מתכון להמבורגר קלאסי במעשנת בשרים

מתכון להמבורגר קלאסי במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים המושלמים ביותר שאפשר להכין במעשנה הביתית. המבורגר איכותי עם טעמי המעשנה יהפכו את החוויה שלכם להיסטרית ומדהימה במיוחד ויוסיפו טעמים שהם פשוט מושלמים לבשר עצמו. אז איך מכינים את ההמבורגר המושלם במעשנה הביתית שלנו? הכנו לכם מתכון קליל וטעים במיוחד ולא תאמינו בכלל עד כמה הוא פשוט.

 

הכירו את המעשנה – כלי הצלייה הוויראלי ברשתות

אז כל מי שמחובר לרשתות החברתיות בשנים האחרונות רואה מגמה הולכת וגדלה של קהילות וכן של סרטונים וויראליים שקשורים למעשנות בשרים. מעשנות הבשרים הפכו בשנים האחרונות לכלי צלייה אהוד במיוחד וויראלי עוד יותר וזאת בזכות היכולות המדהימות שהן מביאות איתן וכמובן בזכות הרשתות החברתיות השונות.

ניתן לראות סרטונים רבים בין אם באינסטגרם או בטיקטוק על שיטות עישון שונות, מעשנות מסוגים שונים וכמובן מתכונים רבים שקשורים למעשנה ובכך בשנים האחרונות אנחנו רואים גידול בכל מה שקשור לעולם עישון הבשרים.

 

היסטוריה ארוכת שנים למעשנה

אז למי שלא יודע למעשנות יש גם היסטוריה ארוכת שנים ולא, היא לא מתחילה בחצר של סבא בעת שהוא הפך את דוד השמש הישן או המקרר שהתקלקל לאחת כזאת. המעשנות מחזיקות בהיסטוריה רבה מימים עברו אשר ניתן לראות שימוש בכלי הנהדר הזה בתרבויות ושבטים שונים עוד מהעבר הרחוק.

את המעשנות היו משתמשים בעיקר קהילות דלות אמצעים וכן חיילים אשר לא יכלו לשים ידם על מוצרים טריים בדמות בשר ודגים ולכן על מנת לשמר את הבשרים והדגים לזמן ארוך ככל הניתן הם היו משתמשים בשיטות העישון השונות ובכך משמרים את המוצרים הללו לזמן ארוך ככל הניתן.

  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 47Ø + כיסוי

    1,999.00
    מידע נוסף
  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    1,399.00
    הוספה לסל

 

המעשנות של היום

המעשנות כיום הן כבר ממש לא אותן מעשנות כמו בעבר והן עברו מודרניזציה רבה על מנת להתאים את עצמן לעולם המודרני וכמובן לעיצובים השונים ולטכנולוגיה של היום. המעשנות היום הן מתקדמות הרבה יותר, נוחות בהרבה לשימוש וכמובן איכותיות בהרבה ממש שאנחנו מכירים. תוסיפו לכך את העיצובים החדשניים שמגיעים עם המעשנות ותבינו בדיוק למה רבים מן האנשים בוחרים לאמץ לעצמם את תחביב עישון הבשרים לביתם.

 

איך רוכשים את כלי הצלייה הראשון שלי?

אז אם אתם מעוניינים לרכוש כלי צלייה ואתם לא יודעים איך להתחיל את התהליך אנחנו הכנו לכם מספר עצות שיעזרו לכם בתהליך הרכישה של כלי הצלייה הבא שלכם. העצות הללו מגיעות מהניסיון שלנו אל מול אינספור לקוחות והמטרה שלנו היא להקל לכם על תהליך הרכישה ולהוריד מעט מן החששות.

 

תבחרו את הסוג שמתאים לכם ואך ורק לכם

אז קודם כל אנחנו ממליצים לבצע את הרכישה הנבונה על ידי בחירת סוג הגריל הנכון והמתאים ביותר עבורכם. על מנת להתאים את סוג הגריל חשוב שתכירו את שלושת הסוגים שקיימים בשוק והם גרילי הפחמים, גרילי הגז וכמובן מעשנות הבשרים הנהדרות. כל אלו יכולים להתאים לכם ולכן חשוב לבחור את הסוג הרלוונטי עבורכם.

 

הצוות המקצועי שלנו כאן בשבילכם

אז הטיפ השני שלנו הוא כמובן לא לבצע את התהליך לבד אלא אתם יותר ממוזמנים לפנות לצוות המקצועי שלנו שילווה אתכם בכל התהליך. הצוות שלנו הוא צוות מקצועי, מסור ונהדר שיודע להתאים לכם את הגריל המושלם בהתאם לצרכים שלכם וכמובן לדרישות שלכם. אז אם אתם חוששים אנחנו יותר מנשמח ללוות אתכם בכל התהליך עד שתמצאו את כלי הצלייה המושלם ביותר עבורכם. אנחנו מחכים לכם ומזמינים אתכם לפנות אלינו.

 

מתכון להמבורגר קלאסי במעשנת בשרים – כמה פשוט ככה הכי טעים

מתכון להמבורגר קלאסי במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים הקלאסיים והמהנים ביותר שיצא לכם להכין. המעשנה נותנת להמבורגר את הטעמים המעושנים מה שהופך אותו לטעים עוד יותר וכל זה בגרסה הקלאסית שהיא טעימה במיוחד. אז איך מכינים בכלל את ההמבורגר המושלם במעשנת הבשרים? נגלה לכם סוד – זה ממש פשוט ולא צורך כמעט עבודה והטעם? הטעם הוא פשוט מדהים. אז כל מה שתצטרכו כרגע הוא לאסוף את המרכיבים הבאים:

בשר שומני טחון/קצוץ כ- קילו
לחמניות  המבורגר טריות 4 לחמניות
מלח חופן
פלפל שחור גרוס חופן
ירקות שאוהבים בהמבורגר

 

שלב ראשון – הכנת הקציצות למעשנה

השלב הראשון בהכנה של מתכון להמבורגר קלאסי במעשנת בשרים הוא קודם כל להכין את הקציצות עצמן. את הקציצות נכין על ידי רינגים שמיועדים להמבורגרים או שאפשר גם בשיטה הקלאסית על ידי חלוקת הבשר ל4 כדורים שווים ועיצובם בהתאם לגודל הרצוי.

לאחר שההמבורגרים שלנו עוצבו בהתאם לגודל ולעובי שאנחנו רוצים אנחנו ניקח אותם וניתן להם מספר דקות במקרר (בערך חצי שעה) על מנת לשמור על הצורה שלהם כפי שהם ובנתיים נחמם את המעשנה שלנו לחום של 110 מעלות.

 

שלב שני – עישון ההמבורגרים וצלייתם

בשלב השני של מתכון להמבורגר קלאסי במעשנת בשרים אנחנו נתחיל לבצע את העישון והצלייה. ניקח את ההמבורגרים שלנו ונכניס אותם לתוך המעשנה הביתית לזמן של בערך כשעה. לאחר שעה שהם קיבלו את טעמי העישון הם צריכים להיות עם חום פנימי של בערך 60 מעלות. כעת נחמם את המעשנה שלנו לחום גבוהה יותר של בערך 180-200 מעלות ונתחיל בצריבה של ההמבורגרים עד שיגיעו למידת העשייה הרצויה.

אז הנה, מתכון להמבורגר קלאסי במעשנת בשרים שהוא פשוט מאוד וטעים מאוד וכמובן איכותי במיוחד ולא תאמינו עד כמה הוא מהנה לכולם. לכל שאלה אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נשמח לענות ולעזור לכם בכל שתצטרכו. אז בתיאבון לכולם ומחכים לשמוע איך יצא לכם.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה