מתכון לסטייק סינטה בגריל פחמים

מתכון לסטייק סינטה בגריל פחמים הוא המתכון הפשוט ביותר ואולי האהוב ביותר שאפשר להכין בגריל הפחמים שלכם. עם הפחמים הלוחשות אפשר להוציא סטייק ברמה גבוהה במיוחד וזאת ללא מאמץ מיוחד. אז אם אתם חובבי סטייק הסינטה, מדובר במתכון המושלם עבורכם. איך עושים את זה? אנחנו כאן כדי להדריך אתכם צעד אחר צעד בתהליך. 

 

גריל פחמים – המכשיר הנוסטלגי שכולנו אוהבים

אז מי מאיתנו לא מכיר את גריל הפחמים האהוב והנוסטלגי. לרובנו כשאומרים גריל פחמים אנחנו אוטומטית נזכרים בגריל הקטן עשוי הנירוסטה שהיה נמצא בבגאז’ שלנו לאירועים מיוחדים כמו שבתות, חגים ומועדים במיוחד ימי העצמאות שהיינו גודשים בהם את הפארקים והיערות ועושים ארוחות “על האש” מפנקות עם החברים או המשפחה.

אין דבר שרובנו בתור ילדים נהננו לעשות יותר ולכן הגריל מעלה לנו את הזכרונות הרבים מהילדות של תקופות פשוטות ומהנות עוד יותר.

 

גריל הפחמים היום – כבר ממש לא מה שאתם זוכרים מפעם

בגלל כל הנוסטלגיה שיש עם גריל הפחמים, רבים מן האנשים בוחרים לרכוש גרילי פחמים מסוגים שונים לביתם. הגרילים של הפחמים של היום הם ממש לא מה שאתם מכירים או זוכרים מהעבר והם הרבה אבל הרבה יותר משודרגים ומעניינים ממה שהכרתם.

הם עברו שדרוגים משמעותיים הן מבחינת העיצוב שהפך לעיצוב מודרני שמתאים באופן יוצא מן הכלל למרפסת או לגינה שלנו וכמובן שהם גם עברו שיפורים טכנולוגיים שהופכים את חווית הצלייה לחוויה מושלמת שאין כדוגמתה.

אפילו הפחמים שכולנו זוכרים, הפכו להיות אחרים לגמרי והעבודה איתם נעשתה מהנה יותר ויש סוגים רבים שמתאימים לצליות שונות ואתם לא תאמינו בכלל עד כמה זה שונה מבעבר.

 

רכישת גריל חדש לבית – העצות שיעשו לכם סדר

אז אם החלטתם לרכוש גריל חדש לבית שלכם, מדובר בהחלטה נבונה שעולים איתה לפעמים המון חששות שונים. לכן החלטנו לעזור לכם על ידי מתן של מספר עצות שיכולות להפוך את ההליך לקליל יותר וכמובן הרבה פחות מפחיד ממה שחשבתם. כלל העצות שלנו אינן מחייבות אלא נועדו לשם עזרה וייעול התהליך עבורכם.

 

סוג הגריל – התאימו את סוג הגריל אליכם

אז אם החלטתם לרכוש גריל לפעמים אנשים לא מכירים את השוק ולא מכירים את הסוגים השונים של הגרילים שקיימים.

בהתאם לכך חשוב מאוד לבדוק את סוג הגריל ולבחור את הגריל המתאים ביותר עבורכם, ישנם סוגים רבים של גרילים כמו גריל הגז, גריל הפחמים האהוב וכמובן המעשנות השונות ועל כן חשוב לדעת ולהבין את ההבדלים ולבחור את הגריל שמתאים לכם יותר.

אם אתם מחפשים גריל ואתם לא יכולים לוותר על הטעם שמביאים הפחמים אין ספק שגריל הפחמים הוא כנראה המתאים ביותר עבורכם.

 

תקצוב נכון – תבדקו כמה אתם יכולים/מוכנים להשקיע

חשוב מאוד גם להתאים את התקציב של הרכישה לכיס שלכם ולהבין בדיוק כמה אתם מוכנים ויכולים להשקיע. השוק היום של הגרילים השוק עמוס בעל המון אפשרויות שיכולות להתאים.

במיוחד בשביל זה מומלץ לבצע קודם כל בדיקה של כמה אתם יכולים או רוצים להשקיע ורק לאחר מכן להתחיל בתהליך הרכישה, הדבר יצמצם לכם המון מהאפשרויות הרבות ויעזור לכם למקד את החיפוש בטווח שמתאים לכם.

 

התייעצות – תתייעצו עם אדם שמבין

הטיפ האחרון שלנו להיום הוא טיפ בנוגע להתייעצות עם מומחים או אנשים שמבינים או בעלי ניסיון שכבר רכשו בעברם גריל לבית. הסיבה לכך היא מכיוון שאין חכם כבעל ניסיון והם יוכלו לעזור לכם בבחירה ולמקד אתכם לדברים שמתאימים יותר עבורכם.

כמובן שחוץ מכך הם גם יוכלו לתרום לכם ולעזור בכל מה שקשור למה לא לקנות ומה פחות כנראה יתאים לכם. אנחנו ממליצים לכם כמובן גם לפנות לצוות המקצועי שלנו שתמיד נמצא כאן עבורכם לענות על כל השאלות שיש לכם ולייעל ולפשט את ההליך של הרכישה ככל הניתן.

 

מתכון לסטייק סינטה בגריל פחמים – איך מכינים סינטה בגריל הביתי?

אז הגענו לחלק הטעים ביותר והוא המתכון לסטייק סינטה בגריל פחמים. איך מכינים את הסינטה בגריל הפחמים הביתי שלכם אתם שואלים? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם איך באופן פשוט אפשר להפוך את הצלייה הביתית לחוויה טעימה בדיוק כמו במסעדת הבשרים האהובה עליכם. לשם כך תאספו את המרכיבים הבאים:

נתח סינטה פרוס לסטייקים כ- קילו
מלח חופן
פלפל חופן

 

שלב ראשון – שלב ההכנות לצלייה

בשלב זה אנחנו נבצע קודם כל את ההכנות הראשוניות במתכון לסטייק סינטה בגריל פחמים. איך עושים את זה? את האמת כמו שאתם רואים אין יותר מידי מרכיבים במתכון ועל כן באמת שאין מה להתכונן יותר מידי.

בשלב זה תחממו כבר את הפחמים ותנו להן לבעור ולאחר מכן תוודאו שהסטייקים שלכם נמצאים בטמפרטורת החדר וזאת על מנת שהצלייה שלכם תהיה אחידה. הסיבה שלא נשתמש בהרבה מרכיבים הוא כי מדובר בנתח מצוין וטעים במיוחד ואנחנו רוצים להגיע למצב שאנחנו נהנים מהטעם של הבשר ללא שום דבר שיהרוס אותו.

 

שלב שני – שלב הצלייה

כעת נתחיל בשלב החשוב ביותר במתכון לסטייק סינטה בגריל פחמים. כל שיש הוא לשים על הסטייק שלנו מעט מלח ופלפל ולהניח אותו על גריל הפחמים ולתת לגריל להכין אותו למידת העשייה האהובה עלינו. עצה בסטייקים – אל תהפכו אותו לפני הזמן, הפיכה אחת זה כל מה שצריך לסטייק איכותי.

אז לסיכום, המתכון לסטייק סינטה בגריל פחמים הוא מתכון הכי קליל וטעים שתמצאו. כל מה שצריך זה רק לחמם את הפחמים ויש לנו ארוחה מדהימה מהסרטים. בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה