איך בוחרים גריל גז – מדריך

גריל גז הוא נקי, עוזר לשמור על איכות הסביבה, מאפשר לכם לאכול מזון בריא ומזין יותר ובעיקר זמין לשימוש מתי שרק תרצו. גרילי גז מגיעים בגדלים ובדגמים שונים על מנת להתאים את עצמם לאורח החיים שלכם, לרצונות ולצרכים שלכם וגם לתקציב. במאמר זה נסקור מספר דגמים של גרילי גז כדי לענות על השאלה האולטימטיבית: איך בוחרים גריל גז – מדריך מקיף וממצה. 

 

נבחרת גרילי הגז של גריל אנד מור 

גריל אנד מור מביאה לציבור הישראלי את גרילי הגז הטובים בעולם מן המותגים המובילים והשמות הכי חמים. גרילי הגז ידועים ביתרונותיהם הבולטים כמאפשרים סביבה נקיה יותר ללא פחם וגם ללא ניצול מוגזם של אנרגיה, מזון בריא יותר ללא חלקיקי פחם או לכלוך, הגעה לטמפרטורה הרצויה בתוך זמן קצר ושמירה לאורך זמן על חום יציב. קל לעבוד איתם והם מתאימים למקצוענים ולחובבנים כאחד, והגיוון הרב בדגמים מאפשר לכל אחד לבחור את גריל הגז המיוחד שלו איתו יהיה לו הכי נוח לעבוד ולספק לעצמו ולמשפחה מזון טעים, בריא ומזין במיוחד בכל פעם מחדש. 

 

גריל הגז 

בלי התעסקות עם פחם מלכלך ומזהם, וגם בלי לבזבז עוד אנרגיה, גרילי הגז עושים מהפיכה ירוקה ושקטה כבר כמה שנים והקהל הישראלי מאד אוהב אותם בגלל היכולת להגיע לטמפרטורה הרצויה בלחיצת כפתור וגם לשמור עליה יציבה לאורך זמן ללא כל קושי או מאמץ. מסיבה זו גריל הגז מתאים מאד למי שעושה את צעדיו הראשונים בצלייה על גבי גריל ורוצה תוצאות מעולות כבר בנסיון הראשון, אך מצד שני משתלב נהדר גם תחת ידיו של אמן בשרים מקצועי שמחפש גריל אמין וחזק. על גבי גריל הגז ניתן לצלות בשרים, ירקות, עופות, דגים אך גם לבשל על גבי מחבתות וסירים מברזל יצוק וכלים מתאימים נוספים, ובמידה ואתם רוכשים בנפרד כלוב עישון, תוכלו להפוך את גריל הגז שלכם למעשנת בשרים. 

 

איך בוחרים גריל גז – מדריך מלא ומקיף 

כדי שגם אתם תוכלו להפתיע את המשפחה והחברים במנות איכותיות וטעימות מגריל הגז החדש שלכם, להלן המדריך המלא לרכישת גריל גז מושלם בדיוק בשבילכם: 

  1. הגודל כן קובע – האם יש לכם בבית מרפסת או חצר? אם התשובה היא כן, אתם יכולים לבחור בגריל גז אותו ניתן לחבר למערכת הגז בחצר או במרפסת או לבלון הגז בכל גודל שמתאים לכם, ישנם גרילים המתפרשים עד ל- 200 ס”מ כדי לאפשר לכם חווית בישול יוצאת מן הכלל. במידה ואין לכם חצר או מרפסת, תוכלו ליהנות מסדרת  Q מתוצרת וובר שמשתלבים בכל מטבח, גם קטן, ועומדים על גבי משטח העבודה בזמן העבודה, ומתאחסנים בקלות בארון כשסיימתם איתם. הם גם נוחים מאד לתעבורה במידה ואתם נוהגים לעבור דירה באופן תכוף, ואם תרצו לקחת אותם לפיקניק או לקמפינג, הם ישמחו לבוא איתכם. ניתן לצרף לסדרת Q בנפרד רגליים יציבות ליתר נוחות.
  2. כמה קבבים לשים? – האם אתם נוהגים לארח הרבה או רק קצת? האם יש לכם משפחה גדולה והרבה אורחים שתמיד קופצים לבקר? יש דגמים רבים של גרילי גז וכל אחד מהם מתאים לכמות מסויימת של מנות בשר או ירקות. כשאתם מגיעים לבחור את גריל הגז שלכם חישבו על כמות המנות שאתם רוצים להוציא ממנו בכל אירוח ממוצע, והאם תצטרכו גם משטח לבישול התוספת במקביל לצלייה.
  3. מה אומר הארנק? – מחירי גריל הגז נעים באופן ממוצע בין כמה אלפים בודדים ועד לעשרות שקלים, המחיר לא בא כמובן לקבוע את איכות המוצר אלא רק את התפוקה, הפונקציות המגניבות או העיצוב המושקע. כל הגרילים הינם מעולים ומתאימים הן למקצוענים והן לחובבים, אך כדי לבחור מתוכם בהחלט צריך לפעמים להתייעץ עם הארנק ולקנות מוצר שמצד אחד ישרת אתכם נאמנה ומצד שני לא יכביד על ההוצאות השוטפות שלכם. 

 

דגמים מומלצים לבחירה

בין אם מדובר על טהרת המזון הצמחוני והטבעוני או עבור קרניבורים מושבעים וחובבי בשר. להלן מספר דגמים מומליצים בחום:

  • גריל גז דגם Q3200 טיטניום – גריל גז זה מסדרת Q לוקח את כל היתרונות של גריל הגז הקומפקטי ומוסיף להם רגליים יציבות על גלגלים. הוא מתאים במיוחד למרפסות או חצרות קטנות ואינו תופס כמעט מקום. לגריל הגז שני מבערים שמאפשרים חום יציב ואחיד, שני משטחי עבודה עליהם ניתן לקצוץ, להניח חומרי גלם, רטבים ועוד כדי לשמור על הכל בהישג יד. כמו כן, הוא מצויד גם ברשת קומה שניה להנחת סטייקים לאחר צלייה שלא יתקררו או את הפיתות כדי שיתחממו בזמן שהקבבים ניצלים. זהו גריל מושלם למשפחות קטנות, יחידים או כל מי שנע הרבה בין דירות ורוצה מוצר שקל לקחת ממקום למקום. 
  • גריל גז דגם 2022 Genesis E435 צבע שחורגריל גז מדהים ביופיו שישתלב מעולה בעיצוב הגינה או המרפסת שלכם עם שטח צליה של 48X86 ס”מ ועוד 24X48 בקומה השניה, שפע של מקום לבשל, לצלות, לאדות או לצרוב כל מה שתרצו. ארבעה מבערי טורבו + כירת צד להנחת סירים ומחבתות, כך שתוכלו להכין את הארוחה כולה מול עיני האורחים מבלי להתרוצץ מן הגריל למטבח. מושלם לכל מי שיש לו משפחה גדולה ואוהב לארח הרבה. 
  • גריל גז דגם Summit S-470 שחורהמקצוען שבא לתת עבודה, גריל גז מרשים ומדהים בעיצוב שלו, פונקציות חדשניות כדי לפנק אתכם בנוחות מירבית ובחווית משתמש מעולה, חמישה מבערי נירוסטה עוצמתיים + ארבעה מבערים נוספים, מבער להבת טורבו לצלייה מושלמת וכירת צד לבישול התוספות תוך כדי הכנת הבשר. 
רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה