גריל גז נייד – כל היתרונות

עצם היות האדם בשטח, לא אומר כי הוא צריך להתפשר על הכנת מזון צלוי. הדבר נכון לגבי טיולי טרקים, טיולי משפחות או פק”ל מילואים. גריל הגז הנייד לוקח את כל הטעמים והיכולות לצליית מזון משובח היישר אל תוך השטח, היכן שתהיו ומתי שרק תרצו. להלן סקירה של שלל היתרונות שיספק לכם מתקן גריל גז נייד איכותי.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

כל הסיבות לרכישת גריל גז נייד

אחד ממושאי ההערצה שלנו כלפי אלו אשר יש להם גינה הוא גריל הגז המותקן אצלם בחצר. ההפעלה המהירה, היעדר הצורך בגפרורים, דלק או פחמים, הצלייה האחידה וכל זאת ללא לכלוך ועשן מיותר. גריל גז נייד מהווה למעשה  מיניאטורה של גריל הגז המסורתי לחצר. הוא פועל על גז בישול (מיכלים ניידים), מודלק בלחיצת כפתור ומסוגל לצלות בשרים וירקות ברמה גבוהה, כמעין מנגל נישא לכל עניין ודבר. עקב תכונותיו המופלאות, כל גריל גז איכותי יקנה לבעליו את היתרונות הבאים:

 

  • מימדים – כל גריל גז נייד מעוצב בצורה אשר מתאימה לאחסון ונשיאה במזוודה קטנה ואפילו בתיק גב. משקלו מגיע לעד 10 ק”ג לערך כך שהוא בוודאי שאינו מכביד על מיטיבי הלכת, קל וחומר שאיננו מורגש כאשר נושאים אותו ברכב. חלק מגרילי הגז הניידים אף מגיעים עם ידית אחיזה ארגונומית אשר מאפשרת נשיאה ארוכה שלהם בידיים מבלי להתעייף.
  • עוצמה – ישנם גרילי גז ניידים אשר מספקים עוצמת בערה של כמעט 10,000 BTU (!!!). ביחס למשטח הצלייה שהוא קטן יחסית, מדובר ביכולת מרשימה לצלות מאכלים בצורה אחידה על פני המשטח ללא שום קושי. גריל גז איכותי יכלול אפשרות לוויסות עוצמת החום על מנת לצלות מאכלים שונים לפי דרגת החום וזמן הצלייה הטובים ביותר עבורם.
  • נוחות השימוש – גריל גז נייד נועד לענות על הצורך שבהכנת ארוחה איכותית אך זריזה ללא כל קושי. ברוב המוחלט של המקרים המתקן מגיע כחלק אחד אשר אינו דורש פירוק והרכבה. כן ניתן למצוא חלקים נוספים אשר נועדו לניתוק מהמכשיר כגון רשת צלייה, מתקן איסוף פסולת ועוד.

 

לאור כל אלה המסקנה ברורה – גריל גז נייד הוא המתקן האידיאלי עבורכם, להכנת מעדנים צלויים בחיק הטבע ביעילות ובקלות מרובה. תיהנו!

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה