מתכון לכנאפה במעשנת בשרים

מתכון לכנאפה במעשנת בשרים הוא מתכון שהולך לשנות לכם את התפיסה בכללי על מעשנות בשרים. היום אנחנו נלמד אתכם שאפשר להשתמש בה גם בתור כלי בישול רגיל ולא רק בתור כלי צלייה ולא תאמינו בכלל כמה זה פשוט להכין את הכנאפה המושלמת הזו על המעשנה הביתית שלכם. אז איך עושים את זה? בואו נתחיל ונגלה לכם את כל הסודות. 

 

מעשנות – הכירו את מה שכולם רואים בטיקטוק

אז לא כולם יודעים אבל כל מי שמחובר בימים אלו למדיות החברתיות השונות מכיר ורואה את המעשנות מככבות בכל מקום. מתכונים, סרטונים, מדריכים לתפעול וכן שלל רחב של פעולות שפשוט ממלאות את הרשתות החברתיות השונות.

עקב כך גם הביקוש בשנים האחרונות עם העלייה של המעשנות ברשתות החברתיות עולה ועולה ורבים בוחרים לצייד את עצמם בכלי המושלם הזה לצליית בשרים. הכלי הזה הגיע אלינו ומה שאתם לא יודעים שהוא גם בעל היסטוריה ארוכת שנים והוא ממש לא התחיל בשנים האחרונות.

 

נגיעה היסטורית – מעשנות הבשרים

אז לפני שבכלל נתחיל בהכנה של המתכון לכנאפה במעשנת בשרים רצינו לספר לכם ולתת לכם נגיעה היסטורית קטנה על המעשנות. קודם כל, המעשנות היו בעבר הרחוק עוד הרבה לפני שסבא הפך את הדוד שמש הישן שלו למעשנה אלא בעבר הרחוק לא ידוע בדיוק השנים המדויקות אבל רואים תרבויות קדומות רבות שהשתמשו בכלי הזה.

הוא היה הכלי שהיה משומש בעיקר אצל משפחות דלות אמצעים וכמובן על ידי חיילים מאחר והוא היה לוקח את המצרכים הטריים כמו הבשרים והדגים אשר לא יכלו להשיג אותם אותן המשפחות באופן קבע ומשמר אותן לאורך זמן בעזרת עישון אותם המצרכים. ככה הם יכלו לשמור על אותם המצרכים לזמן ארוך וזאת עד שידם הייתה משיגה מצרכים מסוג זה עוד הפעם.

 

רכישת מעשנה חדשה לבית – עצות לרכישה נבונה ובטוחה

ההחלטה לרכוש מעשנת בשרים חדשה היא החלטה שרבים בשנים האחרונות בוחרים לבצע. אם זאת מאחר ורבים מן האנשים בוחרים לרכוש את המעשנה ללא כל ידע היא מלווה בחששות רבים. לשם כך הכנו לכם מספר עצות שיוכלו להפוך את הליך הרכישה שלכם לפשוט יותר וכמובן לנעים יותר עבורכם.

 

קודם כל תלמדו מעט על הנושא

כמו כל דבר שאנחנו רוכשים אנחנו ממליצים קודם כל לקרוא ולהבין מעט בנושא. הרשתות החברתיות בפרט והאינטרנט בכלל מלאים בהמון מידע וידע בנושא. סרטונים, כתבות וכמובן עוד שלל מידע חיוני שאתם יכולים לקבל בין אם על המעשנות השונות או על שיטות הצלייה והעישון השונות שניתן לבצע במעשנות.

אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום ולהפוך את עישון הבשרים לתחביב כדאי שתבינו בדיוק איך התהליך עובד וטיפה את השוק על מנת שתוכלו להתמצא יותר וכמובן להבין יותר לפני הרכישה.

 

תרכשו מעשנה שמתאימה לצרכים שלכם

החוק החשוב למעשן המתחיל הוא לא תמיד לרכוש את האיכותי והטוב ביותר. מה שטוב ביותר הוא לא תמיד הטוב ביותר עבורך ולכן צריך לדעת לבחור לפעמים דווקא בכלים הפשוטים יותר אשר יגרמו לכם להבין את התהליך וכמובן את עולם עישון הבשרים באופן טוב יותר.

לכן אנחנו ממליצים לבצע רכישה של מעשנה פשוטה באופן יחסי למעשן המתחיל ולאחר שתבינו ותתקדמו בעולם העישון יהיה לכם מהנה עוד יותר לרכוש מכשיר מקצועי יותר ואיכותי יותר. ככל שתתנסו יותר ככה אתם תתמכרו יותר לטעם ותבינו יותר מה אתם אוהבים ומה פחות ואז המעשנה הבאה שתרכשו תתאים יותר להנאות שלכם מהתחום.

 

מתכון לכנאפה במעשנת בשרים – איך מכינים את הקינוח המדהים הזה?

אז הגענו לחלק האחרון שבו אנחנו בעצם מלמדים אתכם איך להכין מתכון לכנאפה במעשנת בשרים. אז כן זה נשמע מוזר, אבל מעשנת הבשרים יכולה גם להכין לכם אחלה של כנאפה. כאן החום לא יהיה נמוך יותר מידי וזאת מאחר ואנחנו מדברים על תהליך קצר שבו אנחנו רוצים לייצר קינוח מושלם וקליל מאוד. לשם כך תצטרכו קודם כל את המרכיבים הבאים:

חמאה 150 גרם
קדאיף 200 גרם
גבינת ג’יבנה (ניתן להחליף בתערובת גבינות מלוחה אחרת) 150-200 גרם
מים ¾ כוס
סוכר ¾ כוס
מי ורדים (לא חובה, בעיקר מוסיף) 3 טיפות

 

שלב ראשון – הכנת הכנאפה לכניסה למעשנה

בשלב הראשון בעת הכנת מתכון לכנאפה במעשנת בשרים הוא קודם כל להכין את הבסיס של הכנאפה והכנאפה עצמו. ניקח את התבנית שלנו ונמרח אותה בחמאה מומסת בנדיבות. לאחר מכן נוסיף את שיערות הקדאיף ונפזר אותם בפנים שיהוו בסיס לקינוח שלנו. בסוף אנחנו נפזר בנדיבות גם מהגבינה המלוחה שלנו ככה שיהיה מוכן ורק נשאר להכניס את הכנאפה למעשנה.

 

שלב שני – בישול הכנאפה במעשנה הביתית

אז כעת נתחיל בבישול הכנאפה שלנו במעשנה הביתית וזאת כחלק מהכנת מתכון לכנאפה במעשנת בשרים. נכניס את התבנית שלנו ונפזר מעט חמאה על הגבינה שלמעלה בכנאפה. את זמן הבישול אנחנו נחלק ככה שמצד אחד החלק התחתון יקבל צריבה ויקבל חריכה כמו שצריך וכמו שאנחנו אוהבים ואילו הצד השני לא ימס עד הסוף אלא כמעט.

כעת תוציאו את הכנאפה ותהפכו אותו על צלחת. לאחר מכן תפזרו את מי הסוכר שאתם הכנתם מהמרכיבים למעלה (מים, סוכר ומי ורדים) והנה יש לכם קינוח מושלם במעשנה שלכם. אז לסיכום, הכנה של מתכון לכנאפה במעשנת בשרים זה ממש לא מסובך ואפילו מהנה מאוד וזה עוד משהו שאפשר להכין בקלות במעשנה הביתית שלכם ולא צריך לפחד מזה. אז מקווים שהיה לכם טעים, בתיאבון ומוזמנים לחפש מתכונים נוספים באתר שלנו.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה