האביזרים לגריל שיעשו לכם חיים קלים

יש לכם גריל ואתם רוצים לשמור עליו נקי ושמיש? מחפשים דרכים יצירתיות יותר להכין את האוכל שלכם על גבי הגריל? במאמר זה נסקור את כל האביזרים לגריל שיעשו לכם חיים קלים וישדרגו פלאים את הדרך שבה אתם מכינים מזון על הגריל, יעזרו לכם לשמור על בטיחותכם במגע עם האש, יקלו על הנקיון וישמרו על הגריל שלכם מוכן תמיד לשימוש להנאתכם ולהנאת כל האורחים. 

 

האביזרים לגריל שיעשו לכם חיים קלים 

חושבים שיש לכם הכל בבית? תחשבו שוב. עם סט האביזרים החדש הזה החיים שלכם עומדים להיות הרבה יותר קלים, וחווית המשתמש מן הגריל או המעשנת שלכם רק תהפוך להיות טובה יותר. האביזרים שאנו ממליצים עליהם מתחלקים לשלושה סוגים:

  • בטחון ובטיחות – הגריל הוא לוהט וסביבו חומרים דליקים. כדי שתוכלו להגן על עצמכם בזמן הכנת האוכל קיימים מוצרים רבים שתפקידם לשמור עליכם בריאים ושלמים, כדי שתמיד תוכלו ליהנות מהאוכל הטעים שאתם מכינים בלי לשלם עליו מחירים מיותרים. 
  • נקיון – ראיתם מישהו מתקרב אל הגריל שלכם עם אקונומיקה וצמר פלדה? בקשו ממנו בנימוס להניח לגריל שלכם ושלפו את ערכת ניקוי הגריל שתשאיר אותו שלם, יפה ונקי בדיוק כפי שהיה בעודו חדש. בלי שריטות, בלי פגיעות בצבע ובעיקר – נקי ומוכן לשימוש. 
  • גיוון בהכנת אוכל – חשבתם פעם להכין עוף בבירה? לצלות צלעות בקר כמו מקצוענים? להכין פיצה על הגריל? כל זה לא עוד חלום עם סט אביזרים להכנת מזון מגניב ואיכותי במקום שוב ללכת למסעדה או שוב להזמין לילדים מגש פיצה בטעם קרטון 

 

שימרו על הידיים שלכם! ( וגם על הגבות )

חומרים דליקים, שמן בישול, פחמים לוהטים, מבעירי אש, כל אלו הם מנת חלקו של כל מי שבסך הכל חפץ במנת סטייק עסיסי. אז כדי שהדבר היחיד שייצלה היום באש יהיה הסטייק הנפלא שבחרתם בקצבייה והתוספות שלו, שימו לב לאביזרים הבאים:

  • דוקרני תירס – אחד הדברים הכי מתסכלים בשעת הארוחה הוא כשהאוכל עדיין חם מדי והבטן כבר מקרקרת מרעב. בעזרת דוקרני התירס תוכלו לנגוס בזהירות מהתירס הצלוי מבלי להסתכן בשריפת האצבעות, קטנות כגדולות. 
  • כפפות כפפות איכותיות הן פריט חובה למנגליסט המצוי, במיוחד כשהן עמידות בחום ומאפשרות לכם לטפל במזון שעל הגריל מבלי לקחת סיכונים מיותרים. אז נכון שיש כאלו שחייבים ‘להרגיש את האש’ אבל חבל שתקבלו כוויות מתבנית לוהטת או גחל שהתגלגל למקום הלא נכון. 
  • סינר עם כיסים – הסינר עצמו אינו חסין אש או חום, אבל הוא כן יהווה את השכבה הנוספת שתגן עליכם מטיפות שמן רותח שקופצות בחזרה מן הגריל ויעזור לכם לארגן את כל כלי העבודה שלכם בתוך הכיס לעבודה בטיחותיות ומסודרת יותר.

 

אחרי האוכל בא הנקיון 

אכלתם, שבעתם, כל הכלים כבר שטופים, האורחים כבר הלכו ועכשיו נשארה רק עוד משימה אחת, לא, הכוונה היא לא להדליק את הטלוויזיה ולרבוץ מולה, אלא לנקות את הגריל! בעזרת סט האביזרים לניקוי הגריל גם תוכלו לנקות אותו בצורה נכונה שתשמור עליו למשך שנים, וגם העבודה תסתיים כל כך מהר, ועוד לפני שתדעו אתם באמת תוכלו להתרווח על הספה, עייפים אך מרוצים. להלן כלי הניקוי המומלצים שיעזרו לכם לנקות מבלי לשרוט או לפגום בגריל:

  • מברשת ניקוי V – מברשת אידיאלית לניקוי רשתות ואיזורים שקשה להגיע אליהם, בזכות השכבה הכפולה של סיבים תוכלו לנקות בחצי מהזמן! נוחה מאד להחזקה ושומרת על הגריל שלכם מפני שריטות ושפשופים. 
  • מברשת ניקוי Tמברשת זו מתאימה לשטחים גדולים כגון דופן הגריל ומנקה ביסודיות רבה גם שומן שרוף, לכלוך דבוק, פיח וכל מיני לכלוכים קשים אחרים. בלי שריטות, בלי שפשופים ובלי ידיים כואבות ממאמץ – קל, נוח ונעים. 
  • מברשת ניקוי Y מברשת זו בעלת שני הראשים יעילה מאד בניקוי מהיר וזריז של כמעט כל דבר בגריל שלכם, נוחה מאד להחזקה ועוזרת לכם להגיע לנקיון אידיאלי בלי להתאמץ. 

 

עזרים מיוחדים לשדרוג כל ארוחה

הילדים שוב מבקשים פיצה? בא לכם לנסות ווק סקנדינבי? רוצים מדי חום מקצועיים כדי לבשל כמו הגדולים? כל זאת ועוד נמצא בהישג יד ובמחירים משתלמים במיוחד:

  • מתקן עוף בבירה  – מתקן מקצועי שיאפשר לכם להניח את העוף בצורה יציבה על גבי מתקן מברזל עם ציפוי אמייל איכותי ניתן למלא בכל דבר, בבירה, בויסקי וגם בציר ירקות טעים, רוטב ברביקיו או בכל רוטב אחר שתרצו לנסות בקלות ובנוחות רבה. מובטח שהארוחה הבאה תהיה ממש ארוחה מהסרטים. 
  • רביעיית שיפודים – נמאס לכם משיפודי העץ שנשברים ונשרפים? רכשו רביעיית שיפודים רב פעמיים ואיכותיים שגם ישמרו על הבריאות שלכם ושל האורחים וגם ניתן יהיה להשתמש בהם פעם אחר פעם מבלי לחשוש ששכחתם שוב לקנות שיפודים. 
  • רשת צריבה מעויינים – רוצים בשר צלוי עם סימני חריכה מרהיבים ממש כמו במסעדות הגורמה? הרשת הזו תעזור לכם להגיע לרמה הכי גבוהה של הצלייה עם דוגמת חריכה שתגרום לכל האורחים שלכם להזיל ריר. 
  • ווק סקנדינבי – הווק הסקנדינבי מזכיר בצורתו מחבת לפנקייק, הוא מכיל מספר שקעים כדי להניח בהם קציצות בשר, מאפים, קינוחים מסוגים שונים או קישים. בדרך זו תוכלו להשיג את הצורה המעוגלת האסתטית והשווה שאתם כה אוהבים ולהגיש בצורה נאה במיוחד. 
  • ווק קוריאני – הווק הקוריאני הינו פלטה שטוחה שמאפשרת צריבה אחידה של המזון. בשונה מהצלייה, הצריבה של פיסות דקות של בשרים או ירקות תאפשר לכם אחידות ומניעת הידבקות לרשת הצלייה, כך תוכלו להכין מנות עדינות וקטנות לנראות אידיאלית. 
רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה