מתכון ללחמג’ון בגריל גז

מתכון ללחמג’ון בגריל גז הוא אחד ממנות הפתיחה האהובות והאהודות ביותר שאתם יכולים להכין. מה צריך יותר ממאפה טעים עם בשר איכותי, מעט טחינה ותוספות שאוהבים על מנת להכין את המנה המושלמת הזו? אז איך מכינים את הארוחה המדהימה והמטורפת הזו? אנחנו הכנו לכם מתכון קליל וטעים במיוחד שלא יצרוך מכם הרבה עבודה בכלל, בואו נתחיל.

 

גריל גז – הכירו את הגריל המבוקש ביותר בשנים האחרונות

אז לפני שבכלל ניגש ללהכין מתכונים כמו מתכון ללחמג’ון בגריל גז אנחנו קודם כל נספר לכם מעט על הגריל המושלם הזה. מדובר בגריל הפופולארי ביותר בשנים האחרונות ואנחנו רואים ממש נהירה של רבים לרכוש אותו אל המרפסת או הגינה שלהם.

גריל הגז לוקח מאיתנו הרבה מאמץ בכל מה שקשור לתפעול שלו ומדובר בתחליף המושלם ביותר שאתם יכולים לחשוב עליו לגריל פחמים. בדיוק כמו שהגז החליף את הפחמים בכיריים הביתיים ככה גם גריל הגז הפך להיות התחליף הטוב ביותר לגריל הפחמים שכולנו אוהבים.

 

יתרונותיו של גריל הגז

אז לגריל הגז ישנם יתרונות רבים שהופכים אותו למבוקש במיוחד. היתרון החשוב ביותר ואולי הברור ביותר הוא הנוחות של השימוש, במקום להתחיל להדליק פחמים ולהתחיל להתעסק בפחמים כל הזמן, גריל הגז הוא פשוט מאוד ותוך מספר דקות בודדות ללא כל התעסקות מיותרת הוא מייצר לנו את הנוחות להכין ארוחת על האש פשוט מדהימה.

נוסיף על כך שגריל הגז הוא גם פשוט מאוד לשימוש ומאפשר לנו את היכולת הספונטנית להכין ארוחת בשרים ללא כל מאמץ ועכשיו אתם יכולים להבין למה כולם נוהרים לרכוש אותו.

 

עיצובים מודרניים לצד טכנולוגיה חדשנית

אז הגריל היום חוץ מהיתרונות הרבים הוא גם מגיע בעיצובים מדהימים וחדשניים שהופכים אותו לשילוב מושלם לעיצוב המודרני שלכם במרפסת או בגינה. בנוסף לכך הוא מחזיק בשלל טכנולוגיות חדישות שהופכות את הליך הצלייה ליעיל עוד יותר וכמובן למהנה ובכך הוא הופך להיות פשוט התחליף המושלם לגריל הפחמים.

 

רכישת גריל לבית – המדריך לרכישה נכונה

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים להביא גריל חדש לבית שלכם בין אם למרפסת או לגינה זה עלול להיות צעד טיפה מלחיץ למי שלא מכיר את התחום. לשם כך הכנו לכם מספר עצות שיוכלו לעזור לכם ולהפוך לכם את הליך הרכישה לפשוט עוד יותר.

 

התייעצו עם מומחים

עצה ראשונה שיכולה מאוד לעזור לכם היא להתייעץ עם אנשים שמבינים בתחום והם כאן על מנת לעזור לכם. האנשים הללו נמצאים מסביבנו ויתכן שאחד מהחברים או המכרים שלכם הוא בעל הידע וישמח לעזור לכם.

אנשים כאלה ניתן למצוא גם ברשתות החברתיות בקבוצות והקהילות היעודיות והם יותר מישמחו לתת לכם עצה וכמובן לעזור לכם בכל הליך הרכישה ולתת לכם את הטיפים השונים. גם הצוות המקצועי שלנו נמצא גאן עבורכם וישמח לתת לכם שירות ולענות לכם על כל שאלה על מנת להפוך את הליך הרכישה לפשוט עוד יותר.

 

התקציב שלכם יכול לעזור לכם מאוד

ההמלצה הנוספת היא באמת להכין תקציב מראש, כמה אתם מעוניינים להוציא על הגריל בהתאם לתקרת מינימום ומקסימום ככה שתוכלו לבחור את הגריל המתאים ביותר עבורכם מבחינה תקציבית.

היום התחרות של הגרילים והיצרניות היא מאוד גדולה וניתן כמעט בכל תקציב שתעמידו לרשותכם למצוא אלטרנטיבה איכותית שתתאים לכם לבית ולכן אנחנו מאוד ממליצים לעשות בדיקה של כמה אתם מעוניינים להשקיע. הבדיקה הזו תקל עליכם מאוד ותצמצם לכם את המבחר הרחב לגרילים שמתאימים לכם יותר.

 

מתכון ללחמג’ון בגריל גז – בואו נכין מאפה טעים בגריל הגז שלנו

אז עכשיו אנחנו נתחיל במתכון ללחמג’ון בגריל גז. לא צריך הרבה דברים ואנחנו נלמד אתכם כיצד להכין את הבצק וכיצד להכין את המאפה המושלם ביותר עבורכם. נתחיל מהמרכיבים לבצק:

קמח שמרים 2 כוסות
מלח 1 כפית
סוכר 2 כפיות
שמן זית 2 כפות
מים פושרים 1 כוס

המרכיבים לבשר:

בשר טחון 300 גרם
בצל סגול 1 קצוץ
פפריקה מתוקה 2 כפיות
רסק עגבניות 1 כף
מלח ½ כפית
פלפל ¼ כפית
שמן זית 1 כף
כמון 2 כפיות

 

שלב ראשון – בואו נכין בצק

אז בשלב הראשון אנחנו קודם נכין את הבצק על מנת להמשיך עם המתכון ללחמג’ון בגריל גז. נכניס את כלל החומרים שלנו למיקסר ונערבב בערך 4-5 דקות שיהיה לנו בצק רך וגמיש ולא דביק. כעת נלוש אותו עם היד במשך דקה על משטח שקימחנו קודם, נעביר לקערה ונתפיח.

 

שלב שני – הבשר של הלחמג’ון

כעת בשלב השני של המתכון ללחמג’ון בגריל גז אנחנו נערבב את כלל החומרים שלנו לתערובת אחת ואחידה שתהיה מוכנה לעלות על הבצק שהכנו קודם. אחרי שאנחנו מסיימים נותנים לבלילה לנוח כמה זמן על מנת לספוג טעמים.

 

שלב שלישי – הכנת הלחמג’ון בגריל הגז

כעת ניקח את הבצק שלנו ונפתח אותו שיהיה דק. סיימתם? ניתן עכשיו לשים את הבלילה של הבשר (מומלץ לחלק לשניים את הבצק). שמים מעט שמן זין מעל, שמים את הלחמג’ון שלנו בתוך פלנצ’ת צלייה העשויה מיציקת ברזל או אמייל ונניח אותו בגריל הגז שלנו שחיממנו מראש על חום נמוך יחסית. כעת ניתן לו בערך 20 דקות בפנים והנה יש לנו לחמג’ון שרק מחכה שיאכלו אותו.

אז כמו שאתם יכולים לראות להכין מתכון ללחמג’ון בגריל גז זה ממש לא קשה וממש לא מסובך, אבל הטעם? הטעם הוא גן עדן. אז שיהיה לכם בתיאבון ואתם מוזמנים לראות מתכונים נוספים אצלנו לגריל הביתי שלכם.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה