ארבעת גרילי הגז שאתם חייבים להכיר!

יצא לכם לראות אצל לא מעט זוגות חברים גרילי גז משוכללים? אם כך, ברור מדוע גם אתם חושבים על קניית מכשיר כזה והאמת היא, שזו יכולה להיות בחירה נהדרת. כאשר עובדים עם גריל גז לא צריך לזכור את הנושא של רכישת פחמים, לא צריך להתעסק עם הדלקתם ואפשר לדעת בכל רגע נתון מה הטמפרטורה של החום. בנוסף לכך, יש היום גרילי גז כל כך טובים שצליית הבשר בהם נוחה, אז למה לחשוב פעמיים? גם לכם מגיע ליהנות ממכשיר משולל, איכותי וכזה שיוכל ללוות אתכם לעשרות שנים ואתם תראו שלא תצטערו אם תשקיעו בגריל כזה.

 

פשוט אבל יעיל

גריל WEBER Q3200IL

נתחיל מהנתון הכי חשוב לגבי הגריל הזה, והוא המחיר. כאן מדובר על גריל שעולה בסך הכול 2,600 ₪, מה שאומר שכל אחד מאיתנו יוכל לעמוד במחיר של המכשיר הזה בלי יותר מידי בעיה. שנית, האיכות שלו פשוט נפלאה, העיצוב יפה והוא אפילו מגיע עם כיסוי. משמעות הדברים היא שאם תהיה עונה מסוימת שבה תעשו פחות שימוש בגריל, תוכלו לכסות אותו וכך לשמור עליו להרבה יותר זמן בקלות. מבחינת הנתונים הפיזיים כדאי לדעת שמדובר על מכשיר ברוחב 130 ס”מ ובגובה של 130 ס”מ, מה שאומר שרוב האנשים גם ימצאו בקלות מקום להעמיד אותו. הדגם הזה מצופה באמייל, מה שמסייע כמובן בשמירה על הברזל שממנו הוא עשוי וכך הגריל כלל לא מחליד עם השנים. יש כאן שטח צלייה גדול במיוחד של 46 על 66 ס”מ, מה שאומר כמובן שתוכלו לצלות לא מעט בשרים, ירקות ודגים בו זמנית. המבערים של הגריל הזה איכותיים ואתם תראו כבר מהפעם הראשונה שתעשו בו שימוש שזו הייתה רכישה חכמה וטובה, אז למה אתם מחכים?

 

נוח לשימוש – גריל גז SPIRIT E-330IL

במקרה של הגריל הזה אנחנו רואים שהמחיר כבר קצת יותר גבוה, כי כאן מדובר על 4,700 ₪. עם זאת, ניתן לראות שגם הגריל עצמו הרבה יותר גדול, רחב ידיים ומשוכלל, מה שאומר שאם אתם מחפשים את מכשיר הצלייה המושלמת עבורכם, זו בהחלט יכולה להיות אופציה שכדאי לכם לבדוק קצת יותר מקרוב. יש כאן מבער טורבו לצריבה עוד יותר טובה ולשליטה מושלמת על החום, מה שאומר שזה לא משנה מה תצלו על הגריל, כי בכל מקרה זה ייצא נהדר! כל מבער כאן שולט על אזור אחר ויש לכם שליטה מלאה על החום לאורכו ולרוחבו של המנגל כולו. בנוסף לכל אלה, כאן מדובר כבר על מנגל שכולל גם את אפשרות העישון כך שאם אתם חולמים לעשן בשרים – זה המכשיר הנכון לכם! שטח הצלייה גם כאן מרשים ביותר כי הוא גדול ורחב ומידותיו הם 45 על 61 ס”מ. בנוסף, כדאי לדעת שאם תיקנו את המכשיר הזה תקבלו עליו אחריות של 5 שנים על המבערים, מה שמעיד כמובן על איכות טובה במיוחד.

 

הגריל החדש שלכם

WEBER GENESIS E-310IL

אם אתם מחפשים את המכשיר הנוח, עם המכסה ועם לא מעט מקום בצדדים שעליו תוכלו להניח את הבשרים לפני שהם עולים על המנגל, המכשיר הזה שווה בדיקה. נתחיל גם כאן מהמחיר: 5,490 ₪, וזה עדיין סכום שאוהבי התחום יוכלו להשקיע בשמחה. הגריל הזה אפור ומעוצב בצורה מושלמת וכאן כבר תיהנו גם מארונית אחסון טובה במיוחד. יש לגריל הזה גם מד חום אינטגראלי שמאפשר לכם לשלוט על עוצמת החום בכל רגע נתון, מה שכמובן ישפיע גם על הטעם הסופי של הבשר שתגישו לאורחים שלכם. כאן כבר תקבלו אחריות על המבערים ללא פחות מעשר שנים, מה שאומר שהחברה מאוד מאמינה במכשיר הזה שהיא משווקת ומוכרת. האיכות כאן באה לידי ביטוי בכל תחום, כולל ארבעת הגלגלים שיאפשרו לכם לנייד את הגריל הזה בקלות לכל מקום שתרצו. שטח הצלייה המרכזי של הגריל הזה עומד על 70X49 ס”מ ואין ספק שזה שטח גדול מאוד. אם כל זה לא מספיק לכם, כדאי לדעת שכאן יש גם רשת חימום בקומה נוספת של 12X61 וזה אומר שתוכלו לצלות בו זמנית כמויות גדולות של בשרים.

 

המקצועי והמשוכלל ביותר

WEBER SUMMIT S – 670 IL

זה כבר הגריל הכי משוכלל שתוכלו לקנות לעצמכם ולמעשה זה סוג של מטבח חוץ לכל דבר. אומנם זה נכון שלא כל אחד יוכל להרשות לעצמו לקנות מכשיר כזה, אך אם אתם שייכים לאותם האנשים שרוצים את הטוב ביותר, זה המכשיר הנכון לכם. המחיר שלו גבוה, 16,990 ₪, אך הוא שווה את ההשקעה, אז למה אתם מחכים? יש כאן שטח צלייה מרכזי גדול במיוחד של 90X50 ס”מ ויש לגריל הזה לא פחות משבעה מבערים שונים שעליהם תקבלו כמובן אחריות לעשר שנים. שימו לב למידות שלו, כי הוא כמובן גדול ולא יכול להתאים לכל מקום: אורכו הוא 200 ס”מ וגובהו 140 ס”מ. יש בו כמובן מד חום אינטגראלי ויש לו גם גלגלים איכותיים ביותר שיאפשרו לכם לקחת אותו ממקום למקום בלי שום בעיה. יש לו מכסה נירוסטה איכותי שמאפשר לכם גם לעשן את הבשר או את הדגים ואתם תראו שמהרגע הראשון שבו המכשיר הזה יגיע אליכם, פשוט לא תפסיקו להזמין את כל הקרובים לכם ל “על האש” איכותי וטוב.

 

האם גריל גז זה מה שאתם צריכים?

אחרי שראיתם מספר אפשרויות בתחום של גרילי גז איכותיים אתם עדיין תוהים הם זו בחירה טובה יותר לעומת גריל פחם? אם כך, כדאי שתיזכרו בנוחות העבודה כאן. אם בעבר, כאשר צליתם בשרים על גריל פחמים, הייתם צריכים להתעקש ולהיאבק בפחמים כדי להדליק אותם, הרי שהיום זה כבר לא כך. עם גריל גז אתם מסובבים כפתור ומייד הגריל נדלק ומתחם. תוכלו לעשות בו שימוש בקלות רבה לכל סוגי הבשרים ויתרה מכך, הוא גם יהווה סוג של ריהוט חוץ מיוחד. הגרילים שראינו מתאימים לא רק לגינות ביתיות אלא גם למרפסות גדולות, כך שאין ספק שגם בבית הפרטי שלכם תמצאו איפה להעמיד את הדגם שמוצא חן בעיניכם.

 

האם כדאי לבצע רכישות כאלה אונליין?

יש אפשרות בימינו להזמין אפילו את גריל הגז המשוכלל ביותר דרך האינטרנט וזו אופציה שכדאי לכם לבדוק. אומנם זה נכון שהמחיר לא נמוך ויש אנשים שיצטרכו לחשוב פעמיים לפני שהם מבצעים רכישה כזאת, אך אם אתם יכולים לקנות את המכשיר דרך האינטרנט וכך לחסוך לעצמכם התעסקות, מדוע שלא תעשו זאת? שימו לב שיש גם מקרים שבהם כאשר אתם קונים גרילים שונים, או אביזרים לגריל, דרך האינטרנט, תוכלו ליהנות גם מהנחה מסוימת. זה לא משנה איזה דגם של גריל גז תבחרו כי בכל מקרה כדאי יהיה גם לבדוק איך מנקים אותו ואיך מתחזקים אותו כך שהוא יחזיק מעמד לשנים. הגרילים הללו איכותיים ביותר ואין ספק שאם גם אתם תיקנו אחד כזה, תיהנו מאוד מהשימוש בו, אז למה שלא תבחרו עוד היום את הדגם הנכון לכם?

גריל גז וובר

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה