מתכון ללחמג’ון במעשנת בשרים

מתכון ללחמג’ון במעשנת בשרים הוא מתכון קליל וטעים והוא מושלם למעשנת הבשרים שלכם. הלחמג’ון מקבל את טעמי העישון וככה הוא פשוט הופך לממכר במיוחד ויכול להחליף את המנה העיקרית בקלות רבה. מדובר במתכון המושלם גם למי שחושש מהכנת בצקים ואם אתם ממש מפחדים אז הכנו לכם אלטרנטיבה נוספת לבצק שלא צריך הכנה. אז איך מכינים? בואו נתחיל.

 

הטרנד החדש – הכירו את מעשנת הבשרים

אז מעשנת הבשרים הפכה בשנים האחרונות לטרנד שחזר ורבים מן האנשים בוחרים לרכוש ולהשתמש בכלי הצלייה הזה רבות. היום הרשתות החברתיות מלאות בסרטונים ומתכונים רבים של מעשנות בשרים וכולם מתחילים לרדוף אחרי הטרנד הזה ולקחת חלק ממנו.

הפלטפורמות החברתיות הרבות מציגות לנו סרטונים מעניינים, בשרים מתפרקים ושלל אפשרויות ומדריכים רבים לשימוש בכלי הזה ולכן יש לו הרבה מאוד וויראליות בשנים האחרונות, ועם הוויראליות גם הביקוש עולה.

 

פרט היסטורי מרתק על כלי הצלייה

אז נכון שמדובר בטרנד חדש יחסית שנכנס לנו חזק בשנים האחרונות אבל המעשנות הולכות איתנו כבר היסטוריה ארוכה עוד יותר ממה שחשבתם. אם בעבר היינו רואים אצל המשפחה שלנו את סבא לוקח את דוד השמש הישן או המקרר שהתקלקל והופך אותו למעשנה, המעשנות היו איתנו עוד הרבה לפני.

מדובר היה בכלי הצלייה המועדף בעיקר על משפחות דלות אמצעים וחיילים וזאת מאחר והוא משמר להם את הבשרים והדגים לאורך פרק זמן ארוך במיוחד. ככה בעצם הם היו יכולים להנות מפרודוקטים הללו לזמן רב שהיו יכולים להשיג מחדש את המצרכים הטריים הללו.

 

ומה לגבי היום?

היום המעשנות כבר הפכו להיות חלק מהחיים שלנו והן התחילו להחזיק בכל מיני תוספות מדהימות וטכנולוגיות לצד עיצובים חדשניים שהופכים את המעשנה לכלי צלייה שמתאים לנו בדיוק גם לעיצוב המודרני של המרפסת והגינה. המעשנות היום הן כבר ממש לא המעשנות של העבר והן הפכו לגדולות יותר, חדשניות יותר, יפות יותר ויש כאלה שאף יאמרו שחלקן מזכירות להם יותר חללית מאשר כלי לצלייה של בשרים.

 

אז אם אני רוצה לרכוש כלי צלייה איכותי לבית, איך אני עושה את זה?

רבים מן האנשים רוצים לרכוש מעשנה איכותית לבית שלהם אבל הם מפחדים ולא יודעים בדיוק איך זה עובד, מה טווח המחירים והם יש הצדקה לכל מחיר ומחיר. לשם כך הכנו לכם מספר טיפים שיוכלו לעזור לכם בכל ההליך.

 

תבחרו את הכלי הנכון ביותר עבורכם

עצה ראשונה ואולי היא עצת הזהב היא בחירת כלי הצלייה קודם כל. ישנם מספר רב של סוגים של גרילים המתחילים מהמעשנות המדהימות, לגרילי גז, פחמים ואף גרילים חשמליים. אתם צריכים לבחור את הגריל הנכון ביותר עבורכם בהתאם ליתרונות של כל אחד ואחד מהם, תזכרו שמה שמתאים לאחד לוו דווקא הוא מתאים עבור האחר.

 

קראו מעט בקבוצות הייעודיות

היום בעידן הטכנולוגי יש לנו ברשתות החברתיות קבוצות ייעודיות רבות בתחום ושם נמצאים אנשים בעלי ניסיון רב שהם לא רק מבינים אלא גם שמחים לתת עצות ולעזור בכל ההליך. הם יוכלו לתת לכם כמובן את העצות שלהם, ללמד אתכם איך לבצע את הפעולות השונות בכלי הצלייה הייעודי שלכם וכן לעזור לכם בכל התהליך של הרכישה.

כמובן שאתם יותר ממוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי שלנו גם שנמצא פה עבורכם לענות לכם על כל שאלה וללוות אתכם בתהליך הרכישה שלכם צעד אחר צעד.

 

מתכון ללחמג’ון במעשנת בשרים – אפיית לחמים במעשנה הביתית

כעת הכנו לכם מתכון ללחמג’ון במעשנת בשרים, שלא תאמינו כמה הוא פשוט וגם אם אתם סולדים ולא אוהבים או לא יודעים להתעסק בבצקים לא תאמינו כמה הוא קל. אז קודם כל על מנת להכין את המנה המושלמת הזו אתם תצטרכו את המרכיבים הבאים:

קמח שמרים 2 כוסות
מלח 1 כפית
סוכר 2 כפיות
שמן זית 2 כפות
מים פושרים 1 כוס

המרכיבים לבשר:

בשר טחון 300 גרם
בצל סגול 1 קצוץ
פפריקה מתוקה 2 כפיות
רסק עגבניות 1 כף
מלח ½ כפית
פלפל ¼ כפית
שמן זית 1 כף
כמון 2 כפיות

 

שלב ראשון – הכנת בצק מושלם באפס מאמץ

על מנת להכין את הבצק של המתכון ללחמג’ון במעשנת בשרים לא תצטרכו לעבוד קשה בכלל. כל מה שאתם צריכים זה לקחת את כלל המרכיבים שיש לכם להכנת הבצק, להכניס למיקסר למשך כ – 4 דקות ויש לכם בצק מוכן שנשאר רק ללוש אותו עוד דקה בערך על משטח מקומח ולהניח אותו למנוחה.

תשימו לב שהבצק לא דביק מידי אלא גמיש ורך מאוד. אם אתם לא אוהבים להכין בצק לא צריך להילחץ, אתם יכולים לקחת פיתה, לחצות אותה מסביב ככה שיהיו לכם 2 עיגולים דקים ולהשתמש בה כבסיס ללחמג’ון שלכם.

 

שלב שני – הכנת הלחמג’ון במעשנת הבשרים

אז כן, גם המעשנה שלנו יכולה להיות ממש כמו תנור, כל שצריך הוא לחמם אותה עד לחום של בערך 180 מעלות. כעת ניקח את המרכיבים לבשר ונערבב אותם ולאחר מכן נפזר אותם על הפיתה שחצינו, אם החלטתם להכין את הבצק לאחר ההתפחה פשוט תחצו אותו ותרדדו אותו עד שיהפוך לדק. כעת נניח את הלחמג’ון שלנו על פלנצ’ה שעשויה מברזל יצוק או מחבת אמייל ונכניס לבערך 20 דקות למעשנה.

והנה לכם מתכון ללחמג’ון במעשנת בשרים, פשוט וטעים במיוחד, לא תאמינו כמה הוא קליל וכמה הוא ממכר. אתם יכולים להגיש את הלחמג’ון עם צנוברים מעל או לפזר מעט טחינה או גם וגם, הכל הולך והכל טעים, אז בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה