מתכון לכנאפה בגריל פחמים

מתכון לכנאפה במנגל פחמים הוא אחד המתכונים שהולכים להקפיץ לכם את העל האש הקרוב עם החבר’ה. כן, גם קינוח איכותי וטעים אפשר להכין בקלות במנגל הפחמים הביתי שלנו ללא כל חשש ואתם בכלל לא תאמינו כמה שהוא יהיה טעים. אז איך מכינים את המתכון המושלם הזה במנגל פחמים? הכנו לכם מדריך פשוט ומושלם במיוחד, בואו נתחיל! 

 

מנגל פחמים – בואו ונעשה היכרות קצרה עם המנגל הנוסטלגי

כולנו מכירים את מנגל הפחמים, אותו מנגל שמזכיר לנו נשכחות ואת ימי הילדות של העבר שבהם נהנו לבצע על האש בגינה או בפארק הקרוב או ביער עם כל המשפחה. שבתות וחגים, ימי עצמאות, מועדים ושמחות רבות היינו זוכים לבצע לצד מנגל פשוט מאוד עם פחמים בפנים.

המנגל תמיד מזכיר לנו את התקופות הפשוטות שחלקנו לרוב אפילו מתגעגעים מאוד אליהן וזה מאחר והוא מזכיר לנו את התקופה של העבר שלא היינו מרגישים במירוץ לקדמה אלא להווה.

 

מנגל הפחמים של היום – מה חדש במנגלים של היום?

אז נכון, אם תחפשו וגם אתם לא צריכים לבצע חיפוש ארוך וקשה תוכלו עדיין למצוא מנגלי פחמים כמו בעבר. אותם מנגלים קטנים עשויים נירוסטה שהיו זרוקים בבגאז’ של אבא. אבל, היום רבים בוחרים להתקדם ולהביא מנגל פחמים איכותי לביתם או למרפסת או לגינה ולא להסתפק במנגל הפשוט.

המנגלים של היום הם איכותיים בהרבה וכמובן עשויים מחומרים עמידים עוד יותר. הם מחזיקים בטכנולוגיות חדשניות ועיצובים מודרניים וכל זה לצד פשטות השימוש שהיה בעבר. גם בתחום הגחלים נעשתה התקדמות מאסיבית ואתם לא תאמינו בכלל איזה סוגים שונים ורבים של פחמים נהיו בעולם. כל זה הפך את עולם צליית הבשרים במנגלים הביתיים למתקדם יותר וכמובן לנוח עוד יותר ומהנה.

 

רכישת מנגל חדש – עצות שיקלו על התהליך

אז החלטתם לרכוש את המנגל הראשון לכם לבית אבל אתם לא יודעים כיצד לבצע זאת? אנחנו כאן על מנת לעזור וללוות אתכם בכל התהליך, ולכן הכנו לכם גם כמה עצות קטנות שיוכלו לעזור לכם בכל התהליך ולפשט אותו ככל האפשר.

 

תבחרו את המנגל הנכון ביותר עבורכם ורק עבורכם

חשוב להבין תחילה שהיום בשוק יש מספר רב מאוד של מנגלים וכמובן ישנם סוגים רבים ושונים. לכן אנחנו ממליצים להבין בדיוק איזה מנגל אתם מחפשים, האם אתם מחפשים מנגל גז איכותי או שמא אתם מחפשים מנגל פחמים איכותי ומודרני שיתאים לכם או שבכלל אתם צריכים מעשנת בשרים איכותית לבית שלכם.

כל אלה הם סוגים שונים של מנגלים וכלי צלייה אשר מחזיקים כל אחד ואחד ביתרונותיו שלו. על כן חשוב לבחור את המתאים ביותר עבורכם.

 

התייעצו עם מומחים בתחום שיעזרו לכם בתהליך

לכולנו יש מכר או חבר שביצע רכישה דומה ואנחנו מאוד ממליצים לפנות אליו ולשאול אותו מה הוא חושב והאם יש לו דגשים מסוימים לתת לכם. אם אתם מחפשים מנגל פחמים תפנו לאדם שרכש מנגל פחמים בעבר ותראו האם הוא מרוצה מהמוצר שלו וכמובן תבחנו האם הוא מתאים לכם מבחינה תקציבית וכן מבחינות נוספות והצרכים שלכם מהמנגל.

כמובן שאתם יותר ממוזמנים לפנות לצוות המקצועי שלנו שנמצא פה עבורכם וישמח לתת לכם שירות ולענות לכם על כל שאלה שעולה לכם וללוות אתכם בכל התהליך עד שתמצאו המנגל המושלם ביותר עבורכם.

 

מתכון לכנאפה במנגל פחמים – לא תאמינו כמה קל להכין אותו ככה

אז הגענו לחלק האחרון והוא באמת ההכנה של המתכון לכנאפה במנגל פחמים. לא צריך לעבוד קשה על מנת להכין את הקינוח המושלם הזה, כל מה שצריך זה מנגל עם טיפה מקום מעט מצרכים ואתם יכולים להכין קינוח מדהים, חלבי ואותנטי שרבים מן האנשים אם הם לא ראו אתכם מכינים לא יאמינו שהכנתם בעצמכם ושלא מדובר בכנאפה קנוי. אז איך מכינים את הכנאפה המושלם הזה? אתם קודם כל תצטרכו את המרכיבים הבאים:

חמאה 150 גרם
קדאיף 200 גרם
גבינת ג’יבנה (ניתן להחליף בתערובת גבינות מלוחה אחרת) 150-200 גרם
מים ¾ כוס
סוכר ¾ כוס
מי ורדים (לא חובה, בעיקר מוסיף) 3 טיפות

 

שלב ראשון – הכנת הכנאפה לבישול

אז השלב הראשון בעת שמכינים מתכון לכנאפה במנגל פחמים, קודם כל אנחנו צריכים לעשות את הבסיס. ניקח לנו תבנית עגולה שיכולה לעמוד במנגל ונמרח בפנים את החמאה שלנו מומסת כמובן בנדיבות רבה. לאחר מכן, ניקח את שיערות הקדאיף שלנו ונתחיל לפזר אותם בתבנית ללא כל חשש.

ברגע שיש לנו שכבה של הקדאיף אנחנו יכולים להמשיך לגבינה. את הגינה נשתמש בגבינת ג’יבנה אבל אפשר להשתמש גם בתערובות אחרות אבל חשוב שיהיו יחסית קשות ומלוחות. נפזר את הגבינה בנדיבות כמובן וכעת אנחנו מוכנים לשלב הבישול של הכנאפה במנגל.

 

שלב שני – צליית הכנאפה במנגל

כעת השלב האחרון בעת הכנת מתכון לכנאפה במנגל פחמים. כל שצריך הוא להניח את התבנית על המנגל שלנו ולתת לה להתחיל לבשל את החלק התחתון. בזמן שהחלק התחתון נכרך נשפוך מעט מהשאריות של החמאה המומסת שלנו על הגבינה ובעת שהחלק התחתון מוכן והחלק העליון לא נמס עד הסוף אלא כמעט עד הסוף אנחנו נהפוך את המגש לצלחת, נקשט במי הסוכר שהכנו מהמרכיבים החסרים והנה קינוח מושלם במנגל.

אז כמו שאתם יכולים לראות מתכון לכנאפה במנגל פחמים הוא מתכון לקינוח קליל וטעים במיוחד ולא צריך לעבוד קשה על מנת להכין אותו. מקווים שהיה לכם טעים וכמובן אתם מוזמנים לראות מתכונים נוספים אצלנו באתר למנגל הביתי שלכם, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה