מתכון לסטייק סינטה בגריל גז

מתכון לסטייק סינטה בגריל גז הוא אחד מן המתכונים הקלאסיים והפשוטים ביותר שאפשר להכין בגריל הגז הביתי והמושלם שלנו. הסינטה היא בין הנתחים המיוחדים והמובחרים ביותר שאפשר להכין ומי שאוהב את הסינטה פשוט יודע שמדובר בעונג צרוף על הגריל הביתי שלנו. אבל איך מכינים את הנתח המושלם הזה בגריל הביתי? הכנו לכם מדריך קצרצר ומושלם שלא תאמינו בכלל עד כמה הוא פשוט. 

 

גריל גז – הגריל המבוקש והמוכר ביותר בשנים האחרונות

אז לפני שבכלל נבין איך מכינים מתכון לסטייק סינטה בגריל גז, אנחנו רוצים לראות שאתם באמת מכירים ויודעים קצת יותר על גריל הגז. מדובר בשנים האחרונות בגריל המבוקש והנמכר ביותר בישראל וזאת בזכות כל היתרונות המובנים שהוא מגיע איתו.

מדובר בגריל מדהים, גריל איכותי במיוחד שפשוט מהווה כיום בתור התחליף מספר אחד לפחמים. לא כולם יודעים אבל הגריל הזה בשנים האחרונות החל בצבירת תאוצה מטורפת וכמעט כל משפחה בוחרת לרשת את המרפסת או הגינה שלהם בגריל גז איכותי שמחליף את הפחמים הישנים. גריל גז הפך לשם שני לאיכות ונוחות ולא סתם רבים מן האנשים רוצים דווקא אותו ולא שום גריל אחר אצלם בבית.

 

איך הוא הפך למבוקש ביותר בשנים האחרונות?

גרי ל הגז בשנים האחרונות כבר הפך להיות המבוקש ביותר וזה בזכות מספר יתרונות מובנים שיש לו שנותנים לו יתרון על פני “המתחרים” שלו בשוק. קודם כל הוא נוח לשימוש ברמות קיצון, לא צריך להתעסק יותר בפחמים על מנת להכין על האש ובכך הוא מאפשר ספונטניות מלאה בכל מה שקשור להכנה של בשרים מסטייקים ונתחים שונים ואפילו בהכנה של דגים.

עכשיו, בואו ונשבור את הסטיגמה הקיימת – גריל גז לא פוגם בטעמי הבשר בשום צורה ויש כאלו שאפילו אומרים שהוא עושה את הטעמים טובים יותר ושומר על טעמי הבשר איכותיים ומושלמים. תוסיפו לכך את הטכנולוגיות החדישות שהוא מגיע איתן לצד האיכות הרבה והעיצובים המודרניים ותבינו בדיוק למה רבים מן האנשים בוחרים דווקא בגריל הזה בתור הגריל שלהם לבית.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

אז איך קונים גריל חדש לבית – מה אני צריך לדעת?

אז אם החלטתם לרכוש גריל איכותי לבית שלכם, חדש וטוב אנחנו יודעים שלפעמים זה נשמע מפחיד מאוד בעיקר בגלל פערי המידע הקיימים. לכן הכנו לכם מדריך קצרצר או יותר נכון כמה עצות חשובות לפני שאתם מתחילים בבחירה ובקנייה של הגריל שלכם.

 

קודם כל תבחרו נכון את הגריל מבחינת סוג הגריל

לפני שמתחילים לחפש גריל חשוב להבין איזה סוג גריל אנחנו מחפשים. עיקר הגרילים היום בשוק הם גרילי פחמים מסוגים שונים, גרילי גז איכותיים וכמובן מעשנות בשרים איכותיות אשר מחזיקים כל אחד ואחד מהסוגים הללו ביתרונות שונים ומובנים משלו. חשוב להכיר ולהבין את ההבדלים בין הגרילים השונים על מנת לבחור את הסוג המתאים ביותר עבורכם, ככה יהיה לכם הרבה יותר קל להתחיל ולחפש את הגריל המושלם ביותר.

 

אנשי מקצוע יכולים להועיל מאוד

אז אם אתם לא יודעים או מרגישים שאתם צריכים הכוונה יש לנו צוות מקצועי איכותי במיוחד שישמח להכווין אתכם באופן המושלם ביותר אל הגריל המתאים ביותר עבורכם. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ואנחנו נהיה פה על מנת לעזור לכם לבחור את הגריל המתאים והמושלם ביותר עבורכם.

אז אם אתם מחפשים איש מקצוע איכותי ואמין שידע להכווין אתכם לגריל המושלם ביותר עבורכם ולהתאים לכם את הגריל הנכון עבורכם אל תהססו ותפנו אלינו ואנחנו נהיה פה על מנת לעזור לכם בכל התהליך.

 

מתכון לסטייק סינטה בגריל גז – הכי פשוט והכי מושלם

על מנת להכין מתכון לסטייק סינטה בגריל גז לא צריך הרבה עבודה וכמובן שאין צורך ביותר מידי מרכיבים. סינטה זה נתח מובחר, טעים מאוד, אפס שומני ומושלם עבור כל מי שרוצה לאכול ארוחת סטייק איכותית וטעימה. אז אם אתם מעוניינים ואוהבים את הנתח המדהים הזה על מנת להכין אותו תאמינו לנו שאין צורך בכלל לעשות כמעט כלום, כל מה שצריך הוא מספר מרכיבים דל במיוחד ואתם תהנו מארוחה מושלמת.

תכינו לעצמכם את המרכיבים הבאים:

נתח סינטה פרוס לסטייקים כ- קילו
מלח גס חופן
פלפל שחור גרוס חופן

 

שלב מקדמי – בחירת נתח איכותי

בעת שאנחנו מכינים מתכון לסטייק סינטה בגריל גז, חשוב מאוד לשים לב לנתח שאנחנו קונים. ככל שהבשר יהיה איכותי יותר, זה ישירות ישפיע על הטעמים של הנתח. על מנת להנות מסטייק איכותי לא צריך להוסיף לו תבלינים, רק לתת לו מעט מלח ופלפל אשר יחזקו את הטעמים הקיימים בתוכו ולא תאמינו בכלל כה הוא מושלם.

אז אחרי שהבנו את זה, תרכשו לעצמכם נתח סינטה איכותי מהקצב שלכם וככה תוכלו להנות מסטייק סינטה פשוט מאוד ומושלם שלא תאמינו בכלל.

 

שלב הצלייה – סטייק סינטה על הגז

אז עכשיו הגענו לחלק האחרון בעצם בהכנה של מתכון לסטייק סינטה בגריל גז. נחמם את גריל הגז שלנו ושנייה לפני שאנחנו נעלה את הנתח שלנו על האש אנחנו ניקח ונפזר מעט מלח גס ופלפל שחור משני הצדדים של הסטייק. כעת נתחיל בצריבה משני הצדדים עד להגעה לרמת העשייה שאנחנו אוהבים.

אז כמו שאתם יכולים לראות, הכנה של מתכון לסטייק סינטה בגריל גז היא ממש לא דורשת הרבה והכל מובנה בבחירת בשר טוב ואיכותי. אז מקווים שנהניתם וכמובן מזמינים אתכם לצפות בעוד מתכונים אצלנו באתר שלא תאמינו בכלל כמה הם מושלמים, אז בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה