מתכון ללזניה במעשנת בשרים

מתכון ללזניה במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים שהולכים לשבור את התפיסה בכל מה שקשור לדברים שאפשר להכין במעשנה הביתית שלכם. לא תאמינו כמה זה פשוט, כמה זה טעים וכמובן שובר שגרה ונהדר. הלזניה מקבלת את טעמי העישון ובכך היא מקבלת טעמים איכותיים שהופכים את הארוחה לפשוט מושלמת. אז איך מכינים את זה אתם שואלים? בואו נתחיל.

 

הכירו את המעשנה – כלי הצלייה אולי הוויראלי והמעניין ביותר

אז כל מי שמחובר לרשתות החברתיות יודע ומכיר כנראה את עולם עישון הבשרים שתופס תאוצה בשנים האחרונות. רבים מן האנשים בוחרים להשתמש ולרכוש עקב כך מעשנות בשרים ולהצטרף לקבוצת חובבי העישון שלא מפסיקה להתרחב.

מדובר בכלי צלייה ויראלי במיוחד עם היסטוריה עשירה ומרתקת שפשוט הפך להיות ממש לחלק מהעולם הקולינארי הבייתי ואין קרניבור או חובב בשרים שלא מתעלף מהמראה של המעשנה או צופה ולומד על העולם הזה מעט. האינטרנט מלא במידע רלוונטי והרשתות החברתיות מלאות במידע רלוונטי ומרתק במיוחד וכמובן בסרטונים שמלמדים המון על העולם הזה.

 

הכירו קצת את ההיסטוריה של הכלי

הכלי הזה מחזיק בהיסטוריה מרתקת וארוכת שנים שלא תאמינו בכלל. ההיסטוריה מתחילה מהעבר הרחוק שבו אנשים שהיו דלי אמצעים בעיקר משפחות היו משתמשים במכשיר הצלייה הזה על מנת לשמר את הבשרים והמוצרים הטריים שעלולים להתקלקל ללא התערבות מהר מאוד.

ככה הופיע לחיים שלהם המעשנה והם השתמשו בה על מנת לשמר את אותם הבשרים, דגים או כל מוצר אחר שהם היו צריכים למשך זמן ארוך עד שידם הייתה יכולה להשיג עוד פעם מוצרים טריים ואיכותיים כאלה. גם חיילים היו משתמשים במעשנות מאחר והם היו יוצאים להפלגות ללא ידיעה מתי בפעם הבאה יוכלו לשים ידם גם הם על בשרים טריים ולכן היו מעשנים את הבשר בכדי לקבל את מנת הבשר היומית שלהם ולשמר אותו לאורך זמן.

  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 47Ø + כיסוי

    1,999.00
    מידע נוסף
  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    1,399.00
    הוספה לסל

 

היום זה כבר ממש לא ככה

היום המעשנות הפכו להיות לא רק וויראליות אלא גם התורה שמסביבן התפתחה המון. הן מחזיקות בעיצובים חדשניים ומודרניים וכמובן ישנם שיטות רבות ושונות לעישון של מוצרים שונים וכמובן נתחים שונים ודברים שונים. כל הליך העישון הוא שונה במהותו ודווקא אינו נועד למטרה של שימור אלא יותר למטרות טעמים שהם ממכרים וטעימים במיוחד.

 

רכישת גריל ראשון – מספר עצות שיעזרו לכם

אז אם החלטתם שהגיע הזמן להשתדרג ולרכוש עבורכם גריל מסוג מסויים, מעולה. אנחנו יודעים שההחלטה הזו מלווה לעיתים בחששות ופחדים ולכן אנחנו הכנו לכם מספר עצות שיעזרו לכם בכל התהליך ויהפכו אותו לפשוט עוד יותר.

 

תבחרו את הסוג קודם כל לפני הכל

אז לפני שאתם בכלל מתחילים את תהליך הרכישה אתם צריכים להבין מה סוג הגריל שמתאים לכם ביותר. אנחנו ממליצים באמת לבחון את שלושת הסוגים העיקריים שהם מעשנות הבשרים האהובות והוויראליות, גרילי הגז והפחמים. כל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונותיו שלו ואנחנו מאוד ממליצים לעשות בחינה של הסוגים ולראות מה מתאים לכם יותר.

 

התייעצו עם מומחים – לא תאמינו בכלל כמה זה יעזור לכם

עצה נוספת היא להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום בין אם דרך הרשתות החברתיות או מכרים. כמובן שאפשר לפנות לצוות המקצועי שלנו שהוא פה עבורכם והוא יותר מישמח לתת לכם את כל העצות על מנת שתצאו הכי מרוצים שאפשר מתהליך הרכישה.

 

מתכון ללזניה במעשנת בשרים – לא תאמינו כמה זה טעים

אז הגענו לחלק שבו שאנחנו בעצם מספרים לכם איך מכינים מתכון ללזניה במעשנת בשרים. העבודה היא פשוט פשוטה יחסית ולא תאמינו שהמעשנה שלכם יכולה לשמש ממש כמו התנור הביתי שלכם ואפשר להכין בה כל דבר שמתחשק לכם כמעט. אז איך עושים את זה אתם שואלים? קודם כל אתם צריכים לאסוף את המצרכים הבאים:

דפי לזניה  כ- 18 חתיכות 
עגבניות מרוסקות קופסא
מים 1 כוס
מלח ½ כפית
פלפל שחור 1/3 כפית
שום כתוש 3 שיניים
שמן זית 2 כפות
מוצרלה חבילת מוצרה מגורדת
גבינה צהובה כ-200 גרם
גבינת צ’דר/כל גבינה אחרת שאוהבים כ-200 גרם

 

שלב ראשון – הכנת התבנית

אז השלב הראשון בעת שמכינים מתכון ללזניה במעשנת בשרים, הוא להכין את התבנית. חשוב להשתמש בתבנית שמתאימה למעשנות בשרים ולא בכל תבנית שאתם מוצאים. כעת נכין את הרוטב של הלזניה מכל החומרים שיש לנו למעט הגבינות והדפים ונבשל את זה מספר דקות עד לצמצום הרוטב והטעמים שאוהבים.

כעת ניקח את הרוטב נשים בחלק התחתון של התבנית, נתחיל לבנות לנו את שכבות הלזניה בצורה של דפי לזניה, רוטב, גבינה וחוזר על אותה הפעולה עד לחלק העליון של התבנית. כעת נעטוף את התבנית בנייר כסף, ונעבור לחלק השני.

 

שלב שני – הכנת הלזניה במעשנה

אז הגענו לחלק האחרון של מתכון ללזניה במעשנת בשרים, והוא הכנת הלזניה. נחמם את המעשנה שלנו לחום של 180 מעלות ונכניס פנימה את התבנית מכוסה. ניתן ללזניה לשבת בפנים בערך כ- חצי שעה ולאחר מכן נמשיך לשלב הבא. בשלב זה נוריד את הכיסוי של הנייר כסף ונכניס את הלזניה לעוד בערך כ- 10 דקות עד שהחלק העליון משחים ויפה. והנה ארוחה מדהימה, חלבית ופשוטה במעשנה הביתית שלכם.

אז כמו שאתם יכולים לראות מתכון ללזניה במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים הפשוטים והמפתיעים שאפשר להכין. אפשר להכין ככה גם לזניות בשריות ללא כל חשש ועוד כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו. לעוד מתכונים מוזמנים להסתכל באתר, מחכים לשמוע איך יצא לכם, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה