דג שלם מעושן עם עשבים בגריל גז

דג שלם מעושן עם עשבים בגריל גז הוא אחד מן המתכונים היותר אהובים שאפשר להכין בגריל הביתי שלנו. ארוחת דגים טעימה ומלאה בבשרניות של הדג יכולה להיות מהנה בדיוק כמו ארוחה בשרית קלאסית, ואם עושים את הדג בצורה נכונה אפשר להנות מארוחה מדהימה ומהנה ומלאת שבחים. אבל איך מכינים דג טעים בבית? אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הטיפים. 

 

גריל גז – גריל מבוקש ובעל שם

אז כולנו מכירים את הגריל, המכשיר האולטימטיבי לארוחה טעימה ובעלת טעמים עשירים. אין כלי לצלייה מבוקש יותר מאשר הגריל ואין אדם בעולם שלא אוהב לבצע הכנה של בשרים או דגים בגריל. אז בשנים האחרונות לפתע אנשים הבינו שלא צריך לצאת מהבית בשביל לעשות על האש איכותי והתחילו לרכוש גרילים מסוגים שונים לבית שלהם. כיום הרוב המוחלט בוחר לרכוש את גריל הגז הביתי והאיכותי מסיבות רבות ומגוונות אשר לוקח את הסרבול בהדלקת גריל פחמים ונותן את היכולת לעשות ארוחת על האש מדהימה במינימום מאמץ.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

יעילות ונוחות זה לא סתם גימיק

אז כן, הסיבות המגוונות שרבים בוחרים לרכוש דווקא את גריל הגז מתחילות בכך שהוא יעיל ונוח להפליא. הפשטות שלו היא מה שמוכרת, ורבים מן האנשים יגידו לכם שאין דבר פשוט כמו לתפעל גריל גז. הוא חוסך המון זמן בביצוע הפעולות וההפעלה שלו בדיוק כמו בכיריים שבמטבח היא מיידית, לא צריך לחכות לשריפה ותוך דקות הוא יכול להתחמם ולייצר לנו ארוחה מופלאה בעבודה קלילה. אז אם יש לנו את האפשרות להפסיק להדליק פחמים ואנחנו יכולים בשנייה אחת להדליק ולהנות מארוחה טעימה, לא ננסה?

 

גריל גז – גריל איכותי עם פיצ’רים מצויינים

אז גריל הגז שכולנו מכירים הוא לא סתם נוח ופשוט לתפעול הוא גם מגיע ברוב המקרים עם פיצ’רים מיוחדים שמייעלים את ההכנה שלנו באופן משמעותי. כמו שכל דבר בחיים שלנו עבר מודרניזציה מסויימת ככה גם גריל הגז עשה את אותו הדבר, מגריל שמחובר לגז ואפשר להכין איתו בשרים ודגים, הפך לגריל איכותי בעל פיצ’רים טכנולגיים מדהימים שמתחילים במדי חום ונגמרים בכיבויים אוטומטיים ויכולות עישון מובנות. כל זה מגיע בתוך הגריל שיכול להיות הטוב ביותר עבורכם.

 

איך משתדרגים לגריל גז איכותי

אז אם החלטתם להשתדרג לגריל גז איכותי וטוב לבית שלכם עשיתם בחירה נבונה במיוחד. בכדי לרכוש גריל איכותי הכנו לכם מדריך קצר שייעל את הבחירה שלכם ויגרום לכם לצאת מרוצים בכל מה שקשור לגריל הבא שאתם רוכשים.

 

לתקציב יש משמעות

אז בואו נפתח בכך ששוק הגרילים בכללי וגרילי הגז בפרט הוא שוק עצום במיוחד אשר יש בו המון אלטרנטיבות. יצרנים רבים בשנים האחרונות נכנסו לשוק זה ומטרתם היא אחת, למכור את הגרילים שלהם כמה שיותר. מי נהנה מהשוק החופשי והנהדר הזה? אנחנו הצרכנים. היום אפשר לבצע רכישה של גריל גז לבית בכל תקציב כמעט, ולכן המלצתנו היא לבצע בדק בית ולראות כמה אתם מוכנים להשקיע לפני הרכישה.

 

סקירה קצרה ברשת יכולה לחסוך

אז עוד עצה חשובה היא לעשות קצת בדיקה ברשת על גרילים מסוגים שונים ועל היעילות וכן על המחירים שלהם. תוכלו לראות זמני אחריות בכל אחד, תוכלו להשוות נתונים וכמובן אפילו לראות סרטונים על גרילים מסוגים שונים. בנוסף ההמלצה החשובה ביותר היא לקחת והתייעץ עם אנשים מהתחום שיוכלו לעזור לכם לבחור את הגריל הטוב ביותר עבורכם.

 

מתכון חדש – דג שלם מעושן עם עשבים בגריל גז

אז כמו שאמרנו ישנם מתכונים רבים שאפשר להכין בגריל הגז הביתי, אחד מהם הוא דג שלם מעושן עם עשבים בגריל גז. איך מכינים את הדג? אנחנו כאן לתת לכם את כל השיטות הנכונות על מנת שיצא לכם דג מושלם. תחילה איספו את המרכיבים הבאים:

דג שלם מספר הדגים כמספר האנשים
שמן זית 1.5 כפות
לימון חצי לימון לכל דג
פטרוזיליה 3 גבעולים לכל דג
רוזמרין ענף שלם לכל דג
סומק 2 כפיות
מלח לפי טעם
פלפל לפי טעם

 

שלב ראשון – בחירת הדג והכנתו לאש

בהכנה של דג שלם מעושן עם עשבים בגריל גז, אנחנו ממליצים לקחת רק דגים שלמים וטריים כאשר ניתן לבצע את המתכון עם דגים מסוגים שונים בין אם דניס פורל, אמנון, לוקוס, בס וכו’. את הדג ניקח נקי מקשקשים וכן מחלקי הפנים ונעבור עליו ונוודא שהוא יבש לפני הבישול. לאחר מכן, נניח את הדג על הצלחת, נמרח את הבטן מבפנים עם שמן וגם את הדג עצמו. לאחר שמסיימים מפזרים את התבלינים על הדג עצמו ובתוך הבטן. נכניס גם את עשבי התיבול ואולי פרוסת לימון לטעם הטוב.

 

שלב שני – צלייה

עכשיו הגענו לשלב האחרון בהכנה של דג שלם מעושן עם עשבים בגריל גז. אנחנו ניקח את הדג ונבצע צלייה שלו על הגריל. בכדי שיספוג טעמים מעושנים אנחנו נסגור את הגריל במשך 5 דקות ואז נהפוך אותו. סיימנו צלייה של שני הצדדים, נוציא את הדג, נניח אותו על הצלחת ונגיש לכל מי שרוצה. מעדן שכזה מהים, אל הצלחת בקלות, מהירות וטעמים מדהימים.

אז כמו שאתם מבינים מתכון של דג שלם מעושן עם עשבים בגריל גז הוא אחד מן המתכונים האהובים הטעימים והפרשיים יותר שיצא לכם להכין. כל אוהבי הדגים נהנים מן האוכל הזה ואם בא לכם לגוון ומאסתם קצת מהבשר, דגים על האש טעימים לא פחות וכמובן בריאים מאוד, תנסו אנחנו מבטיחים שלא תצטערו.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה