איזה גריל גז מומלץ

משפחת גרילי הגז של וובר כוללת עשרות גרילי גז מעולים כאשר כל אחד מהם מותאם באופן מושלם לסגנון החיים, לטעם האישי וכמובן גם לתקציב. כדי לדעת איזה גריל גז מומלץ עבורכם כדאי לבחון מה הצרכים והרצונות שלכם, ולבחור מתוכם את המתאים לכם ביותר. במאמר זה נציג בפניכם את ארבע הסדרות של גרילי גז וובר על מנת שיהיה לכם קל יותר להחליט במי מהם לבחור לעצמכם.

 

משפחת גרילי הגז של וובר

וובר הינה אחת החברות הוותיקות והמובילות בעולם בתחום הגרילים הביתיים עם איכות ללא פשרות, מחירים משתלמים וחווית משתמש גבוהה מאד ממוצר שמחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות. לאורך השנים יצרה וובר מספר סדרות מצליחות של גרילי גז, פחם וחשמל שמאפשרות לכל אחד להתאים את הגריל הביתי שלו לסגנון החיים, הצרכים והרצונות שלו וכמובן גם לתקציב. נבחרת גרילי הגז מתחילה מהקטנים והניידים שיכולים לצאת איתכם לטיולים, וכלה בגרילי פאר שלא היו מביישים מטבחים מקצועיים, וביניהם יש עוד הרבה מאד גרילים בדיוק בגודל ובמחיר שמתאים לכם בול. כך שכדי לדעת איזה גריל גז מומלץ לכם לקנות, חישבו על הצרכים והרצונות שלכם ובחרו בקלות.

 

למה דווקא גריל גז?

גרילי הגז נחשבים למילה האחרונה של עולם הגרילאות. הם חסכוניים באנרגיה, הם ירוקים ומאפשרים לכם חיים ברי קיימא מבלי לוותר על הסטייקים שאתם הכי אוהבים, הם לא מזהמים וקלים מאד לתפעול ושימוש. בנוסף, החום היציב והקבוע שנוצר בלחיצת כפתור מקל מאד על כל מי שאין לו נסיון רב בתחום להגיע לתוצאות יפות מאד ושפע של מנות טעימות. על גבי גריל גז ניתן לצלות דגים, בשרים, עופות וירקות, וכמו כן גם לבשל עליו באמצעות סירי ברזל יצוק, לאפות עליו פיצות באמצעות פלטת אבן וליהנות מעשרות מנות טעימות ומזינות לכם ולכל המשפחה בקלות ובהנאה.

 

איזה גריל גז מומלץ לכם לקנות?

כדי לענות על השאלה הזו כמו שצריך, חשוב להבין למה אתם בעצם זקוקים. ישנם אנשים שיעדיפו מוצר קומפקטי שמתאים גם לדירה ללא מרפסת או חצר, ישנם אנשים שזקוקים לגריל המותאם לאירוח פה ושם, לקבוצות קטנות של משפחה וחברים, ויש מי שירצו גריל בעל נוכחות מרשימה להפקת עשרות מנות לאורחים הרבים והרעבים שבאים להתארח לעיתים קרובות. להלן ארבע הסדרות של גרילי הגז של וובר שיעשו לכם סדר בראש ויעזרו לכם לבחור בדייקנות איזה גריל גז מומלץ לכם ושהכי מתחבר לסטייל ולסגנון החיים שלכם:

גרילי גז מסדרת Q

סדרת גרילי הגז Q מתאפיינת בגרילים קומפקטים ומעוצבים בצבעים מרהיבים שמתאימים לכל אחד ולכל כיס. היתרון המשמעותי של סדרה זו היא ההתאמה המושלמת לכל בית מגורים, כולל דירות ללא מרפסת או חצר. גרילי סידרה זו ניתנים להנחה על גבי דלפק או משטח עבודה במטבח, אינם תופסים מקום רב וכשאתם מסיימים איתם, אתם יכולים פשוט לאחסן אותם בארון המטבח. בנוסף, קל מאד לנייד אותם ממקום למקום, לקחת אותם לפארק או לקמפינג, וליהנות מהם בכל פעם שתזדקקו לו מבלי שהם יתפסו מקום מיותר. בסדרה זו יש אפשרות לרכוש בנפרד רגליים על גלגלים ליתר נוחות.

גרילי הגז SPIRIT ו – SPIRIT II

סדרה זו משתלבת נהדר בכל מרפסת ובכל גינה, הגרילים השייכים לסדרה זו אינם תופסים מקום רב ונעים על גלגלים, כך שאם תרצו לאחסן אותם בארון או בפינה כדי ליצור יותר מקום למשחק – אין שום בעיה להניע ולהזיז אותם ממקום למקום. הסדרה מתאימה במיוחד למי שרוצה לעשות את צעדיו הראשונים בעולם הגרילאות ומחפש מוצר שגם מעוצב בצורה אסטתית ונאה, גם מתפקד בצורה נוחה ואינטואיטיבית וגם ישרת אתכם למשך שנים ארוכות. הסדרה מתאימה בעיקר למשפחות צעירות, לקבוצות חברים קטנות ולכל מי שאוהב לארח לעיתים קרובות.

סדרת גרילי GENESIS

סדרת גרילי ג’נסיס נועדו להביא אתכם לשלב הבא של ההתמחות שלכם בתחום הנפנופים, אלו גרילים מקצועיים ואמינים מאד לכל מי שמעוניין להשקיע טיפה יותר הן בעיצוב מעורר רושם והן בחווית מוצר מדהימה של בישול וצלייה. הגרילים השייכים לסדרה זו יאפשרו לכם עבודה מקצועית וחלקה ומתאימה במיוחד למי שמוכן להשקיע במה שהוא אוהב ולקבל תמורה רבה בעד ההשקעה.

סדרת גרילי SUMMIT

כשמה כן היא, סדרת סומיט היא פסגת התענוג מאהבת הכנת הבשרים, משפחת המלוכה של וובר. אלו הם גרילים מקצועיים לכל דבר ועניין שיאפשרו לכם להפיק כמות גדולה מאד של מנות לאירוח של אורחים מרובים לעיתים קרובות. המראה המרהיב של הגריל הוא לגמרי חלק מן ההצגה, וישווה למרפסת או לחצר שלכם מראה של מטבח שף אמן המומחה באירוח מושלם וערב לחיך. מתאים במיוחד למי שנוהג לארח הרבה, ובדרך כלל כמויות גדולות של אורחים, בעל מומחיות גבוהה מאד בבישול, אפייה וצלייה על גבי גריל ואוהב להפתיע את האורחים בכל פעם מחדש בניחוחות וטעמים.

 

אז מה הכי מתאים לכם לבחור?

כפי שראיתם, כל סדרה מתאימה לסגנון חיים, סטייל אישי, צרכים ורצונות. כאשר אתם משלבים את הצרכים שלכם עם התקציב, תדעו בדיוק במה לבחור. בין אם יש לכם משפחה קטנה ואתם רק רוצים ליהנות מסטייק טוב פה ושם ובין אם אתם חובבי אירוח ורוצים חווית גריל אמיתית מבלי לרוקן את הארנק, בין אם אתם מוכנים להשקיע בתחביב ולרכוש מוצר איכותי ברמה גבוהה, או שאתם לגמרי מוכנים לשלב הבא ולגעת בפסגה. כדי לדעת איזה גריל גז מומלץ לכם, כל מה שתצטרכו לעשות זה להבין את הצרכים והרצונות שלכם, את התקציב ואת תנאי בית המגורים שבו אתם גרים, והבחירה תהיה מאד קלה.

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה