מתכון ללזניה בגריל גז

מתכון ללזניה בגריל גז הוא אחד מן המתכונים שהולכים להוציא אתכם מהקיבעון על דברים שאפשר להכין בגריל הביתי. לא צריך להתאמץ ואפשר להשתמש בו בדיוק כמו תנור וכמובן שזה הולך להיות ממש אבל ממש טעים עבורכם. אז איך מכינים את הלזניה הזו אתם שואלים ועוד בגריל שלכם? לזניה איכותית, כשרה ומושלמת אנחנו מתחילים עכשיו!

 

גריל גז – הגריל המבוקש ביותר ואהוב ביותר

אז קודם כל לפני שאנחנו נתחיל לדבר על מתכון ללזניה בגריל גז, אנחנו רוצים לספר מעט על הגריל החדשני והמוכר והאהוב שנקרא גריל גז. בשנים האחרונות הוא הפך להיות לגריל המבוקש ביותר בזכות כל היתרונות המובנים שהוא מחזיק בהם, הוא נוח לשימוש, הוא תחליף נהדר לפחמים ואפשר להכין בו גם ארוחות מדהימות שאינן בשריות ופשוטות ביותר.

רבים מן האנשים בוחרים בגריל הגז והוא הפך להיות לעוד יותר מבוקש בשנים האחרונות כאשר הביקוש לגרילי גז למרפסות או לגינות עולה באופן משמעותי כל יום, יותר ויותר.

 

אז למה בכלל לרכוש גריל גז?

הבחירה לרכוש גריל גז היא לפעמים לא מובנת להרבה אנשים אז בואו נתחיל מלפוצץ מיתוס, האוכל בגריל הגז יוצא טעים בדיוק כמו בגריל הפחמים. הוא מחזיק ביתרונות רבים המתחילים מהנוחות שלו. גריל הגז מחזיק בנוחות מקסימלית והוא כל כך טוב ואיכותי שהוא לא רק נוח לשימוש הוא גם מאפשר ספונטניות מלאה בכל מה שקשור להכנה בו.

אפשר ללא צורך בהדלקה של פחמים תוך דקות ספורות להתחיל להכין ארוחות מסוגים שונים בקלות ובמהירות ללא כל חשש. תוסיפו לכך את זה שכל מה שצריך זה חיבור לגז בין אם דרך בלון או חיבור גז ברור ופעיל ויש לכם ארוחה שהיא פשוט מושלמת. בנוסף הוא מחזיק היום בעיצובים חדשניים ומרהיבים שהופכים אותו למתאים באופן מושלם למרפסת או לגינה וכן לעיצובים השונים שאנחנו מחזיקים במקומות האלה.

 

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

גריל חדש לבית שלי – מה עליי לעשות?

בין אם מדובר בגריל הראשון שלכם או שאתם מעוניינים בשדרוג הגריל הקיים לפעמים מדובר בצעד שעלול להרתיע. הסיבה לכך היא שרכישה של גריל עלולה להיות מלחיצה לפעמים ובאמת שבחוסר ידע או הבנה אנחנו עלולים להיתקל בהרבה מאוד שאלות שאין לנו תשובה עליהן. לכן הכנו לכם מעט עצות שיוכלו להפוך לכם את הליך הרכישה לפשוט עוד יותר.

 

קודם כל תבחרו את הסוג הנכון ביותר עבורכם

אז קודם כל חשוב לבחור את סוג הגריל טרם הרכישה. היום בשוק ניתן לרכוש גרילי גז איכותיים במיוחד, גרילי פחמים מרהיבים ונהדרים וכמובן מעשנות עבור בשרים או דגים או כל דבר אחר שאתם רוצים. לכל אחד ואחד מהם יש את יתרונותיו שלו ולא מתאים עבור כל אחד ולכן חשוב לבחור את הסוג הנכון ביותר עבורכם ולא בעבור מישהו אחר.

 

התייעצו עם מומחים, לא תאמינו כמה זה עוזר

עצה נוספת היא באמת להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום שיוכלו לעשות לכם מעט סדר. לא תאמינו בכלל כמה זה יעזור לכם ויהפוך לכם את ההליך לפשוט עוד יותר. כמובן שהצוות המקצועי שלנו זמין עבורכם והוא כאן על מנת לענות לכם על כל השאלות שיש לכם. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ואנחנו נשמח לעזור לכם בכל התהליך מתחילתו ועד סופו על מנת שתצאו מרוצים מקסימום.

 

מתכון ללזניה בגריל גז – לא תאמינו כמה זה פשוט

אז נכון, מתכון ללזניה בגריל גז עלול להישמע מעט מוזר ומה הקשר בין גריל הגז הביתי לבין לזניה? אבל לא תאמינו כמה זה טעים ומהנה לפעמים לשבור שגרה ולהשתמש בגריל הביתי שלנו בתור מעין תנור שיכול לעשות לנו את הארוחה המושלמת. אז נתחיל במרכיבים, קודם כל אספו לעצמכם את המרכיבים הבאים:

דפי לזניה כ- 18 חתיכות
עגבניות מרוסקות קופסא
מים 1 כוס
מלח ½ כפית
פלפל שחור 1/3 כפית
שום כתוש 3 שיניים
שמן זית 2 כפות
מוצרלה חבילת מוצרה מגורדת
גבינה צהובה כ-200 גרם
גבינת צ’דר/כל גבינה אחרת שאוהבים כ-200 גרם

 

שלב ראשון – הכנת התבנית של הלזניה

אז השלב הראשון בעת שמכינים מתכון ללזניה בגריל גז, אנחנו נצטרך להכין את התבנית. אנחנו ניקח את העגבניות המרוסקות שלנו ונוסיף את כל המרכיבים לא כולל דפי הלזניה והגבינות על מנת לייצר רוטב. מומלץ להכין את הרוטב ולבשל אותו מעט אבל אפשר פשוט לערבב הכל בקערה וזה יצא גם נהדר.

אחרי שסיימנו, נשים מעט רוטב בתחתית התבנית (חשוב תבנית שיכולה להיכנס לגריל הגז) ונשים 2-3 כפות מהרוטב בתחתית התבנית. כעט נסדר את דפי הלזניה מעל הרוטב, מפזרים מעט רוטב נוסף מעל זה את תערובת הגבינות וככה מבצעים את התהליך למשך 3-4 שכבות בהתאם לכמות שיש לכם. לבסוף נפזר מעט מתערובת הגבינות שנשארה לנו בחלק העליון של התבנית ונעבור לשלב “האפייה”.

 

שלב שני – שלב הכנת הלזניה בגריל

אז כעת הגענו לחלק האחרון של מתכון ללזניה בגריל גז. כל שצריך לעשות הוא לחמם את הגריל שלנו מראש לחום של 180 מעלות, בעת שהוא חם נכנסה את התבנית בנייר כסף, נכניס את התבנית שלנו פנימה, נסגור אותה בפנים וניתן לה זמן אפייה של בערך חצי שעה ואז נוריד את נייר הכסף ונבצע אפייה נוספת עד להשחמה של החלק העליון.

אז הנה, מתכון ללזניה בגריל גז שהוא גם פשוט וגם טעים במיוחד. כל שצריך הוא מעט סבלנות ואנחנו יכולים להכין ארוחה חלבית שמתאימה מאוד לכל מי שרוצה. למתכונים נוספים בגריל הביתי אתם מוזמנים לראות באתר, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה