גריל גז נייד לחופשה

האמת היא שלפני שנים האופציה לרכוש גריל גז נייד בכלל לא הייתה קיימת אך היום זה בהחלט חלק מהנוף שכולנו נהנים ממנו. לכן, אם גם אתם רוצים לקנות גריל גז נייד כדאי שתדעו שזה אפשרי. יש כמה יתרונות בולטים לשימוש במכשיר כזה והראשון שבהם זו העובדה שאתם בכלל לא צריכים להתעסק בפחמים. לא צריך לקנות פחמים, להדליק אותם או לחשוש מכך שהבריזה של הים תלבה את האש יותר מידי. העבודה בעזרת גריל גז הרבה יותר נוחה ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, יכולים ליהנות מכך מאוד. בנוסף, גריל גז נייד בכלל לא שוקל הרבה והוא ארוז בצורה שמאוד נוח לשאת ממקום למקום, אז למה שלא תיקחו אותו איתכם להפלגה?

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

גריל הגז המושלם לחופשה / שייט

הפלגות נופש בחו”ל הן חלק מהחיים של רבים מאיתנו שכן לא מעט אנשים, כאשר הם עוצמים עיניים וחושבים על חופשה, חושבים למעשה על הפלגה. לכן ברור מדוע גם אתם חושבים על האופציה הזאת, כי במקום לראות בשבוע אחד רק עיר אירופאית אחת, האוניה תיקח אתכם ללא מעט מקומות ותוכלו ממש לראות עולם. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, מתרגשים מהעניין הזה ואתם בוודאי תוהים איך תוכלו להפוך את הבילוי הקרוב למשהו בלתי נשכח. אין ספק שהאוכל הוא חלק מכל החוויה שלכם באוניה ואם חשבתם לרגע שכל הזמן תצטרכו לאכול במסעדות שבאוניה, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. יש אומנם אנשים שאוהבים שבנופש מישהו אחר דואג להם לכל הצרכים שלהם והם לא צריכים לבשל לבד, אך יש גם אנשים שאוהבים לצלות בשר בנופש. לכן, אם גם עבורכם חופשה טובה היא חופשה בכל יום אתם אוכלים בה נתחי בשר עסיסיים וטעימים, כדאי שתדעו: תוכלו להגיע להפלגה עם גריל גז נייד.

 

גריל שאפשר להדליק בהפלגה

אם לרגע חשבתם שלקחת גריל גז להפלגה זה לא עניין חוקי ולא תוכלו לעשות זאת, כדאי שתדעו שזו טעות. למעשה יש היום הרבה מאוד אוניות נפלאות שבהן ניתן יהיה להשתמש בגריל גז כי יש לכך שטח שמוקצה לעניין ומוכן מראש. זה אומר שתוכלו להגיע לאזור הזה בכל שעה ביום, להתיישב לכם, להדליק את המנגל ופשוט לאכול בדיוק את הבשר שאתם הכי אוהבים. זה נכון שאם אתם יוצאים להפלגה של שלושה-ארבעה ימים זה פחות נחוץ, אך אם אתם יוצאים להפלגה ארוכה יותר זו יכולה להיות בחירה נפלאה. בצורה כזאת תוכלו לפנק את עצמכם, לגוון באוכל וליהנות מכל רגע, אז למה לא? שימו לב שבדרך כלל המקומות שבהם ניתן להדליק גריל גז על האוניה שטופי שמש כך שתוכלו ליהנות גם מהעניין הזה תוך כדי הבילוי.

 

איזה גריל גז נייד כדאי לקנות?

האמת היא שיש היום לא מעט חברות שמייצרות גרילים שעובדים על גז ושהם גם ניידים. עם זאת, לא בכל המקומות הללו תיהנו מגריל מספיק איכותי וטוב ולכן אנחנו מציעים לכם לבדוק את הפרטים כמה שיותר לעומק מראש. אין סיבה לקנות גריל גז נייד של חברה שמעולם לא שמעתם את השם שלה או לקנות גריל שלא נראה מספיק טוב, כי הוא לא יחזיק מעמד. הרעיון הוא אומנם לקחת את גריל הגז שלכם להפלגה הקרובה אך בוודאי תרצו לעשות בו עוד שימוש  גם בהמשך בהזדמנויות שונות. לכן אנחנו מציעים לכם לקנות רק גריל איכותי וזה אומר שצריך לבדוק מי ייצר אותו ובעיקר מהן חוות הדעת שניתן לקרוא על המוצר.

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה