איך לנקות גריל פחמים

לגרילי הפחם של וובר Performer Master touch , ו – One touch יש יתרונות רבים, אבל אחד היתרונות הבולטים הוא הקלות והפשטות שבהם הם מתנקים. חשוב לנקות את גריל הפחמים שלכם אחרי כל פעולה כדי לשמור על היגיינה וכדי שהגריל שלכם תמיד יהיה זמין ומוכן להכין ארוחות בריאות ומזינות לכם, למשפחה ולחברים שלכם. לפניכם מדריך שלם וממצה שילמד אתכם איך לנקות גריל פחמים של וובר ללא מאמץ.

 

גרילי הפחם של וובר

סדרת גרילי הפחם של וובר Performer, One touch  ו – Master touch מצטיינים בעיצוב מודרני, מרהיב ונוח מאד לשימוש המאפשר הכנת אינספור מנות טעימות, בריאות ומזינות. אך לאחר כל ארוחה, מגיע הזמן לנקותו ולהכינו לפעם הבאה שתזדקקו לו. חשוב לנקות את הגריל בכל פעם שאתם משתמשים בו על מנת לשמור על היגיינה ולמנוע מחלקיקים של מזון שרוף להגיע למזון שלכם. גרילי הפחם של וובר בנויים באופן שמקל משמעותית על התחזוקה והנקיון השוטף שלהם ולכן לא תזדקקו ליותר מחצי שעה כדי לנקות את הגריל כולו.

 

איך לנקות גריל פחמים

גרילי הפחם של וובר אמנם נבדלים זה מזה בצבעים המרהיבים של הציפוי החיצוני, בעיצובם ובגודלם, אך בבסיסם הם די דומים, ולכן ההוראות הללו מתייחסות לכל דגם שיש לכם, כולל הדגמים הקטנים והניידים ( למרות שהם חסרים את הכלי התחתון לצבירת האפר ). כמעט לכל גרילי הגז של וובר יש מנגנון תחתון המיועד לפינוי האפר אותו ניתן לשחרר ולשפוך לאשפה בקלות ובנוחות רבה. העזרו בו בכל פעם שתנקו כדי לפנות את האפר הישן ולעשות מקום לגחלים חדשות במקומו.

 

קיראו את ההוראות

לפני שאתם מתחילים, התחילו מקריאת דף ההוראות שקיבלתם עם המוצר. זה הזמן לדעת כיצד לפרק ולהרכיב כל חלק בגריל, כיצד לנקות את המבערים, כיצד לתחזק חלקים מסויימים ובאילו חומרי ניקוי מותר לכם להשתמש בכל חלק של הגריל. זכרו מה שמותר בפנים אסור בחוץ כדי לא לפגוע בציפוי הצבע הנאה של הגריל שלכם.

 

הכינו הכל מראש

על מנת שלא תאבדו את הסבלנות שלכם בגלל סמרטוט ששכחתם או כי נגמרו לכם מי הסבון, ותקצרו ככל הניתן את זמן הניקוי, הקפידו לסדר לידכם את כל חומרי הניקוי לפני שתתחילו במלאכה. אלו הם החומרים המומלצים:

  • מברשות מקצועיות לניקוי – באתר תוכלו לגלות עולם שלם של מברשות ניקוי מקצועיות שמונעות נזקים ושריטות ועוצבו במיוחד כדי לנקות את גריל הפחמים שלכם. מומלץ לרכוש סוגים שונים של מברשות כגון מברשת U, מברשת Y ומברשת T לניקוי מושלם של כל חלק.
  • סמרטוטים רכים – סמרטוט או שניים העשויים בד רך וסופג יעזרו לכם לנקות ולהבריק את המוצר ללא שפשופים וללא שריטות.
  • סקוץ’ עדין – השתמשו בסקוץ’ שצידו האחד מיועד לקרצוף וצידו השני עשוי ספוג רך להסרת כתמים עדינים.
  • מעט מים חמימים עם סבון כלים או סבון לניקוי כללי – ליטר של מים חמימים שניתן לטבול בהן את האצבעות מבלי להרגיש אי נוחות עם מעט סבון כלים או חומר לניקוי כללי לא חריף בהחלט יספיקו.
  • נוזל להברקת חלונות – הנוזל להברקת חלונות מתאים לשימוש על גבי החלק החיצוני הצבוע של המוצר כדי להבריקו ולתת לו מראה מדהים.

 

פרקו חלק חלק בזהירות

גריל הפחמים שלכם מתפרק בקלות רבה, הניחו כל חלק מתפרק כגון רשתות, מכסים וכלים לאיסוף אפר על משטח יציב ונקו אותו ביסודיות. המנעו משפשוף חזק של החלקים הצבעוניים והמצופים, והסירו בעדינות כל שאריות של שומן שרוף ושל קריסטלציה הנוצרת מן האדים והאפר על גבי המכסה. היזהרו לא להפעיל כוח רב מדי על המערכות העדינות של המוצר והקפידו להרכיב אותם בחזרה בדייקנות.

 

פנו את האפר לתוך פח אשפה סגור

לאחר שפירקתם את כלי האיסוף של האפר ( שימו לב שיש בתחתית הגריל ידית קטנה שמיועדת לפינוי האפר לתוך הכלי ) הקפידו להשליך אותו לפח עם מכסה שסוגר אותו. הריח של האפר עלול למשוך בעלי חיים, ואם המכסה פתוח הוא גם עלול לעוף ולהתפזר עם הרוח לכל עבר, לא נעים.

 

הניחו לגריל הפחם להתייבש היטב לפני שתנסו שוב לבשל בו

על מנת שלא תופתעו מסילוני אדים רותחים, מומלץ להניח לגריל להתייבש היטב לפני שתנסו לבשל בו שוב, שעה של ייבוש טבעי בשמש בהחלט יכולה לספק לכם מרווח בטחון. כמו כן, אל תניחו למים להצטבר על הגריל שלכם, זוהי קריאה לכל היתושים לבוא ולהטיל ביצים.

 

שומן עקשן? יש פתרון

הרשתות התלכלכו משומן שרוף ודביק ושום דבר לא עוזר? אין שום בעיה, מלאו גיגית גדולה במים חמימים ושפכו פנימה שלוש כפות אבקת סודה לשתייה, הניחו לרשת לשרות בתוך הגיגית לשעה, ופלא פלאים, השומן יתרכך וירד בקלות.

 

אביזרים שיעשו לכם את החיים קלים

באתר תוכלו למצוא שפע של כלי עזר לניקוי מקצועיים ואמינים שיהפכו את משימת הניקוי לקלה במיוחד. באמצעות שימוש במברשות הנכונות ובחומרי הניקוי המתאימים תוכלו לשמור על גריל הפחמים שלכם לאורך שנים והוא תמיד יהיה מוכן לשימוש.

 

לסיכום

כדי לשמור על גריל הפחמים שלכם תמיד נקי ומוכן לשימוש נקו אותו מדי פעם לאחר השימוש. הגריל מתפרק בקלות וניתן לפנות את כלי הקיבול לאיסוף האפר בקלות רבה מאד. את החלק החיצוני של הגריל המצופה בצבע עדין ניתן להבריק באמצעות נוזל לניקוי חלונות, ואת החלק הפנימי ניתן לנקות ביסודיות באמצעות מברשות מקצועיות המותאמות לגריל. זכרו להמנע משימוש בחומרי ניקוי חריפים או מברשות קשות מדי כדי שלא לגרום לשריטות או להתקלפות הצבע כדי שהמוצר שלכם יראה כמו חדש לאורך שנים.

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה