איך לבחור גריל גז

גרילי הגז של חברת וובר נחשבים למובילים בעולם בשל העיצוב המרהיב, חווית המשתמש הגבוהה, הנוחות הרבה ואריכות הימים של המוצר שיכול להחזיק מעמד לאורך שנים כשהוא מתוחזק כמו שמצריך. גרילי הגז מעניקים לכם סביבה ירוקה יותר, שקט נפשי רב יותר ותוצאות מעולות, ומתאימים הן למתחילים שרק מגששים את צעדיהם הראשונים בתחום הגרילאות והן למקצוענים שדורשים ביצועים מדהימים ויכולות גבוהות מהמוצר. במאמר זה נדריך אתכם צעד אחר צעד איך לבחור גריל גז שמתאים בדיוק בשבילכם.

למה גריל גז?

רבים שואלים למה להעדיף את גריל הגז על פני גריל הפחמים, המעשנת או הגריל החשמלי. יש לכך סיבות רבות ומגוונות, ולהלן היתרונות הבולטים ביותר של רכישת גריל גז:

  • ירוק יותר – גריל הגז תורם הרבה יותר להפחתת זיהום הסביבה, כריתת עצים וניצול אנרגטי, הפקת הגז הינה בדרך כלל הפקה ירוקה שאינה פוגעת בסביבה ותהליך השימוש בו אינו מזהם.
  • מזון בריא ונקי יותר – גריל הגז מציע לכם בישול ללא חלקיקי פחם, אפר, או שבבי עץ שרופים במזון שלכם, רק אתם והסטייק שלכם נטו בלי מזהמים.
  • אינו מגביל אתכם מבחינת המיקום – חברו את המוצר שלכם לבלון גז ולא תצטרכו לבחור את נקודת מיקום הגריל לפי המיקום של נקודת החשמל, גם אם היא לא נוחה או מפריעה לכל שאר בני המשפחה. כך תוכלו למקם את המוצר היכן שנוח לכם, וגם בטיחותי יותר.

גרילי הגז של וובר

וובר הינה אחת ממותגי העל של עולם הגריל, ומובילה את הענף עם טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מרהיב וחווית משתמש מדהימה. לוובר יש מספר סדרות שנבדלות זו מזו ברמת המחיר, הביצועים של המוצר, התפוקה שלו ומטרות השימוש ( מחנאות, דירה ללא חצר או מרפסת, או בית גינה ומרפסת גדולים ):

סדרת Qסדרת Q מציגה את גריל הגז הנייד, הקומפקטי והחסכוני אותו ניתן לאחסן בנוחות, להעבירו בקלות רבה ממקום למקום, והוא כמעט ואינו תופס מקום. סדרת Q מתאימה למי שרוצה לקחת את הגריל איתו למחנאות וקמפינג, נוהג לעבור דירה פעמים תכופות, אין לו מרפסת או חצר, ולא נוהג לארח כמויות גדולות של אנשים ומשפחה.

סדרת SPIRIT   סדרת ספיריט מציעה לכם חווית גרילאות מעולה המשלבת גריל איכותי מאד עם ארון סגור לאחסון כלי הגשה, תבלינים וכל מה שאתם זקוקים לו כדי לבשל ולצלות, מתאים במיוחד למי שעושה את צעדיו הראשונים ורוצה גריל בסיסי אבל איכותי מאד.

סדרת SPIRIT IIהסדרה המתקדמת יותר ספיריט II מציעה חווית משתמש מקצועית בלי להכנס להוצאה כספית ניכרת. חלק מדגמי הספיריט II מגיעים ללא ארון אלא עם שטח פתוח לאחסון כלים וציוד בצורה מסודרת ומאורגנת וחלק מגיעים עם ארון מעוצב ואופנתי, לבחירתכם על פי הנוחות והצרכים שלכם.

סדרת  GENESIS סדרה יוקרתית זו מביאה לכם עיצוב מרהיב, טכנולוגיה מתקדמת, מראה הייטקיסטי מושלם וחווית בישול מקצועית שתאפשר לכם להפתיע את כולם. מתאים לכל מי שרוצה לעלות לשלב הבא ולשחק במגרש של הגדולים.

סדרת  SUMMIT  משפחת המלוכה של וובר הינה סדרת סומיט שמציבה רף גבוה במיוחד עם ביצועים גבוהים, מפרט מקצועי של שישה עד שמונה מבערים, חווית משתמש אולטימטיבית ועיצוב מרהיב, או במילים אחרות – הרולס רויס של עולם הגריל. מתאים לכל מי שבישול זה לא תחביב אלא דרך חיים, מבשל ומארח הרבה וזקוק לגריל בעל תפוקה יוצאת דופן באיכות מדהימה.

איך לבחור גריל גז

על מנת לבחור את גריל הגז המושלם בשבילכם, חשוב להבין קודם כל מה הצרכים והרצונות שלכם, מהי תדירות השימוש שלכם במוצר, וכמובן גם מה התקציב:

  • הצרכים והרצונות שלכם – גריל הגז שאתם רוכשים חייב לשקף את הצרכים והרצונות שלכם, גם אנחנו מכירים את התחושה הזו כשנכנסים לחנות ורוצים את המוצר הכי נוצץ והכי מרשים, אבל לא תמיד הוא מתאים. לכן עוד בטרם הרכישה חישבו מעט למה אתם באמת זקוקים, האם יותר מתאים לכם מוצר שניתן לקחת אותו איתכם לפיקניקים או שאתם זקוקים למוצר נייח שתמיד נמצא שם כשקופצים אליכם לארוחה ספונטנית? המגוון העצום של מוצרי הגריל של וובר מאפשר לכם גמישות רבה בבחירה והתאמה מושלמת בדיוק למה שאתם צריכים.
  • מהי תדירות השימוש שלכם? – אם אתם מאלה שמתחילים לנפנף רק כשהטמפרטורות עולות ומארחים לעיתים רחוקות, עדיף שתתמקדו במוצרים שנוח לאחסן כשלא צריך, ואם אתם מאלה שבלי סטייק טוב לא מצליחים לעבור שבוע ימים, מומלץ לקנות מוצר מקצועי. זכרו כי גם אם אתם צמחונים או טבעונים, עדיין תוכלו להפיק שפע של ארוחות בריאות, טעימות ומזינות מהגריל על ידי צליית ירקות והכנת מאפים שונים, וגם דגים אם אתם אוכלים.
  • מה התקציב? – חברת וובר מציעה מגוון רחב מאד של מוצרים שמתאימים לכל כיס. כל המוצרים הינם באיכות גבוהה במיוחד ויכולים לספק לכם ולמשפחתכם שפע של ארוחות טעימות מזינות. חלק מן הדגמים הינם קומפקטים וחסכוניים ומתאימים גם לתקציבים קטנים מבלי לוותר על איכות ועל חווית משתמש מעולה.

 

לסיכום

משפחת גרילי הגז של וובר הינה משפחה גדולה ושמחה שבה כל אחד יכול למצוא בדיוק את מה שחיפש. בין עשרות הדגמים בוודאי תמצאו את הדגם שהכי מתאים לכם מבחינת התפוקה, החסכון באנרגיה ובכסף, נוחות האחסון והשימוש, רמת המקצועיות שאליה אתם שואפים וחווית המשתמש שלכם. כל הגרילים הינם באיכות גבוהה מאד עם פוטנציאל להכנת אינסוף ארוחות בריאות, מזינות וטעימות לכם, לחבריכם ולמשפחתכם ולבלות ביחד הרבה שבתות וחגים, ימים מיוחדים וטובים, לאכול ולשתות, לשמוח וליהנות כמו שאפשר רק עם גריל של וובר.

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה