מתכון לחטיפי אסאדו במעשנת בשרים

הזמנתם בני משפחה וחברים אליכם ל’על האש’? בזמן שהם מחליפים חוויות זה עם זה וממתינים למנה העיקרית, הגישו להם קערה של חטיפי אסאדו טעימים ופריכים היישר ממעשנת הבשרים, רק אל תשכחו להשאיר מקום לסטייקים. חטיפי אסאדו הם תענוג מושלם כמנה ראשונה וכחטיף לאורחים, הטעם הנפלא והנימוח והניחוח המפתה ישמשו כמתאבן נפלא לכל ארוחת בשרים משובחת ואיכותית. 

 

חטיפי אסאדו עסיסיים ופריכים במעשנת בשרים וובר

מעשנת הבשרים הינה דרך מצוינת להכין מנות בשר, דגים וירקות צלויים בתוספת ארומה מיוחדת במינה המתקבלת מתהליך העישון. ניתן להיעזר במעשנת כדי להשיג תוצאות מדהימות של בשר פריך מבחוץ ונימוח מבפנים שיהפוך כל ביקור אצלכם לחוויה קולינרית אמיתית. חטיפי אסאדו הם דוגמא מצוינת למנה שניתן להכין בקלות באמצעות מעשנת הבשרים וובר.

 

מהם חטיפי אסאדו?

בעוד שהאסאדו הינה תרבות צלייה רבת שנים שמקורה בערבות הפמפאס הדרום אמריקאיות, שם האל – גאוצ’וס, הבוקרים הדרום אמריקנים, נהגו לצלות שדרת צלעות שלמה על גבי אש פתוחה. הפריכיות, הניחוח והטעם העשיר של האסאדו הלהיב מאד גם את הישראלים שהתאהבו במנה. מכיוון שלא מומלץ להבעיר אש פתוחה במרכז המרפסת שלכם ולצלות עליה חצי פרה, הצטמק מושג האסאדו בארץ להכנת צלעות בקר בצלייה בתנור או על המנגל.

חטיפי האסאדו הם הגרסה המהירה, הנזללת ביותר והעסיסית ביותר של פרוסות דקיקות של צלעות פרה, לא יותר מחצי סנטימטר עובי. ישנם חטיפי אסאדו מוקפאים אותם ניתן להפשיר לפני ההכנה, אבל כמובן שהדרך הטובה ביותר ליהנות מהם היא לבקש מהקצב שיפרוס לכם אותן על המקום, טריות ומשובחות. בקשו מהקצב נתח מספר 9 הנקרא בארץ קשתית, או בלעז “שפונדרה” או “שורט ריבס”.

 

מעשנת הבשרים של וובר

בכל אחד מאיתנו יש אדם קדמון קטן שלוחש לנו שבשר אמיתי צריך להיות צלוי היטב על האש. ואכן, עישון הבשרים היה עניין של חיים ומוות עבור בני האדם החל מתקופת האבן. מהרגע שבו למדו בני האדם לעשן את הבשר מעל מדורות הם יכלו לשמור אותו למשך כל החורף, טרי ומתאים למאכל.

הטעם המיוחד של הבשר או הדגים המעושנים אינו דומה לשום דבר אחר, גם לא לסטייק עסיסי. מעשנת הבשרים של וובר מאפשרת לכם להגיע לאותה הנאה קולינרית אצלכם בבית ללא מאמצים מיוחדים. כל שתצטרכו לעשות זה לכוון את הטמפרטורה לדרגה הרצויה, להניח את הבשר וכעבור זמן קצר יש לכם מנה שיכולה לככב בתוכניות ריאליטי.

ישנן מספר דרכים להעשיר את הניחוח המופק מן הפחמים והבשר וזאת עלי ידי רכישת פחמים ארומטיים, קיסמי עץ תפוח, מקלות קינמון, צרור של רוזמרין וטימין, ציפורן ועוד. מתאים במיוחד לצליית עופות ובקר, דגים וירקות שורש.

  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 47Ø + כיסוי

    1,999.00
    מידע נוסף
  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    1,399.00
    הוספה לסל

מתכון בלתי מנוצח של חטיפי אסאדו

כדי שהאורחים שלכם לא יפסיקו לחלוק לכם מחמאות, הכינו מראש קערה גדולה ויפה של חטיפי אסאדו והניחו אותה על השולחן והזמינו את בני המשפחה והחברים להתחיל לנשנש בזמן שהם ממתינים למנה העיקרית שאתם כה טורחים עליה. את חטיפי האסאדו מומלץ להגיש בליווי מטבלים מיוחדים שבהמשך תוכלו ללמוד כיצד להכין אותם בהכנה ביתית לארוחה שהיא כולה על טהרת כשרון העל שלכם.

 

מרכיבים לחטיפי אסאדו

כן, המנה הזו אינה כוללת רשימה אינסופית של מצרכים, רק פרוסות בקר, מלח ופלפל. מומלץ להכין כמות כפולה ואף משולשת של חטיפי אסאדו כי הם ייגמרו עוד לפני שתספיקו לומר בתאבון.

קילוגרם אחד פרוסות נתח מספר 9 בעובי של לא יותר מחצי סנטימטר. ניתן להשיג קפוא, רצוי להשיג טרי
כפית מלח
כפית פלפל שחור

 

אופן ההכנה

מניחים את בשר חטיפי האסאדו כחצי שעה לפני ההכנה מחוץ למקרר כדי להגיע לטמפרטורת החדר. אם יש נוזלים, יש לנגבם. בינתיים מכינים את מעשנת הבשרים לטמפרטורה גבוהה וצולים את הפרוסות כשלוש עד ארבע דקות מכל צד עד לקריספיות זהובה וניחוח שיזעיק אליכם את כל חתולי השכונה, מתבלים במלח ופלפל ומגישים חם לשולחן.

 

מטבלים לוהטים

המטבלים הללו מתאימים למגוון רחב של מאכלים וגם לאחר שהאירוח שלכם מסתיים, תוכלו להמשיך וליהנות מהם כל השבוע. תוכלו לאכול איתם צ’יפס, נאצ’וס, פרוסות פיתה מטוגנת, ירקות צלויים, ממרח לכריכים ועוד ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם. להלן שני מטבלים שיהפכו כל ארוחה לחגיגה אמיתית.

 

רוטב צ’ימיצ’ורי ארגנטינאי

אין מטבל שהולך טוב יותר עם חטיפי אסאדו מצ’ימיצ’ורי ארגנטינאי אותנטי.

 

מרכיבים לרוטב צ’ימיצ’ורי

חצי כוס שמן זית
חצי כוס פטרוזיליה קצוצה
שתי כפות חומץ בן יין
שלוש שיני שום כתושות
אחד פלפל צ’ילי ירוק או אדום קצוץ דק
שלושת רבעי כפית אורגנו מיובש
כפית מלח גס
חצי כפית פלפל שחור

 

אופן ההכנה

בקערה מערבבים את כל המצרכים היטב עד לאחידות. בוחרים כלי לאחסון, רצוי צנצנת אטומה, מוזגים לתוכה את התערובת ומוסיפים עוד קצת שמן עד לכיסוי. לוקח בין רבע שעה לחצי שעה עד שהטעמים נספגים בתוך השמן, ולאחר מכן הרוטב יכול להישאר במקרר למשך כשבוע.

 

רוטב צ’ילי מתוק

הרוטב הזה הולך כמעט עם כל מאכל, קל מאד להכנה ומחליף את כל החומרים התעשייתיים שמוכרים לכם בסופר.

חצי כוס חומץ אורז
חצי כוס סוכר לבן
רבע כוס מים
שתי כפות יין שרי
שלוש שיני שום
שתי כפות צ’ילי
אחת וחצי כפות קורנפלור

 

אופן ההכנה

פרט לקורנפלור, הביאו את כל המצרכים לרתיחה בסיר קטן. הנמיכו את האש לדרגה בינונית ותנו לסיר להתבשל לעוד כעשר דקות עד שנפח הנוזלים יורד. הנמיכו את האש לדרגה נמוכה, הוסיפו את הקורנפלור וערבבו עד לקבלת רוטב סמיך ואחיד בצבעו וטעמו.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה