גריל גז בהרצליה

חנות וובר – גרילי גז – סניף בהרצליה

טלפון: 09-9582121.

כתובת: משכית 9, הרצליה פיתוח

מייל: [email protected]

זמני פעילות: א’ – ה’ 09:00 -18:00, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

גריל-גז-בהרצליה-סניף וובר

החלום שלך היה להגיע לשלב הזה בחיים שבו אתה יכול לרכוש דירה לכל המשפחה שלך בהרצליה? אם כך, אין ספק שאפשר להבין את ההתרגשות שלך אם ממש עוד כמה ימים אתה, ובני המשפחה שלך, עוברים לבית החדש.

במידה ומדובר על בית רחב ידיים עם גינה, חשוב שתתייחס גם לתכנון של הגינה כי הניסיון מוכיח שגינה שלא מתכננים אותה לא באמת הופכת להיות חלק מהדירה עצמה. בין יתר התכנונים שתוכל לעשות, כדאי יהיה לחשוב על קניית מנגל גז או פחם מקצועי ואיכותי, כי למה לא בעצם?

 

סדרות גרילי גז בהרצליה של WEBER ?

זה לא משנה אם אתה מעדיף לצלות דגים או בשרים, כי בכל מקרה הגיע הזמן שאחת ולתמיד יהיה לך גריל כמה שיותר איכותי. הגרילים הישנים שכולנו היינו קונים בדרך לעוד פיקניק עם המשפחה כבר לא באמת יכולים לשמש אותך היום כי הגיע הזמן להתקדם, להיות בורגני ולפנק את עצמך עם כלי עבודה נוח במיוחד.

 

אילו הן הסדרות הקיימות בין גרילי הגז של WEBER:

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת SPIRIT לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת Q לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת SUMMIT לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת GENESIS לחצו כאן.

 

איך תדע איזה גריל יתאים לך?

אם יש משהו שחשוב לדעת בנושא של גרילים משוכללים, זה שהיום השמים הם הגבול, שכן אתה יכול לקנות אפילו גריל נייד שניתן לקחת לכל מקום במארז נוח לנשיאה.

מה שכן, באופן כללי שתי האפשרויות הקיימות הן גריל גז או גריל פחמים והאמת היא, שאפשר להבין את הדילמה שלך בנושא. יש אנשים שטוענים שהטעם האמיתי של “על האש” מגיע רק כאשר צולים בשר או דגים על גריל פחמים שכן העשן מוסיף לכל החוויה.

עם זאת, יש אנשים שלא יכולים לסבול יותר את המחשבה על גריל כזה ויתרה מכך, יש גם טענה שהבשר סופג את ריחות וטעמי חומרי הבעירה. מה שבטוח זה שאם אתה רוצה לעבוד בשיטה יותר נוחה ואם אתה לא רוצה יותר ללכלך את הידיים עם פחמים, אין ספק שרכישת גריל גז מחנות וובר הרצליה הקרובה לביתך זו בחירה נכונה.

 

היתרונות של גריל הגז

רוצה להשוות רגע אחד קצת יותר לעומק בין גריל גז לגריל פחמים? אם כך, כדאי שתתייחס גם לנקודות הללו ולא רק למה שכבר הזכרנו:

  • תמיד תוכל להדליק את הגריל ולא תצטרך לזכור לקנות פחמים.
  • ההדלקה תהיה הרבה יותר מהירה ולא תלוי בכלל במזג האוויר כי בסך הכול יהיה עליך לסובב כפתור.
  • כדי לכבות את גריל הגז החדש תוכל שוב לסובב את אותו הכפתור ולא תצטרך בכלל לבדוק האם הפחמים כובו או לחשוב איפה לזרוק אותם.
  • תוכל לשלוט על עוצמת החום בכל חלק בגריל ללא כל קושי.
  • זה לא משנה אם תהיה רוח או לא שכן תמיד הגריל יהיה חם ומוכן לעבודה.

במילים אחרות, ממש לא מפתיע שבהרבה מאוד בתים פרטיים באזור של הרצליה אנחנו יכולים לראות היום גרילים שעובדים על גז וגם לך כדאי לחשוב על אפשרות כזאת.

 

האם כל הגרילים שעובדים על גז איכותיים?

יש עוד משהו קטן שאתה צריך לדעת לפני שאתה רץ לקנות גריל גז לגינה וזו העובדה שיש מגוון אדיר של מכשירים כאלה. זה אומר שלא כל המכשירים עשויים מאותה איכות ולכן כדאי שתבחן לעומק מה אתה קונה.

כלומר, האם מדובר על גריל גז גדול במיוחד? או שאתה בכלל לא צריך גריל כל כך גדול ויכול להתאים לך מכשיר קטן יותר? בנוסף לכך, כדאי לבדוק האם הגריל מגיע עם גלגלים כך שיהיה קל לשנע אותו לעמדות שונות במרפסת או בגינה.

אם כל זה לא מספיק, אנחנו ממליצים לך גם לבדוק איזה מבערים יש לו, לאיזו טמפרטורה החום של הגריל יכול להגיע והאם המומחים בתחום ממליצים על המכשיר הספציפי שמעניין אותך. גריל הגז החדש שלך צריך להיות גם מכשיר בגובה הנכון כי זה לא הגיוני להוציא מאות שקלים ואז עוד להתכופף כדי לצלות בשר. לכן כדאי לך לראות כמה שיותר דגמים ולבחור את המכשיר הכי טוב שיש, כי מה פתאום שתתפשר על משהו אחר?

 

מכשיר גריל גז עם אחריות

אתה תוהה איזה גריל גז לרכוש ואיזו חנות גרילים יש באיזור הרצליה? אם כך, כדאי שתדע שהגרילים של חברת וובר הם הבחירה הטבעית והנכונה. חברת וובר זו חברה אמריקאית שקיימת כבר משנת 1957 והאמת היא, שמאז ועד היום החברה הזאת לא מפסיקה לחדש בכל מה שקשור לגרילים. אם בעבר החידוש העיקרי של החברה היה גריל עם מכסה, הרי שהיום החברה מציעה גם גרילים ניידים, מעשנות ועוד.

לכן אתה יכול להיות בטוח שגם אתה תמצא שם גריל גז שיתאים לך וגם תקבל עליו אחריות ללא מעט חודשים. אומנם זה נכון שלקנות גריל גז כזה זה אומר לשלם לא מעט, אך מצד שני, אסור לשכוח שמדובר על מכשיר שיוכל אחר כך ללוות אותך שנים ארוכות ולשמש אותך בצורה נפלאה, אז למה לא?

 

הקפד לנקות את גריל הגז

כמובן שיש כמה דברים שאתה חייב להקפיד עליהם כדי שהגריל יחזיק מעמד לשנים ואחד מהם זה נושא הניקיון. אומנם זה נכון שגריל גז לא דורש תחזוקה מיוחדת, אך בהחלט כדאי לנקות את הרשתות שלו אחרי כל צלייה. הניקיון נעשה בצורה פשוטה כי בסך הכול צריך לשטוף את הרשתות עם מים פושרים וסבון, כך שמדובר על פעולה שלא תגזול ממך יותר מחמש דקות. בנוסף לכך, אם אתה יודע שבחורף תשתמש הרבה פחות בגריל, עדיף יהיה לכסות אותו וגם להעביר אותו למקום בטוח ומוגן יותר מבחינת רוחות וגשמים. אתה תראה שהתחזוקה הזאת תשמור על הגריל וכך, גם בעוד עשרים שנה, תוכל לצלות עליו בשר ודגים בהנאה.

 

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה