מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי במעשנת בשרים

מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים הפשוטים והמענגים שיצא לכם להכין. התהליך שעוברת הקציצה בתוך המעשנה הופך אותה לפשוט מדהימה וטעימה במיוחד ולא תאמינו כמה היא היסטרית וטעימה. אז לא נכביר במילים ונלמד אתכם איך לעשות מתכון מושלם של המבורגר מושלם ברוטב מדהים במעשנה הביתית שלכם, בואו נתחיל.

 

היכרות קצרה עם מעשנת הבשרים

אז לפני שאנחנו בכלל מתחילים לדבר על מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי במעשנת בשרים, אנחנו רוצים להכיר לכם את המעשנה. המעשנה היא לא סתם עוד כלי והיא היום אולי כלי הצלייה הוויראלי ביותר מבין כל כלי הצלייה הקיימים.

ניתן לראות מתכונים רבים בין אם בפייסבוק, בטיקטוק או באינסטגרם של אנשים שבוחרים להשתמש במעשנה בתור כלי הצלייה הראשי שלהם ולא יכולים להיפרד ממנה אפילו לדקה. המעשנות מחזיקות היום באהדה רבה בקרב הציבור והוויראליות שלהן הופכת אותן לאחד מכלי הצלייה האהודים והמבוקשים ביותר אבל מה שאנשים באמת לא מכירים עליה זו ההיסטוריה המדהימה של הכלי הזה.

 

כלי עם היסטוריה פשוט מרתקת

אז המעשנה מחזיקה היום בהיסטוריה שהיא פשוט מרתקת ברמות שאתם לא תאמינו. היא לא מתחילה אצל סבא שלנו בחצר אלא היא מגיעה דווקא ממקומות אחרים הרבה לפני אצל אותן משפחות מעוטות יכולת עוד לפני האפשרות להקפיא ולשמר דברים.

המעשנה הייתה משמשת את אותן משפחות מעוטות יכולת על מנת לשמר את הבשרים והדגים הטריים לאורך זמן עד הפעם הבאה שיוכלו להניח ידם על הפרודוקטים הטריים הללו. גם חיילים אשר היו יוצאים לשיט ארוך היו משתמשים במעשנות על מנת לשמר את הבשר לאורך זמן מאחר ולא היו יודעים מתי תהיה להם האפשרות להשתמש עוד הפעם ולקבל פרודוקטים טריים כמו בשר.

  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 47Ø + כיסוי

    1,999.00
    מידע נוסף
  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    1,399.00
    הוספה לסל

 

רכישת כלי צלייה חדש – עצות חשובות במיוחד

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש כלי צלייה איכותי עבור המרפסת או הגינה שלכם, אנחנו יודעים שאתם עלולים לחשוש מהפעולה הזו ועל כן הכנו עבורכם מספר עצות או טיפים מועילים שמטרתם לעזור לכם להוריד את כל החששות הקשורות לרכישת כלי צלייה לבית.

 

קודם כל חשוב לבחור את סוג הגריל הנכון

אז קודם כל אנחנו מתעקשים על כך שחשוב לבחון את האלטרנטיבות הקיימות בשוק הגרילים, כלומר לבחור את הסוג המתאים ביותר עבורכם. הסוג המתאים מתחלק לשלושה שחקנים ראשיים שהם גריל הגז, גריל הפחמים וכמובן מעשנות הבשרים השונות. כל אחד ואחד מהם יש לו יתרונות שונים שיכולים להתאים לאנשים אחרים וחשוב לבחור את הגריל המתאים ביותר עבורכם ועבורכם בלבד.

 

התייעצו עם אנשים שמבינים בתחום

עצה נוספת לאחר שבחרתם את הסוג תתייעצו עם אנשים אחרים ותקבלו את דעתם על הנושא. ישנם חברים רבים בעלי ניסיון בתחום בקרבנו, קהילות רבות שישמחו לתת את דעתן וכמובן הצוות המקצועי שלנו שפה עבורכם ועל מנת ללוות אתכם בכל התהליך.

הצוות המקצועי שלנו הוא מומחה בתחום והוא ישמח לקחת אתכם וללוות אתכם בכל התהליך, מתחילתו ועד סופו וכמובן לתת לכם את העצות שלו על מנת להתאים לכם את הכלי הצלייה המושלם עבורכם. לכל שאלה אנחנו כאן והצוות שלנו יענה לכם במקצועיות בלתי מתפשרת לצד אדיבות רבה.

 

מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי במעשנת בשרים – וואו כמה שזה מושלם

אז הגענו לחלק האחרון וזה מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי במעשנת בשרים. לא תאמינו כמה זה מושלם וכמה טעמי העישון משתלבים באופן מושלם עם הרוטב של הוויסקי וכמובן עם ההמבורגר הנהדר. לא צריך הרבה עבודה אבל יש לחכות בסבלנות ולכן על מנת להכין את ההמבורגרים המושלמים האלה אנחנו נחלק את שיטת העבודה לכך שאת הרוטב נכין רק לאחר שההמבורגר שלנו נמצא כבר בתוך המעשנה. אז קודם כל אנחנו נאסוף לנו את המצרכים הבאים:

בשר טחון שומני שמתאים להמבורגר כ- קילו
שמן 1.5 כפות
בצל קצוץ בצל אחד
שום כתוש 3 שיניים
מלח ½ כפית
פלפל 1/3 כפית
סוכר ½ כוס
וויסקי 5 כפות
רוטב סויה 4 כפות

 

שלב ראשון – הכנת ההמבוגרים למעשנה

אז השלב הראשון שלנו בעת שמכינים מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי במעשנת בשרים, אנחנו נכניס את אותם לתוך המעשנה. אבל לפני זה חשוב לבחור בשר איכותי ולא לתבל אותו ואפילו לא במעט על מנת שלא יתייבש. את המעשנה שלנו נחמם לחום של 110 ולאחר מכן נכניס את קציצות ההמבורגר שהכנו מקודם לבפנים לפחות לשעה אחת עד שיגיעו לחום פנימי של 60 מעלות.

 

שלב שני – הכנת רוטב וויסקי

השלב השני במתכון להמבורגר ברוטב וויסקי במעשנת בשרים הוא עכשיו הכנת הרוטב. בזמן שהקציצה נמצאת בתוך המעשנה נתחיל בטיגון הבצל שלנו עד להזהבה. לאחר שהבצל מוזהב אנחנו נוסיף אליו את הוויסקי וניתן לאלכוהול להתאדות במשך כמה שניות. לאחר מכן נתחיל להוסיף את שאר המרכיבים וניתן להם להתבשל ביחד למשך כמה דקות, בערך 10 שהרוטב מוכן ומצומצם כפי שאנחנו אוהבים.

 

שלב שלישי – הרכבת ההמבורגר

השלב האחרון בעת שמכינים מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי במעשנת בשרים הוא הרכבת ההמבורגר עצמו. תחילה נניח את התוספות שאנחנו אוהבים על הלחמניה, בין אם ירקות או כל דבר אחר. לאחר מכן נוסיף את הקציצה, נשפוך עליה מעט מהרוטב ונסגור.

אז כמו שאתם יכולים לראות, מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי במעשנת בשרים הוא מתכון ממש לא מסובך ולא תאמינו כמה הוא מהנה וטעים במיוחד. לעוד מתכונים במעשנה הביתית שלכם אנחנו מזמינים אתכם להסתכל באתר וכמובן לספר לנו איך יצא לכם. בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה