איך מכינים על האש בגריל גז

עושים את צעדיכם הראשונים בגרילאות? גריל הגז עושה לכם חיים קלים וטעימים מאד! בלחיצת כפתור אחת החום נדלק ושומר על טמפרטורה קבועה ואחידה לאורך כל משך זמן הבישול, כך שאתם רק צריכים לבחור את הנתחים האהובים עליכם ולהתחיל לצלות. עם גרילי הגז של וובר תוכלו לקצור מחמאות ולהכין אינספור ארוחות בריאות, מזינות וטעימות לעצמכם, לחבריכם ולבני המשפחה שלכם בלי בעיות. הכירו את משפחת גרילי הגז של וובר ובתוך זמן קצר גם אתם תדעו איך מכינים על האש בגריל גז בזמן קצר ובלי מאמץ.

 

מהו גריל גז?

גריל גז הינו גריל נוח לתפעול ואיכותי מאד אשר נעזר בגז כדי להבעיר את האש, ממש כמו בכירה הביתית. בדרך זו כל מה שתצטרכו על מנת לקבל אש יציבה שקל מאד לשלוט בה, ואשר שומרת על עוצמתה לכל משך זמן הבישול, וכשסיימתם, כל שתצטרכו לעשות זה לסגור את ברזי המבערים והאש תכבה מיד. לא עוד שקי פחם מלכלכים, לא עוד זיהום אויר, ריחות לא נעימים או קושי רב בניקוי לאחר הארוחה. גרילי הגז של וובר כוללים הן מוצרים ניידים וקלי משקל שנוח להזיז ממקום למקום או לאחסן בתום השימוש, והן מוצרים מקצועיים ברמה גבוהה מאד שיעניקו לכם גם כירת צד לבישול התוספות במקביל לצלייה וגם שטח עבודה נוח לחיתוך סלט או הכנת הבשר לצלייה.

 

מהם היתרונות של גריל הגז?

גריל הגז מתאפיין במספר יתרונות בולטים שהפך אותו עד מהרה ללהיט בקרב ישראלים רבים שבסך הכל מחפשים דרך טובה להכין ארוחת בשרים טעימה בלי יותר מדי לכלוך ובלאגן:

  • בלי ליכלוך ובלי זיהום אויר – היתרון הבולט ביותר של גריל הגז הוא ההיבט האקולוגי, מצד אחד אין שימוש בפחם מזהם ומצד שני גם אין פליטת עשן חריף, אלא שימוש בגז בישול בריא, טוב לסביבה, בר קיימא וגם חסכוני מאד באנרגיה.
  • בלי ריחות לא נעימים – כאשר משתמשים בגריל הגז, לא יתקבל הריח החריף האופייני לצליית בשר על פחמים אשר נוטה למפריע לשלוות השכנים ולהטריד את מי שסובל מרגישות לריחות חזקים.
  • בלי עשן – כאשר אתם צולים בשרים או ירקות על גבי גריל הגז, ייתכן ותראו אדי חום בוקעים מן האוכל, אבל לא עשן סמיך וחריף האופייני לגריל הפחמים, אשר עשוי לגרום לאי נוחות לסובלים מבעיות נשימה ולהזיק לילדים.
  • חסכוני וזול – שימוש בגז הבישול הינו הדרך החסכונית והזולה ביותר מכל האפשרויות האחרות, לא צריך לקנות שקי פחם, לא צריך לשלם חשבון חשמל, אלא רק לרכוש מדי פעם בלון גז שישמש אתכם לאורך זמן.
  • קל כל כך להפעלה – כשכל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על כפתור, הכל כל כך פשוט! האש נדלקת מיד וללא כל בעיה, גם ביום של רוחות ערות, שומרת על טמפרטורה קבועה ואחידה הנשלטת על ידי ברזי המבערים, וכשאתם רוצים לכבות אותה, פשוט מכבים בסיבוב אחד של ברז המבער. בטוח לשימוש, נוח וקל, ומתאים גם למי שעושה את צעדיו הראשונים בגרילאות.

 

איך מכינים על האש בגריל גז?

קל ופשוט ביותר להכין על האש בגריל גז. אלו הם השלבים להכנת ארוחה טעימה, מזינה ובריאה באמצעותו לכם, לחבריכם ולכל המשפחה:

  1. הכנת הגריל – לפני ההכנה, וודאו שצינור הגז תקין, מחובר כהלכה, ואין בו חורים או סדקים. אם יש אבק או עלים יבשים על הגריל, נקו אותם באמצעות מטלית לחה. ( רצוי לכסות את הגריל בכיסוי מתאים למניעת הצטברות לכלוך ).
  2. הכינו את כל מה שתזדקקו לו לידכם – דגמי גרילים רבים מתוצרת וובר מגיעים מצוידים עם ארונית קטנה ומשטח עבודה. זה נוח במיוחד כדי לאחסן ולהניח את כל מה שתזדקקו לו במהלך ההכנה. כדי שלא תצטרכו לעזוב את הגריל הבוער ולחפש משהו, דאגו שהכנתם הכל מראש ולא חסר לכם שום דבר לרבות תבלינים, כלי בישול וכלים לבשר.
  3. הדליקו את האש וקבעו את הטמפרטורה– בהתאם להוראות הבישול במתכון, סובבו את ברזי המבערים עד לטמפרטורה הרצויה. היא תישמר כך עד סוף הבישול ולא תצטרכו לדאוג בקשר לכך.
  4. צלו את המזון – תוכלו לצלות בשר, עופות, דגים, ירקות, נקניקיות, קבבים, שישליק, כל דבר שאתם אוהבים כדי להכין מנות בריאות, מזינות וטעימות.
  5. כבו את האש בסיום הצלייה – סיימתם לצלות את המזון? הגיע הזמן לאכול, רק לפני כן כבו את האש ואל תניחו לילדים או בעלי חיים להסתובב סביב הגריל, הוא יהיה עדיין חם עד שיתקרר.
  6. נקו בקלות – על מנת שגריל הגז שלכם יהיה מוכן לארוחה הבאה, סמוך מאד לסיום הארוחה נקו אותו היטב במטלית לחה ספוגה במעט חומר ניקוי כללי, אל תשמשו באקונומיקה על משטחים שאינם נירוסטה, ועיקבו אחר הוראות היצרן. זיכרו תמיד להתחיל לנקות רק כאשר הגריל קר לחלוטין. לפרטים נוספים על תחזוקת המכשיר בידקו בדף הוראות היצרן.

 

משפחת גרילי הגז של וובר

גרילי הגז של וובר הם משפחה גדולה ושמחה. וובר יצרו ארבע סדרות אשר מתאימות לאורח חיים, סגנון חיים, תקציב וצרכים ורצונות של כל אחד. הסדרה הקטנה והחסכונית ביותר הינה סדרת Q המציעה גרילים ניידים קטנים וקלי משקל שניתן לקחת גם לטיולים, לאחריה מגיעה סדרות ספיריט, ג’נסיס וג’נסיס II שמאפשרות מגוון רחב ביותר של גרילים ביתיים מרמת מתחיל לרמת מקצועי ביותר, וכמובן גם סדרת סומיט שכשמה כן היא, פסגת הקולינריות, עם גריל מקצועי המתאים לגרילאים מיומנים שמבשלים הרבה מאד ולכמויות גדולות של אנשים. הגיוון הגדול מאפשר לכל אדם לבחור את הגריל המושלם עבורו שילווה אותו לאורך שנים.

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה