מתכון לכנאפה במנגל גז

מתכון לכנאפה במנגל גז הוא מתכון שהולך לשבור לכם את השגרה וללמד אתכם שאפשר להשתמש במנגל הביתי לעוד דברים חוץ מלבשרים איכותיים. חוץ מזה, לא תאמינו בכלל כמה קל להכין כנאפה טעים ואיכותי בבית שלכם ללא כל חשש וללא עבודה קשה בכלל. אז איך עושים את זה אתם שואלים? הכנו לכם מתכון קליל, טעים במיוחד ומשגע שהולך להטריף את כל האורחים. בואו נתחיל! 

 

מנגל גז – היכרות קצרה עם המנגל המבוקש ביותר בעולם

אז לפני שנתחיל בכלל לדבר על דברים כמו מתכון לכנאפה במנגל גז, אנחנו רוצים שתכירו מעט את מנגל הגז הביתי. מדובר במנגל פשוט ומושלם שרוב האנשים בוחרים לרכוש אותו ולא לפנות למנגלים מסוגים שונים כגון מנגל הפחמים. הוא נוח מאוד לשימוש ואיכותי במיוחד וכמובן הטעמים של הבשרים לא נהרסים למרות הסטיגמה שקיימת על השימוש בגז.

הוא התחליף המושלם למנגל הפחמים ובגלל זה הוא הפך למוצר צריכה בסיסי ולמנגל הנמכר ביותר בשנים האחרונות. הוא נוח מאוד לשימוש ומשתלב באופן מושלם עם המרפסת או הגינה.

 

יתרונותיו הרבים של מנגל הגז – הכירו חלק מהם

אז למנגל הגז ישנם יתרונות רבים שבאמת לא ניתן לספור אותם לכן אנחנו מביאים חלק מהיתרונות הבולטים שלו על מנת שתבינו למה הוא כלכך מבוקש. קודם כל הנוחות של השימוש הפכה אותו למבוקש במיוחד. אם בעבר על מנת לעשות על האש הייתם צריכים להתחיל ולשבור את הראש ולרכוש פחמים ולהתחיל להדליק אותם ורק אחרי שבערו כמו שצריך אפשר היה להתחיל במלאכה, מנגל הגז פותר לכם את הבעיה הזו.

כל הלכלוך פשוט נעלם, הידיים לא שחורות יותר וכמובן הרבה אבל הרבה יותר קל להתחיל להכין עליו את הארוחות השונות. תוסיפו לכך שהוא נותן לכם את האפשרות להיות ספונטניים יותר בכל מה שקשור להכנת בשרים ותבינו בדיוק למה רבים מן האנשים בוחרים בו על האחרים.

 

עיצובים חדשניים וטכנולוגיה מרשימה

בנוסף למנגל הגז יש עיצובים חדשניים וטכנולוגיה מרשימה במיוחד מה שהופך אותו למבוקש עוד יותר. הוא משתלב באופן מושלם עם העיצובים של המרפסת או הגינה שלכם ובכך לא צריך להתאים את העיצוב מחדש עקב הרכישה. הוא נוח מאוד, ניתן להזיז אותו לכל מקום וכמובן הוא מגיע עם טכנולוגיות חדישות, מעניינות שהופכות את כל הליך הצלייה לפשוט ומהנה עוד יותר.

 

המדריך לרכישת המנגל הראשון שלי – עצות שיעזרו לכם

אז קודם כל אם החלטתם לרכוש את המנגל הראשון שלכם אנחנו כאן על מנת ללוות אתכם בכל התהליך. מאחר ואנחנו מבינים כמה מפחיד זה עלול להיות הכנו לכם מספר טיפים קצרים שיעזרו בהליך הרכישה.

 

בחירת סוג המנגל – תבחרו מה שמתאים לכם ולא לשכן

חשוב להבין שיש הבדלים בין הסוגים השונים של המנגלים, השוק היום מורכב בעיקר ממנגלי גז, פחמים ומעשנות ולכל אחד מן הכלי צלייה הללו יש את יתרונותיו והוא מתאים יותר לאחרים. אם אתם חיים בבניין לדוגמא ובבניין נהוג שלא להדליק במרפסות פחמים, מנגל הגז יתאים לכם יותר מאחר והוא עושה הרבה פחות ריח ולרוב אין כל ביקורת על הפעלתו.

 

התייעצו עם צוות המומחים שלנו

אנחנו מאוד ממליצים להשתמש באדם בעל ניסיון וידע בתחום. הסיבה לכך היא שאדם בעל ניסיון וידע יוכל לעזור לכם ולתת לכם את כל הכלים השונים וכמובן העצות על מנת שתבצעו את הרכישה הנכונה ביותר עבורכם. לכן אנחנו מזמינים אתכם לפנות לצוות המקצועי שלנו שנמצא פה עבורכם ופנוי למענה על כל שאלה.

 

מתכון לכנאפה במנגל גז – לא תאמינו כמה זה פשוט

אז הגענו לחלק שבו אנחנו מלמדים אתכם איך לעשות מתכון לכנאפה במנגל גז. מדובר במתכון פשוט וקליל במיוחד שלשמו לא תצטרכו הרבה מרכיבים וכמובן לא תצטרכו לעבוד קשה במיוחד על מנת להכין כנאפה טעים, איכותי וכמובן בעל טעמים מדהימים. אז קודם כל אנחנו ממליצים להכין את המרכיבים הבאים מבעוד מועד:

חמאה 150 גרם
קדאיף 200 גרם
גבינת ג’יבנה 150-200 גרם
מים ¾ כוס
סוכר ¾ כוס
מי ורדים (לא חובה, מוסיף) 3 טיפות

 

שלב ראשון – הכנת הכנאפה לצלייה במנגל

בשלב הראשון בהכנה של מתכון לכנאפה במנגל גז, אנחנו קודם כל נדגיש כי המנגל הולך לשמש ממש כמו תנור. אנחנו ניקח תבנית עדיף לתבנית עגולה שמתאימה לצלייה במנגל ונמיס עליה את החמאה שלנו. יש צורך בהרבה חמאה ולמרוח את התחתית כמו שצריך.

גבינת ג’יבנה היא מלוחה וטעימה אבל לא תמיד ניתן להשיג אותה, אם אתם לא מצליחים להשיג אותה תוכלו להחליף אותו בשימוש במוצרלה לצד חלומי וריקוטה ובכך לייצר תערובת גבינות שתהיה עם טעמים דומים. כעת נפזר את שיערות הקדאיף באופן צפוף ולאחר מכן נשים את הגבינה שלנו גם בצורה צפופה.

 

שלב שני – הכנת כנאפה על המנגל

כעת ניקח את התבנית שלנו ונניח אותה על המנגל כשהוא חם ודולק. בזמן הצלייה והנחת התבנית אנחנו נשפוך מעט מהחמאה המומסת שלנו על הכנאפה על מנת שיתבשל גם למעלה, המצב שהוא צריך להגיע אליו הוא מצב שבו הכנאפה מצד אחד חרוך ויפה כמו שאנחנו אוהבים אבל שמצד שני הגבינה למעלה עדיין לא נמסה עד הסוף. כעת נהפוך את הכנאפה על הצלחת ויש לנו ארוחה מדהימה וקינוח חלומי רק לא לשכוח לשפוך את מי הסוכר מלמעלה.

אז לסיכום, הכנה של מתכון לכנאפה במנגל גז היא ממש לא מסובכת ואפילו קלילה מאוד. כדאי לכם לנסות ולא תאמינו בכלל כמה פשוט זה הולך להיות לכם. לעוד מתכונים מוזמנים להמשיך ולחפש באתר שלנו וכמובן לשתף אותנו איך יצא לכם. בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה