קונים גריל גז? את הכתבה הזאת אתם חייבים לקרוא!

עוברים לגריל גז? את הכתבה הזו חובה לקרוא.
עם משפחה או עם חברים, בחצר הבית או בפארק, עם שיפודי עוף או עם נתחי בקר – כולם אוהבים לעשות “על האש”. להצלחתו של טקס הברביקיו אחראים משתנים רבים: איכות הבשר, יכולותיו של ה”שף” ולא פחות חשוב – המנגל.
בשוק בכלל וב- Weber בפרט קיימים גרילים מסוגים שונים, בכללם כאלו הפועלים באמצעות גז. מתכוונים לרכוש גריל חדש? רגע לפני שתשימו גז לעבר סניף Weber הקרוב לביתכם, חשוב שתכירו את מבנה הגריל, את יתרונותיו ואת כל הטיפים והדגשים לרכישת גריל גז “עשוי היטב”!
מתחילים מהבסיס
גריל גז בנוי ממספר חלקים אשר יחד יוצרים מכונת צלייה משומנת:
המבער הוא בעצם הלב של הגריל. בניגוד למבערים יצוקים או מבערי פח, מבערי הנירוסטה הם עמידים ומייצרים אש בצורה הטובה ביותר. שימו לב להספק צריכת הגז של הגריל, הנמדד ב-BTU ומשפיע כמובן על החום שהמבער מייצר במהלך העבודה. רמת חום גבוהה מדי תשרוף ותייבש את הבשר, לכן BTU גבוה מידיי לפגוע בבשר במקום לתת לנו צלייה איכותית.
גוף הגריל מכונה גם “אמבטיה” וחשוב לבחון ממה הוא עשוי. לרוב, אמבטיה איכותית תהיה עשויה מיציקת אלומיניום עמידה במיוחד שאינה מחלידה.
רשתות הגריל יכולות לתרום לפיזור חום מהיר ואחיד בעת הצלייה. הרשתות המומלצות ביותר הן אלו העשויות מברזל יצוק, שכן הוא קולט, אוגר ופולט חום בצורה יעילה. לצלייה אחידה, יש למקם את הרשת לא קרוב מידי ולא רחוק מידי מהאש.
שיטת המשולשים היא פרי יצירתה החדשני של Weber, ואף הפכה מודל לחיקוי עבור היצרנים השונים. המטרה? פיזור חום מושלם שישפר את איכות הצלייה. המשולשים קולטים בדפנותיהם את החום ומשגרים אותו בצורה אחידה ומבוקרת כלפי מעלה, היישר אל הבשר. ככל שהמשולש חד יותר ונטול חורים, פיזור החום ייעשה בצורה טובה יותר.
מערכת ניקוז השומנים מונעת מהשומן לטפטף על האש ולגרום ללהבות מתפרצות, שעלולות לשרוף את הבשר. השומן מתנקז לקעריות הניתנות לריקון ולניקיון בצורה נוחה או לשימוש חד-פעמי.

יתרונותיו העסיסיים של גריל הגז

•פיזור חום אחיד – בגריל הגז קל לשמור על החום ולווסת את רמת החום הרצויה לבשר שאותו אנחנו מכינים.
•צלייה ללא טעם לוואי – ללא מדליקים וחומרי בעירה מסוגים שונים, אנו נותרים עם טעמו הטבעי של הבשר – לפחות עד שמגיעות ערימות הקטשופ והמיונז.
•ניקיון – על מנת למנוע לכלוך מיותר ובלגן, בגריל הגז מותקנת מערכת המנקזת את כל השומן שמטפטף אל תוך כלי ייעודי קל להסרה.
•ניידות – מה לוקחים לאי בודד? גריל גז! Weber מציעה גרילים ניידים, המאפשרים ליהנות מצלייה איכותית גם בתנאי שטח.

מרוב גרילים לא רואים את הסטייק

נכון, מבחר הגרילים הקיים בשוק הוא גדול, אך הוא נועד לספק מענה מתאים לכל אחד ואחת. על מנת שנציגי Weber יתאימו את הגריל האולטימטיבי עבורכם, חשוב שתתנו את הדעת מבעוד מועד על מספר נקודות:
1.היקף השימוש – האם אתם מתכוונים להכין ארוחות ברביקיו מצומצמות או להפעיל את הגריל באירועים חברתיים גדולים הדורשים כמויות רבות של בשר?
2.אזור השימוש העיקרי – במרפסת, בחצר הבית, בפארק או בשטח במהלך טיול בארץ?
3.התקציב – הגדרת התקציב תסייע לנציג לצמצם את האפשרויות ולהתרכז אך ורק ביכולות הצלייה.
דרך נוספת לצמצם את המבחר הרב ולהבטיח רכישה שלא תתחרטו עליה, היא סדרת השאלות הבאה שכל רוכש גריל מתחיל חייב לשאול את עצמו: האם לגריל יש חלקי חילוף זמינים ונגישים? האם הגריל מגיע מחברה ברמה עולמית או שמדובר ב”מותג מדבקה” שהומצא בישראל? האם היבואן ותיק ומתמחה בתחום הגרילים או שמחר ימכור קולפני ירקות ומחרתיים סירים? אם התשובות משביעות את רצונכם – שימו גז! התחנה הבאה: הקצב.
אכלנו? נהנינו? עכשיו לנקות!
הניקיון הוא אחד האמצעים החשובים ביותר לשמירה על תקינותו של גריל גז. לאחר כל שימוש, אין צורך בטיפול 10,000 – די והותר לנקות את רשת הצלייה באמצעות מברשת ניקוי ייעודית לגריל גז. אין להשתמש במסיר שומנים ואין לתת לגריל לעבוד רק כדי “לשרוף את השומן” שנותר על הרשת. ניקיון מסיבי יותר מומלץ לבצע כל חצי שנה לכל היותר, תלוי בתדירות השימוש – יש להסיר לחלוטין את הרשתות ואת המשולשים (אם ישנם), לנקות היטב באמצעות מים וסבון ולייבש לפני החזרתם למקום.
המלצת הבית
רוצים ללכת על בטוח ולרכוש את גריל הגז הנמכר ביותר בעולם? הכירו את גרילי הגז מסדרת ה- Q של Weber. הסדרה כוללת מספר דגמים המציעים יכולות פיזור חום אופטימליות, הפעלה פשוטה, עמידות בכל מזג אוויר, משטחי עבודה יעילים, מבחר עיצובים מדליקים, עגלת נשיאה נוחה ועוד.
לרכישת גריל גז שיענה על כל דרישותיכם, אתם מוזמנים לבקר בכל אחד מסניפי Weber – החברה המובילה בעולם למתקני צלייה.
או חייגו 9200* מהנייד.
רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה