מתכון ללחמג’ון בגריל פחמים

מתכון ללחמג’ון בגריל פחמים הוא אחד מן המתכונים שיפתיעו אתכם כמה הוא פשוט להכנה. מי שמפחד מבצקים מדובר במתכון המושלם עבורו מכיוון שמדובר בבצק פשוט מאוד להכנה שלא דורש עבודה רבה, את כל העבודה עושה המיקסר ומדובר במתכון פשוט מאוד ומושלם עבור כל מי שרוצה לארח ולהשוויץ. אז איך מכינים את המתכון המושלם הזה? בואו נתחיל ונלמד אתכם בדיוק איך עושים את זה נכון.

 

גריל פחמים – הכירו את הגריל האהוב עלינו

אז גריל פחמים הוא לא סתם גריל, הוא אחד מן הגרילים המוכרים והאהובים ביותר עלינו וזאת בזכות הנוסטלגיה שהוא מביא איתו. בעידן המודרני יש רצון להתקדמות רבה ולכן לפעמים הזיכרונות הפשוטים מהעבר שהגריל מביא איתו גורמים לנו להמשך אליו יותר ולהיזכר בתקופות פשוטות עוד יותר.

מי מאיתנו לא זוכר את גריל הנירוסטה הקטן מהחגים והשבתות, המועדים וימי העצמאות למיניהם שהיינו פשוט הולכים ליער או לפארק הקרוב ומכינים ארוחת בשרים מטורפת מבשרים פשוטים, משחקים בגני השעשועים ופשוט היינו נהנים מהעולם בחוץ.

 

גריל הפחמים של היום – אותו בסיס עם קדמה חדשה

אז נכון, עדיין אפשר למצוא את גריל הנירוסטה הכסוף בהרבה מאוד מקומות אבל רבים מן האנשים בוחרים דווקא להשתדרג ולרכוש אל הבית שלהם גריל חדש ואיכותי עוד יותר שמבוסס על שימוש בפחמים. הסיבות לכך הן רבות זה מתחיל מהאהבה הרבה שיש לטעם שהפחמים מביאים לבשר, מהזכרונות הרבים והטענה ששומעים המון היא שלפחמים לא ניתן למצוא תחליף.

הנוסטלגיה גורמת להרבה מאוד אנשים לרכוש גריל איכותי שמגיע עם עיצובים חדשניים וכמובן טכנולוגיות שונות שהופכות את הצלייה לקלה עוד יותר מצד אחד אבל שומרת על הבסיס של השימוש בפחמים שלא ניתן להחליף אותם בשום דבר אחר. ככה בעצם הם שומרים על הבסיס הפשוט שאהבנו בעבר עם קדמה ועיצוב שמתאים למרפסת ולגינה באופן מושלם.

 

רכישת גריל חדש – עצות שיקלו עליכם בתהליך החיפוש

אז אם החלטתם לרכוש גריל חדש לבית שלכם אנחנו כאן על מנת לתת לכם מספר עצות שיוכלו להפוך את הליך הרכישה שלכם לקליל עוד יותר. העצות הללו הן עצות מהשטח ולאחר שהבנו שרבים מן האנשים חושבים שמדובר בהליך מסובך רצינו לעשות לכם קצת סדר.

 

קודם כל תבחרו את הגריל הנכון עבורכם

היום בשוק ישנם סוגים שונים ורבים של גרילים מגריל פחמים איכותי ועד לגרילי גז מסוגים שונים, מעשנות בשרים ואף גרילים חשמליים. כל אחד ואחד מהם הוא מחזיק ביתרונות רבים אך לא לכל אחד מדובר בגריל המועדף או הנכון ביותר. תבצעו בדיקה ותבינו מה הגריל הנכון ביותר עבורכם וככה יהיה לכם עוד יותר קל לרכוש גריל איכותי.

 

התייעצו עם האנשים הנכונים

אז נכון היום כל אחד מכניסה לגוגל יכול לספר לכם שהוא דוקטור בתחום אבל זה ממש לא ככה הדבר, אנחנו מאוד ממליצים להתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון וידע לפני הרכישה על מנת להבין את ההבדלים השונים וכמובן לקבל את העצות שלהם.

ישנן קבוצות רבות בפייסבוק בתחום וכן בקרבנו אנשים בעלי ניסיון רב, אנחנו ממליצים לפנות אליהם ולראות מה העצות והטיפים שלהם וכמובן לשמוע מהם חוות דעת על הגרילים השונים ועל ההמלצות השונות שיש להם. כמובן שהצוות המקצועי שלנו גם הוא זמין עבורכם ועבור כל שאלה שיש לכם.

 

מתכון ללחמג’ון בגריל פחמים – מתכון שלא תאמינו בכלל כמה הוא פשוט וטעים

אז כעת הגענו לחלק האחרון והוא הכנת המתכון ללחמג’ון בגריל פחמים. לא צריך הרבה עבודה וכמובן לא הרבה מרכיבים רק להכיר את הדרך לאפייה נכונה בגריל הפחמים שלכם. מומלץ להשתמש בפלנצ’ה מיציקת ברזל או ממגשים ומחבתות העשויות מאמייל. על מנת לאפות נכון עליכם להדליק את הפחמים ולרכז אותם בצד אחד של הגריל ולשמור עליו סגור לאורך כל תהליך ההכנה. כעת נעבור למרכיבים:

קמח שמרים 2 כוסות
מלח 1 כפית
סוכר 2 כפיות
שמן זית 2 כפות
מים פושרים 1 כוס

המרכיבים לבשר:

בשר טחון 300 גרם
בצל סגול 1 קצוץ
פפריקה מתוקה 2 כפיות
רסק עגבניות 1 כף
מלח ½ כפית
פלפל ¼ כפית
שמן זית 1 כף
כמון 2 כפיות
פטרוזיליה צרור יפה

 

שלב ראשון – הכנת בצק פשוט מאוד

אז בשלב הזה של המתכון ללחמג’ון בגריל פחמים קודם כל נצטרך להכין את הבצק שלנו. הכנת הבצק היא פשוטה, כל שתצטרכו הוא להכניס את כל המרכיבים של הבצק ביחד למיקסר ולתת לו לעבוד במשך כמה דקות. רוצים להרגיש מקצוענים?

הכניסו את הכל ללא המים והתחילו לאט לאט להוסיף לבלילה ולתת לה להגיע למצב שהיא רכה וגמישה ולא דביקה במיוחד. נלוש במשך עוד דקה שתים את הבצק וכעת ניתן לו לתפוח בערך לכפול מהגודל שלו.

 

שלב שני – הכנת הלחמג’ון

בשלב הזה אנחנו ניקח את הבשר שלנו ושאר הרכיבים ונערבב אותם ביחד טוב טוב ככה שתהיה לנו תערובת אחידה. כעת נפתח את הבצק שלנו, נחלק אותו לשני חלקים ונפתח אותו עד שיהיה דק (אל תשכחו לעבוד עם משטח מקומח). כעת נפזר את המרכיבים שלנו לבשר מעל, נכניס לגריל שלנו (בצד השני מהפחמים), נסגור וניתן לו להתבשל בפנים בערך רבע שעה אולי עשרים דקות ויש לכם לחמג’ון שרק מחכה להיטרף.

אז כמו שאתם יכולים לראות מתכון ללחמג’ון בגריל פחמים הוא מתכון קליל וטעים וגם הבצק לא מסובך במיוחד. אחרי שאתם מסיימים לאכול את זה אתם תרוצו לרכוש את המרכיבים ולא תרצו להפסיק להכין אותו, אז שיהיה לכם בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה