מתכון לסמורס של פיקניק בגריל גז

מתכון לסמורס של פיקניק בגריל גז הוא קינוח שאפשר להכין בלי בעיה על הגריל הביתי שלכם ללא כל מאמץ. היום אנחנו הולכים לשבור לכם את הסטיגמה בכל מה שקשור להכנה של דברים בגריל. אז תתכוננו ללמוד איך אפשר להכין גם קינוחים ללא כל חשש בגריל הביתי שלכם. איך עושים את זה? בואו נתחיל ותגלו.

 

גריל גז – בואו ונכיר את הגריל המבוקש ביותר

אז לפני שאנחנו מתחילים בכלל לדבר על מתכונים כמו מתכון לסמורס של פיקניק בגריל גז, אנחנו רוצים לספר לכם קצת על הגריל המבוקש ביותר בעולם. מדובר בגריל המושלם שרוב האנשים בוחרים לרכוש אותו ולא לפנות לגרילים האחרים שנמצאים בשוק.

הוא מהווה גריל נוח לשימוש במיוחד והתחליף המושלם אצל רוב האנשים לגריל הפחמים האהוב. מדובר בגריל איכותי במיוחד ונשבור לכם סטיגמה שאולי קיימת אצל חלק מהאנשים הוא לא פוגם בשום צורה בטעמי הבשר.

 

גריל גז – יתרונות ישנם בשפע

אז לגריל הגז כפי שאתם יכולים להבין יש מספר רב של יתרונות במיוחד על פני גריל הפחמים. הוא קודם כל נוח בהרבה לשימוש, אין צורך להשתמש בפחמים על מנת להכין עליו ארוחת בשרים איכותית אלא כל שנצטרך הוא רק גז שמחובר לנו לגריל עצמו.

הוא וורסטילי מאוד ונותן לנו את האפשרות לבצע הכנה של ארוחות בשרים במהירות וביעילות ללא כל הכנה מוקדמת ובכך מאפשר לנו להיות מאוד ספונטניים שבהכנת בשרים על האש. הספונטניות והנוחות מהווים רק כחלק מהיתרונות הרבים שיש לגריל להציע וכמובן החלק של הלכלוך והשחור בידיים גם הוא נעלם.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

עיצובים חדשניים ומתאימים עבורכם

אז הגריל הוא לא רק בעל יתרונות של נוחות אלא גם הוא מגיע כיום בעיצובים חדשניים המתאימים מאוד לבית שלכם בין אם למרפסת או לגינה. חוץ מהעיצובים המדהימים הוא גם מגיע במגוון רחב של גדלים המתאימים באופן מושלם למרפסת שלכם ותוסיפו לכך את הטכנולוגיות החדישות שהוא מגיע עמן ותבינו בדיוק למה רבים מן האנשים בוחרים לרכוש דווקא אותו ולא גרילים אחרים.

 

המדריך לרכישת הגריל הראשון שלי – טיפים לרכישה נבונה

אז אם החלטתם לרכוש גריל חדש לבית שלכם אנחנו כאן על מנת לעזור לכם. הכנו לכם מספר טיפים שיעזרנו לכם עם כל התהליך וזאת על מנת להוריד לכם את החששות שיש לכם מתהליך הרכישה.

 

קודם כל תבחרו את הסוג הנכון עבורכם

אז קודם כל חשוב להבין שהיום בשוק ישנם מספר שחקנים ראשיים בכל מה שקשור לגרילים ביתיים. על מנת לבחור את הסוג הנכון חשוב שתכירו את ההבדלים בין שלושת השחקנים הראשיים הלוא הם גרילי הגז המעולים, גרילי הפחמים הנוסטלגיים וכמובן מעשנות בשרים איכותיות. כל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונותיו שלו ואנחנו ממליצים בחום להתאים את הסוג עבורכם ולא לפעול רק לפי מה שמציע לכם הסביבה.

 

התייעצו עם צוות המומחים שלנו

צוות המומחים שלנו הוא פה עבורכם, הוא שמח לתת שירות ומחזיק בניסיון של שנים רבות בכל מה שקשור לגרילים מסוגים שונים והתאמתם אל הצרכנים. אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו ואנחנו יותר מנשמח ללוות אתכם בכל התהליך, מתחילתו ועד סופו ככה שתוכלו להנות מרכישה בטוחה לצד שירות מקצועי ויעיל.

לכל שאלה אנחנו נמצאים וזמינים כאן עבורכם ואנחנו כאן על מנת להוריד לכם את החששות וללוות אתכם בכל ההליך מתחילתו ועד סופו. אז אנחנו מחכים לכם על מנת לעזור לכם לבחור את הגריל המושלם עבורכם.

 

מתכון לסמורס של פיקניק בגריל גז – קינוח מושלם וקליל

אז הגענו לחלק שבו אנחנו מכינים מתכון לסמורס של פיקניק בגריל גז. מדובר במתכון אמריקאי, פשוט ונהדר, קליל וטעים וכמובן שכולם ייהנו ממנו. אז אנחנו לא צריכים הרבה מצרכים על מנת להכין אותו וכל מה שצריך הוא מספר מרכיבים מצומצם וגריל גז ביתי ואיכותי על מנת להכין את הקינוח הנפלא הזה. אז קודם כל אנחנו ממליצים לאסוף את המרכיבים הבאים:

תבנית שמתאימה לגריל גז 1 תבנית
פתי-בר או כל ביסקוויט שאוהבים 1 שרוול
מרשמלו 1 שקית
שוקולד חלב/מריר 2 חבילות

 

שלב ראשון – שלב הכנת התבנית

בשלב הראשון בעת שאנחנו מכינים מתכון לסמורס של פיקניק בגריל גז אנחנו נצטרך להכין את התבנית לכניסה לגריל הביתי שלנו. איך עושים את זה? ניקח את התבנית שלנו ונניח בתוכה את הביסקוויטים שלנו. ניתן להשתמש באמת שבכל ביסקוויט וניתן לרפד את התבנית עם חמאה במידה ורוצים כמובן אבל לא חובה. לאחר מכן נניח ונפזר על הביסקוויטים את השוקולדים שלנו ולאחר מכן נסיים בפיזור של המרשמלו שלנו מעל השוקולדים.

 

שלב שני – שלב הצלייה על הגריל

כעת בשלב השני של מתכון לסמורס של פיקניק בגריל גז כל שיש לעשות הוא לחמם תחילה את הגריל שלנו. לאחר מכן אנחנו ניקח את המגש ונניח אותו בתוך הגריל ונתחיל בהליך הצלייה.

ההליך לא אמור להיות ארוך במיוחד, מומלץ לסגור את הגריל על מנת לתת לחום לבצע סוג של “אפייה” בתוך הגריל ובכך הוא ממיס את חתיכות השוקולד שבפנים וחורך את המרשמלו מלמעלה. כעת כשזה מוכן, אפשר להוציא, מומלץ לחכות ממש כמה דקות בודדות על מנת שלא תישרף לכם הלשון מהחום של זה, ובתיאבון לכולם!

אז הנה, מתכון לסמורס של פיקניק בגריל גז פשוט וטעים שיהפוך לכם את העל האש הבא לחוויה גם עבור הילדים או אוהבי הקינוחים הפשוטים והמושחתים. אנחנו מקווים שנהניתם, מחכים לשמוע איך יצא לכם וכמובן לעוד מתכונים בגריל הגז הביתי שלכם אתם יכולים לראות אצלנו באתר, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה