באינסטגרם או בטיקטוק וכן בפייסבוק וביוטיוב הפכו אותו להיות מבוקש במיוחד.

קבוצות ייעודיות רבות נפתחו סביבו וקרניבורים משתפים במתכונים, שיטות צלייה וכן מעשנות שונות וטיפים. הקהילה הקרניבורית גדלה מסביב לכלי הזה המהווה כלי צלייה היסטורי מרתק במיוחד שרבים מן האנשים לא יודעים בכלל עד כמה ההיסטוריה שלו מדהימה.

 

היסטוריה קצרה – מעשנות הבשרים

אז למעשנות הבשרים יש היסטוריה ארוכת שנים שקשה לכם להאמין בכלל עד כמה. ישנו קושי לשים את האצבע מאיפה בדיוק הגיעה המעשנה מאחר ואנחנו יודעים שתרבויות רבות השתמשו במעשנות מסוגים שונים במשך ההיסטוריה ואנחנו לא יודעים מי הייתה הראשונה וכנראה שמדובר בשיטת צלייה שהתפתחה בו זמנית בתרבויות רבות עקב היתרונות שלה.

מדובר היה בכלי שהיה בעיקר שימוש של אוכלוסיות דלות אמצעים וזאת על מנת שיוכלו לשמור ולשמר את הבשר והדגים שלהם לזמן ארוך ככל הניתן מאחר וידם לא הייתה משיגה באופן קבוע את המוצרים הטריים הללו ועד לפעם הבאה הם היו יכולים לשמר אותם לאורך זמן ארוך.

  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 47Ø + כיסוי

    1,999.00
    מידע נוסף
  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    1,399.00
    הוספה לסל

 

המדריך לרכישת מעשנה ראשונה – איך עושים זאת?

אז אם החלטתם לרכוש מעשנה בפעם הראשונה בחייכם, מזל טוב! מדובר באחד מן התחביבים המהנים ביותר במיוחד עבור קרניבורים. אז איך עושים את זה בכלל? אנחנו הכנו לכם מספר עצות שהמטרה שלהן לעזור לכם לבצע רכישה בטוחה עבורכם על מנת שתבצעו את הרכישה המתאימה והמושלמת ביותר עבורכם.

 

קודם כל – חשוב להכיר את התחום

אז לפני שבכלל אנחנו מתחילים ברכישת מעשנות אנחנו ממליצים קודם כל להכיר מעט את התחום לפני שאתם קופצים למים ורוכשים את המעשנה. היכרות עם התחום אפשר לעשות בצורות רבות בין אם מדובר בהיכרות דרך קורסים, פייסבוק, אינטרנט או כל דרך אחרת שאתם רוצים. תקראו, תבינו מעט על עולם עישון הבשרים ואתם תראו כמה הוא מרתק וכמה זה יועיל בהמשך התהליך למצוא את המעשנה המושלמת עבורכם.

 

אל תקפצו תמיד על היקר

עצה נוספת ואולי חשובה עוד יותר היא כמה כסף להוציא על המעשנה. לא תמיד חייב לרכוש את היקר והאיכותי ביותר וייתכן ובגלל שאתם מתחילים ואינכם מכירים מספיק את עולם העישון עדיף לכם להתחיל ממעשנות פשוטות יותר אשר הן זולות יותר ויכולות לשמש אתכם על מנת ללמוד את הבסיס באופן מושלם ומשם להמשיך לשדרג.

 

התייעצו עם הצוות שלנו הוא פה עבורכם

כמובן שאנחנו ממליצים לכם לא ללכת ולעשות את הרכישה לבד, אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו ולצוות המקצועי שלנו שהוא כאן לתת לכם ליווי מלא בתהליך הרכישה. לכל שאלה אנחנו זמינים עבורכם ונשמח לתת לכם את השירות הטוב והאיכותי ביותר וזאת על מנת שתוכלו להנות מרכישה בטוחה ונוחה עבורכם. אז אם אתם מתלבטים, תפנו אלינו ואל הצוות המסור שלנו ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

 

מתכון לסמורס של פיקניק במעשנת בשרים – קינוח במעשנה הביתית

אז הגענו לחלק האחרון והוא מתכון לסמורס של פיקניק במעשנת בשרים. איך מכינים את הקינוח הנהדר והמושחת הזה במעשנה הביתית שלנו? לא מדובר בעבודה קשה או במרכיבים רבים ואפילו לא תאמינו עד כמה זה יהיה פשוט עבורכם. המתכון הזה ישנה לכם את התפיסה בכל מה שקשור להכנה של דברים במעשנה הביתית ואתם תגלו כמה זה פשוט להכין קינוח איכותי וטוב במעשנה שלכם. אז כל מה שנשאר הוא לאסוף את המרכיבים הבאים:

תבנית שמתאימה למעשנה 1 תבנית
פתי-בר או כל ביסקוויט שאוהבים 1 שרוול
מרשמלו 1 שקית
שוקולד חלב/מריר 2 חבילות

 

שלב ראשון – הכנה של התבנית

תחילה, בעת שמכינים מתכון לסמורס של פיקניק במעשנת בשרים אנחנו נכין את התבנית שתכנס למעשנה שלנו. איך עושים את זה? קודם כל אנחנו ניקח את הביסקוויטים שלנו ונפזר אותם בתוך התבנית בצורה מסודרת. לאחר מכן נפזר את קוביות השוקולד בהתאם לכמויות שאנחנו רוצים וחשוב שישבו על הביסקוויטים עצמם. אחרי שסיימנו את זה, אנחנו ניקח את המרשמלו וגם אותו נפזר מלמעלה ונכסה איתו את קוביות השוקולד והביסקוויטים.

 

שלב שני – הכנסה למעשנה

כעת אחרי שחיממנו את המעשנה שלנו לחום של בערך 180 מעלות, אנחנו יכולים להמשיך בהכנה של מתכון לסמורס של פיקניק במעשנת בשרים. נכניס פנימה את התבנית שלנו וניתן לה להתחיל להתבשל בתוך המעשנה במשך כ-10 דקות.

התבנית שלנו של הסמורס תהיה מוכנה בעת שהמרשמלו צלוי וחרוך מלמעלה וכל הפנים נמס כמו שצריך. לאחר מכן, נוציא את התבנית, נניח אותה למנוחה של כמה דקות בודדות וזאת על מנת שכשניקח את הביס הפה שלנו לא ייכווה.

אז לסיכום, מתכון לסמורס של פיקניק במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים המושלמים ביותר שיצא לכם להכין בכל מה שקשור לקינוח במעשנה הביתית. אנחנו ממליצים לכם לראות מתכונים נוספים אצלנו באתר וכמובן לשתף אותנו איך יצא לכם. לכל שאלה אנחנו זמינים עבורכם, אז בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה