מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי בגריל גז

מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי בגריל גז הוא אחד מן המתכונים המענגים שאפשר להכין בגריל הביתי שלכם. טעמים של וויסקי לצד המבורגר איכותי בלחמנייה טרייה וירקות הופכים אותו לפשוט משהו טעים ומדהים שאין לו תחליף. אז איך מכינים את ההמבורגר המושלם הזה בגריל הביתי שלכם אתם שואלים? הכנו לכם מתכון פשוט משגע.

 

גריל גז – תכירו את הגריל המדהים הזה

אז קודם כל בואו ונעשה היכרות קצרה עם גריל הגז לפני שניגש להכנת מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי בגריל גז. גריל הגז הוא לא סתם עוד גריל אלא הוא מהווה היום הגריל המבוקש ביותר בשוק הגרילים העולמי.

רוב האנשים בוחרים בגריל הזה בתור הגריל שלהם, הם מעדיפים להשתמש בו על פני שאר הסוגים השונים והוא הפך לגריל ששולט בשוק הגרילים בשנים האחרונות באופן משמעותי. הוא נוח לשימוש, מאפשר לנו להיות ספונטניים וכמובן לא פוגם בטעמי הבשר בשום צורה מה שהופך אותו לפשוט מושלם עבור המרפסת או הגינה שלנו.

 

למה בכלל אנשים בוחרים בגריל גז?

גריל הגז תופס תאוצה בשנים האחרונות בדיוק בזכות אותם היתרונות המובנים שהוא מחזיק בהם. נתחיל מעניין הנוחות, הוא נוח לשימוש ברמות שקשה לתאר בכלל. הנוחות שלו מגיעה קודם כל מהמקום של החיבור לגז. בגלל השימוש בגז אין צורך יותר בפחמים מה שמקל עלינו בכל תהליך ההכנה ונותן לנו את האפשרות להכין ארוחות בשרים מדהימות ללא שום מאמץ.

תוסיפו לכך את היכולת הספונטנית שהוא מאפשר לנו בהכנת הבשרים ככה שאין צורך בהדלקה והכנה מוקדמת של הפחמים ואם פתאום אנחנו רוצים להכין איזשהו נתח אהוב אנחנו לא צריכים לעבוד קשה בשביל זה. לבסוף הוא גם מגיע בעיצובים חדשניים לצד טכנולוגיה מודרנית שהופכת אותו להכי נוח לשימוש שיש ובגלל זה הגריל הזה הוא כל כך מבוקש לצד יתרונות רבים ונוספים שיש לו.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

אז אם החלטתי לרכוש גריל חדש – מה עליי לעשות?

אז אם החלטתם לרכוש לעצמכם גריל חדש מדובר בהחלטה ממש נבונה ואנחנו יודעים שהיא עלולה להיות מלחיצה מעט. לכן הכנו לכם מדריך מדהים ומושלם שמטרתו היא לעזור לכם להוריד את מפלס הלחץ והפאניקה ולעזור לכם כמובן בתהליך ככה שתצאו מרוצים בסופו ותהיו ללא חששות איתו.

 

קודם כל תחליטו מה הגריל שאתם רוצים

כשאנחנו מתכוונים למה הגריל שאתם רוצים לרכוש אנחנו לא מדברים על דגם אלא על הסוג. היום בשוק ישנם סוגים שונים של גרילים שלכל אחד ואחד מהם יתרונותיו שלו. אנחנו יותר ממליצים לכם לבצע בחינה ולהחליט מה הסוג של הגריל שאותו אתם רוצים והוא מתאים לכם בין אם מדובר בגריל פחמים או גריל גז וכמובן מעשנות הבשרים הוויראליות, לכל אחד ואחד מהם יתרונות וחסרונות שונים שהופכים אותו למתאים יותר או פחות עבורכם.

 

כעת התייעצו עם מישהו שמבין

אז עצה נוספת שיכולה להקל עליכם מגיעה מכיוון ההתייעצות. תתייעצו עם מישהו מהתחום, מישהו שמבין בתחום או בכללי מכר שביצע רכישה דומה ויוכל להאיר לכם מעט.

כמובן שאתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו ואל הצוות המקצועי שלנו שמחזיק בשנות ניסיון רבות וטובות בתחום והוא יותר מישמח לתת לכם ליווי מלא בכל התהליך, מתחילתו ועד סופו. הצוות שלנו הוא עתיר ניסיון והוא בעל שנות ניסיון רבות והוא כאן על מנת לעזור לכם לבצע את הרכישה המושכלת והמושלמת ביותר עבורכם.

 

מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי בגריל גז – לא תאמינו כמה זה מדהים

אז אם אתם מעוניינים להכין מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי בגריל גז לא תאמינו כמה זה פשוט ומדהים. לא צריך הרבה מרכיבים ואפשר להכין ארוחה שהוא פשוט מושלמת שכוללת לחמניות טעימות, ירקות טריים וכמובן המבורגר עם רוטב מדהים וטעמים נהדרים שלא תאמינו בכלל כמה הוא מענג. אז קודם כל חשוב מאוד לאסוף לכם מספר מרכיבים על מנת שהארוחה תצא לכם מושלמת:

בשר טחון שומני שמתאים להמבורגר כ- קילו
שמן 1.5 כפות
בצל קצוץ בצל אחד
שום כתוש 3 שיניים
מלח ½ כפית
פלפל 1/3 כפית
סוכר ½ כוס
וויסקי 5 כפות
רוטב סויה 4 כפות

 

שלב ראשון – הכינו את הרוטב ואת הקציצות לצלייה

אז השלב הראשון בעת שמכינים מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי בגריל גז הוא קודם כל הכנת הרוטב וכמובן הקציצות לצלייה. הקציצות הן הבשר ולכן נחלק אותו לכדורים ונבצע בנייה של הקציצה עצמה ללא כל תוספת, לא מלח לא פלפל אלא אנחנו רוצים את הבשר עם הטעמים שלו ונוסיף את המלח שנייה לפני הצלייה.

את הרוטב נכין מאוד פשוט, נטגן את הבצל, נוסיף את הוויסקי וניתן לו להתאדות מעט, לאחר מכן את שאר המרכיבים וניתן להצטמצם עד לקבלת המרקם של הרוטב שאנחנו רוצים.

 

שלב שני – שלב הצלייה

כעת הגענו לחלק האחרון של מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי בגריל גז, אנחנו נעשה צלייה של ההמבורגרים ותוך כדי נתחיל לבנות את הלחמניה. את התוספות של הלחמניה נוסיף בהתאם למה שאנחנו רוצים בין אם ירקות אהובים או כל דבר אחר ולבסוף נשים רוטב על הקציצה שלנו ונסגור את הלחמניה. כעת אפשר להגיש ולהתענג על הטעמים המעולים שיצאו לנו שלא תאמינו בכלל כמה הם מדהימים.

אז לסיכום, מתכון להמבורגר ברוטב וויסקי בגריל גז הוא אחד מן המתכונים הכי פשוטים שיצא לכם להכין וגם בין הטעימים. הרוטב של הוויסקי נותן טעמים עדינים ונהדרים שהופכים את כל הארוחה לפשוט טעימה ומענגת במיוחד. לעוד מתכונים מוזמנים להסתכל אצלנו באתר לא תאמינו בכלל איזה מתכונים מושלמים אפשר להכין בגריל הביתי שלכם, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה