איזה גריל גז הכי טוב

כאשר אתם מגיעים לבחור לעצמכם גריל גז עולה תמיד שאלת השאלות, איזה גריל גז הכי טוב? ובכן, התשובה לשאלה הזו תלויה רבות בצרכים וברצונות שלכם, בתקציב שלכם, ובאיזו תדירות אתם מתכוונים לבשל. מותג העל העולמי וובר מייצר כבר למעלה מחמישים שנה גרילים ביתיים מסוגים שונים, לרבות גרילי גז, בארבע סדרות המכילות עשרות דגמי גרילי גז שכל אחד מהם הוא מצויין, איכותי ומקצועי, אבל רק אחד מהם מתאים לכם. כדי לגלות מיהו, נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על גרילי הגז של המותג וובר ואיך לבחור מביניהם את הגריל הכי טוב עבורכם.

 

גרילי הגז – למה הם כל כך מומלצים?

אף על פי שיהיו מי שיגידו שקשה להם לוותר על הטעם והניחוח של הבשר הנצלה על גחלים, גרילי הגז הפכו להיות פופולארים מאד בישראל ולא בלי סיבות טובות. גרילי הגז מספקים ארוחות בריאות, טעימות ומזינות בטעם נפלא מבלי לזהם את הסביבה, לגרום לעשן סמיך, לריחות רעים ולהפוך למטרד לשכנים. בנוסף, קל מאד להפעיל את המוצר בלחיצת כפתור אחת, ולשלוט בגובה הלהבות באמצעות ברז המבער. כך שתוכלו לקבל תוצאות מעולות של צלייה משובחת גם ביום עם רוחות חזקות, וגם אם אתם בצעדיכם הראשונים בתחום הגרילאות, ללא כל מאמץ.

 

איזה גריל גז הכי טוב עבורכם?

מותג העל הבינלאומי וובר ( במקור מארצות הברית ) מייצר כבר למעלה מחמישים שנה את הגרילים הביתיים האהובים והפופולאריים ביותר בעולם. וובר מייצרת גרילי פחם, גז, חשמל וגם מעשנות, ברמה גבוהה ביותר כאשר התפעול, הניקוי והשימוש קלים במיוחד, גם לגרילאים מתחילים שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום. לוובר ארבע סדרות של גרילי גז, ועל מנת לענות על השאלה איזה גריל גז הכי טוב עבורכם, יש צורך להכיר אותן, תחילה:

  • סדרת Qסדרת Q הינה סדרה של גרילי גז קלי משקל, נוחים מאד להרמה ונשיאה, אשר יכולים לשמש אתכם הן במרפסת או בחצר הבית והן מחוצה לו, בפארקים ובקמפינג. ניתן לרכוש לסדרת Q רגליים מתקפלות שנוח לקחת ונוח לאחסן, להשלמת המוצר. מתאים במיוחד לכל מי שמחפש מוצר קטן, נוח, ידידותי ושימושי מאד הן לצרכים ביתיים והן לצרכי טיולים ופיקניקים מחוץ לבית, מוצר שקל לנקות ולאחסן בתום השימוש ונוח להעביר ממקום למקום.
  • סדרת ספיריט סדרת ספיריט מציעה גרילים ביתיים מרמת קל מאד ועד לרמת מתקדם, הם חסכוניים בכסף, אינם תופסים מקום רב, ומאפשרים גם לגרילאים מתחילים להרגיש כמו מקצועניים אמיתיים. סדרת ספיריט מתאימה למשפחות או לכל מי שמעוניין לארח חברים על האש בלי להוציא סכומים גדולים מדי אך עדיין ליהנות ממוצר איכותי ביותר.
  • סדרת ג’נסיס וג’נסיס II – בדומה לסדרת ספיריט, גם סדרת ג’נסיס וג’נסיס II מציעה חווית משתמש של גריל גז ביתי ומשפחתי מעולה, עם מספר גדול של דגמים להתאמה מושלמת בדיוק לצרכים, לרצונות ולתקציב שלכם. הסדרה כוללת מוצרים המתאימים למתחילים, למתקדמים, ולאלופים בסטנדרט פרימיום גבוה במיוחד.
  • סדרת סומיטסומיט הינה סדרה המותאמת למי שגריל זה מקצוע עבורו, נוהג לארח הרבה, ונוהג להפיק ארוחות רבות מאד בכל אירוח. גריל מקצועי זה מאפשר לכם הכנה במקביל של כמות מאד גדולה של מנות ברמת שף מקצועי. מתאים במיוחד לכל מי שאוהב ללכת על הטוב ביותר, בלי להתפשר.

 

איך בוחרים את גריל הגז הכי טוב?

בחירת גריל גז היא החלטה שיש להחליט בשיקול דעת ובתבונה, מוצר איכותי של וובר יכול ללוות אתכם לאורך שנים ארוכות וטובות, וגם אם משהו מתקלקל או נשבר תמיד תוכלו לחזור ולהחליף לו חלפים. גם במידה ותהיו מעוניינים להכשיר את המוצר לפסח עם רשתות חדשות או משולשים חדשים, תוכלו לעשות זאת ללא קושי. לאחר שביררתם עם עצמכם מה אתם בעצם צריכים, ומה התקציב שתרצו להוציא, כל שעליכם לעשות הוא לצפות במבחר העצום של גרילי הגז של וובר ולבחור על פי השיקולים הבאים:

  • האם הגריל הגז שאני עומד לבחור תואם את הצרכים והרצונות שלי מבחינת הגודל, כמויות התפוקה הרצויות, המחיר והמפרט הכללי?
  • האם גריל הגז שאני עומד לרכוש מתאים מבחינת הגודל שלו למרפסת או לחצר שלי?
  • האם אני בוחר גריל גז שיכול לשמש אותי לאורך שנים רבות או שכדאי להערך לקראת שינויים צפויים ( כמו למשל מעבר דירה, הרחבת המשפחה, וכדומה )?
  • האם קיבלתי את כל המידע וההדרכה כיצד להפעיל את גריל הגז וכיצד לתחזק אותו והכל ברור לי?

 

דגמים מומלצים כדי שיהיה לכם סופר קל לבחור

מאחר שלוובר יש דגמים רבים כל כך, באמת קשה לבחור. כדי שהבחירה תהיה קלה יותר, להלן מספר דגמים מומלצים שיעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים:

  1. גריל גז דגם SPIRIT II E210 זהו גריל גז מושלם ליום שמש אביבי, לארוחה משפחתית טעימה ובריאה או למפגש חברים לעל האש. לא תופס הרבה מקום, נוח מאד לתפעול, מספק לכם בדיוק את כל מה שאתם צריכים ובלי לקרוע את הכיס.
  1. גריל גז דגם SPIRIT E315  – זהו גריל שיגרום לכם להרגיש מקצוענים גם אם אתם רק עושים את הצעדים הראשונים, כל מה שעליכם לעשות זה לבחור את הנתחים הכי יפים בקצבייה והגריל שלכם יעשה עבורכם את כל העבודה. תמורה מלאה עבור ההשקעה.
  1. גריל גז דגם 2022 Genesis E435 גריל גז למבינים, למי שאוהב לארח והרבה וזקוק לגריל שמפיק כמויות גדולות יחסית וברמת ביצועים גבוהה במיוחד. זה הגריל שיגרום לכם לעבוד חכם ולא קשה, ולקצור מחמאות רבות.
רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה