מתכון לאוסובוקו בגריל חשמלי

מתכון לאוסובוקו בגריל חשמלי הוא מתכון פשוט מאוד שלא ידענו בכלל שאפשר להכין בגריל החשמלי. היופי, שהוא כמו מתכונים רבים עבר איזשהו שינוי כמו מתכונים רבים כדי שיהיה מתאים לגריל החשמלי עצמו.

בכדי להכין אוסובוקו בגריל חשמלי קודם כל צריך להבין איך משתמשים בגריל בצורה טובה ואפשר להכין ארוחות שלא נופלות משום מתכון בגריל פחמים או גז. אנחנו כאן כדי ללמד אתכם איך לעשות את זה נכון.

 

גריל חשמלי – העתיד של הגרילים הביתיים

אז אם פעם כולם חשבו שהגריל החשמלי הוא סתם עוד משהו שהולך להיעלם מן העולם היום כבר לא כך הדבר. לא הרבה יודעים אבל הגריל החשמלי הופך לאט לאט לדבר הבא בתחום הקולינרי ובכלל ובתחום צליית הבשרים בפרט. אנשים רבים בוחרים לשדרג את הבית, הגינה או אפילו המרפסת שלהם בגריל חשמלי שהם משתמשים בו במקום להשתמש בגריל גז, פחמים או מעשנה. היום זה כבר לא כמו פעם, היום הגריל החשמלי הוא מאוד נוח לתפעול והוא כבר לא הפלטה הזו, הוא גריל של ממש. אפשר מרגע החיבור שלו לחשמל להתחיל להכין ארוחות מדהימות בלי כל הבעיות שיש עם הגז או הגחלים השונים. וכמובן מי שטועם את הארוחות המדהימות שמוציאים דרכו לא מאמין בכלל שמדובר בגריל חשמלי.

  • גריל חשמלי WEBER Q2400

    גריל חשמלי WEBER Q2400

    1,799.00
    הוספה לסל

נוח וקל לתפעול

הסיבה שבגללה רוב האנשים בוחרים לעבור לגריל החשמלי היא הנוחות והקלות התפעולית שלו. הגריל החשמלי הוא נוח בצורה מרשימה במיוחד ולא דורש המון תחזוקה. גריל גז מצריך אותנו בבדיקה של גז ובמקרים שנגמר הגז לחפש היכן אפשר למלא את הבלונים שלנו. גריל פחמים, הוא לא יכול להיות ספונטני, אתה לא תדליק פחמים עכשיו בשביל סטייק אחד בודד אבל לעומת זאת בגריל חשמלי אפשר להדליק שנייה, לזרוק סטייק אחד, להכין אותו והנה יש לנו ארוחה קלילה ומהירה בלי עבודה קשה בכלל והכל היה מהיר מאוד.

 

שכנעתם אותי, כמה יעלה לי לקנות גריל חשמלי חדש ואיכותי לבית?

אז קודם כל מדובר בשאלה שנשאלת הרבה ולצערנו אין לכך תשובה ברורה שאפשר לנקוב במחיר. הסיבה לכך היא מכיוון שמדובר במוצר כל כך מבוקש ובעל ביקוש שרק עולה ועולה התחרות מאוד גדולה בשוק והמחירים מתחילים במאות שקלים ויכולים להגיע לאלפי שקלים לגריל חשמלי אחד. גודל, תוספות וחומרים מייקרים את הגריל החשמלי ולכן חשוב לדעת להתאים את הגריל לתקציב שלכם ולא לבצע את הדרך ההפוכה. בגלל זה אי אפשר לשים את האצבע על המחיר של הגריל, והכל תלוי נטו אבל נטו בסכום שאתם מוכנים להוציא על גריל חשמלי איכותי לבית שלכם.

 

מתכון לאוסובוקו בגריל חשמלי – לא תאמינו כמה זה פשוט וטעים

אז בכדי לעשות מתכון לאוסובוקו בגריל חשמלי אנחנו קודם כל נדגיש שהמתכון עבר שינוי מינורי בכדי להיות מושלם לגריל החשמלי. אוסובוקו הוא נתח שלרוב משתמשים בו לקדרות ובכללי מדובר בבשר לבישול ארוך, אבל להכין אותו דווקא בגריל החשמלי יכול להפתיע את כל מי שאוכל ולהיות טעים במיוחד. אז כל מה שאנחנו נצטרך זה המצרכים שנפרט בעוד רגע ולהכין ארוחה טעימה ופשוטה במיוחד בלי להתאמץ יותר מידי:

נתח אוסובוקו 2 ק”ג
בירה לבנה חצי ליטר
מלח חצי כפית
פלפל 1/3 כפית
שמן זית חצי כוס
פפריקה 1 כף
חרדל 2 כפות
ברביקיו 1 כף

 

שלב ראשון – מרינדה והשריית האוסובוקו במרינדה

בשלב הראשוני אנחנו ניקח את הבירה הלבנה וביחד עם הפפריקה והחרדל נשפוך למרינדה אחת. המרינדה צריכה להיות בעיקר מימית כזו ומספיק גדולה בכדי שהאוסובוקו יוכל לשבת בתוך אותה המרינדה. אחרי שסיימנו להכין את המרינדה אנחנו נכניס את נתח האוסובוקו פנימה וניתן לו לשבת בפנים שעה ולהתחיל בספיחת הטעמים עצמם. הוא סופג וסופח את הטעמים של המרינדה עצמה. בכדי להכין את המתכון לאוסובוקו בגריל חשמלי יש חשיבות לזמן שישב האוסובוקו וניתן לו את השעה הזו לפחות.

 

שלב שני – עטיפת האוסובוקו בשאר במרכיבים וצלייתו

עכשיו הגיע החלק המעניין של המתכון לאוסובוקו בגריל חשמלי, שלב הצלייה. לפני שנצלה את הבשר אנחנו לא סתם נצלה את האוסובוקו. נעטוף את האוסובוקו בשאר התבלינים שעוד לא הכנסנו למרינדה (בעיקר המלח והפלפל) ונתחיל למרוח שמן זית בכל נקודה שלו. אמנם מדובר בנתח שומני במיוחד ולכן נראה שאין צורך בשמן זית, אבל שמן הזית לא מתערבב עם הרטבים ולכן הוא מצפה את האוסובוקו בשכבה מסויימת. השכבה הזו היא מה שיגרום לו לקבל הצלייה הארוכה והטובה ביותר.

 

שלב שלישי – ואחרון

אחרי שסיימנו לצפות את הנתח במלח ופלפל וכמובן בשמן הזית, נכניס את האוסובוקו שלנו לגריל החשמלי ונתחיל בהכנת הנתח. הנתח צריך זמן בישול ארוך ולכן נשים אותו על הגריל החשמלי שלנו לפחות לשעתיים וחצי. אחרי שעה וחצי נהפוך אותו לצד השני וניתן לו את זמן הבישול המירבי בכדי שיוכל להתבשל כמו שצריך ולהיות רך וטעים במיוחד. אחרי שעתיים וחצי ואפילו שלוש שעות, כשהנתח שלנו מוכן אנחנו נוציא אותו, ניתן לו מנוחה של כמה דקות. המנוחה של כמה דקות היא נטו כדי שהבשר טיפה יתקרר ונוכל להגיש אותו בכיף, מדובר בבשר רך במיוחד שמתפרק מהעצם.

אז נכון פתאום מתכון לאוסובוקו בגריל חשמלי לא נראה קשה כל כך? מדובר במתכון קליל וטעים במיוחד ואתם מבינים כמה בכלל קל לעשות את המתכון הזה. אתם לא תאמינו איזה טעים ובעיקר מי שיטעם לא יאמין שהנתח הנהדר הזה יצא מהגריל החשמלי שלכם ולא נעשה בגריל גז או גריל פחמים. תנסו ואתם לא תאמינו כמה תהנו.

מתכון לאוסובוקו בגריל חשמלי
מתכון לאוסובוקו בגריל חשמלי
תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה