טיפים לצליית הסטייק המושלם

לא צריך להיות שף כדי לצלות את הסטייק המושלם – המומחים של וובר אספו את הטיפים שיעזרו לכם להכין סטייק מושלם

6 טיפים לצליית הסטייק המושלם על הגריל:

  1. המלחת הסטייק לפני הצלייה
    רבים טוענים שהמלחת סטייקים לפני הצלייה מייבשת אותם. זה נכון שמלח סופג לחות, אבל אם מפזרים את המלח על הסטייק 20-30 דקות לפני הצלייה, בזמן הזה המלח מתחיל להתמוסס לתוך הלחות והסטייק.
    כאשר הסטייק מונח על הרשתות, כל הסוכרים והחלבונים שנמצאים במיצים של הסטייק יוצרים יחד עם המלח ושאר התבלינים קרום טעים שאוטם את הסטייק. הטעם הזה בהחלט שווה את מעט הלחות שתאבד בדרך.
  2. כדי להכין את הסטייק המושלם, צריך להוציא אותו מהמקרר 20-30 דקות לפני הצלייה.
    כאשר צולים סטייק קר מדי, כדי להגיע למידת העשייה הרצויה צריך יהיה לצלות את הסטייק זמן ארוך יותר, על מנת שהחלק הפנימי יהיה עשוי כראוי. הסכנה היא ייבוש הסטייק וצליית יתר של החלק החיצוני.
  3.  צריבה ואטימה של הסטייק – יותר ויותר שפים ומומחים לבשר טוענים שכל העניין של צריבה על מנת לאטום את הבשר כדי ללכוד את המיצים בתוך הסטייק הוא מיתוס.
    מדוע שפים משקיעים כל כך בצריבה של סטייקים? כי הם יודעים הצריבה יוצרת מגוון של טעמים וניחוחות על פני הסטייק, ומעצימה את הטעם של הסטייק.
  4. צלייה של סטייקים עבים: אם הסטייק עבה מ 2.5 ס”מ, רוב השפים ימליצו לכם לצרוב את הסטייק היטב מכל הצדדים, ואז להמשיך לצלות אותו מספר דקות בצלייה עקיפה, בטמפרטורה נמוכה יותר מאשר בצלייה ישירה מעל הלהבות.
  5. מתי להוריד את הסטייק מהגריל – יש המון שיטות ודרכים לדעת מתי הסטייק מוכן.
    מה שחשוב לזכור שכאשר סטייק מגיע למידת עשייה של מדיום רייר – מכאן הכל הולך מהר. לרוב מדובר בדקה: תוך דקה הסטייק יהיה מדיום, דקה נוספת והוא כבר יהיה מדיום וול…
    זכרו 2 דברים: אפשר להוריד את הסטייק מהאש מוקדם מדי, ושמכינים סטייקים כדאי להיות ליד הגריל גז.
  6. זמני צלייה וטמפרטורה – מעקב אחר זמני צלייה וטמפרטורת הבשר מונעים צליית יתר.
    מד חום לבשר או אפליקצית weber iGrill יאפשרו לכם להגיע לתוצאה הרצויה, ולהכין את הסטייק המושלם בכל פעם.

בתאבון!

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה