עשן בורח מהמעשנת שלך?

מעשנות ה- Smokey Mountain Cookers של וובר ידועות בעמידותן, יעילותן וכשרונן יוצא הדופן ליצירת קנאה אצל השכנים והחברים מסביב, כאשר הם מריחים משהו טעים שמעושן אצלכם בגינה. עיצובם הייחודי של המעשנות מאפשר תהליך עישון ארוך, נוח וטעים. והתוצאות מדברות בעד עצמן.

מעת לעת, לקוחות שרכשו את ה-Smokey Mountain Cooker פונים אלינו בכדי לשאול למה עשן כביכול בורח מהמעשנת שלהם במקומות שונים. וחלק מהשאלות מתייחסות לדלת המעשנה, בשאלה מדוע היא אינה אטומה. יש תפיסה בקרב חלק מהאנשים שהמעשנה צריכה להיות 100% אטומה בכדי לספק תוצאות טובות, אבל זה פשוט לא נכון.

בכדי לעזור לנו להבין מדוע העשן בורח, בואו נלמד קצת יותר על העיצוב של המעשנת עצמה.

ה-Smokey Mountain Cooker שלנו מבוססת על עיצוב תלת-חלקי בסיסי: מכסה, גוף המעשנה ואזור הפחמים.

 

העיצוב התלת-חלקי מאפשר ניידות מלאה למעשנה ונוחות מקסימלית בזמן האחסון. גוף המכשיר כולל דלת בציפוי אלומיניום שמאפשרת להוסיף עוד פחם או עץ למעשנת במידת הצורך, אפשרות להציץ על הבשר ויכולת אוספת נוזלים. זכרו! לא מורידים את מכסה המעשנה תוך כדי פעילות. פתיחת המכסה גורמת לכל האדים, העשן והחום שצברנו לברוח החוצה. זו הסיבה שיש את הדלת בדופן. הדלת גם מעוצבת עם עמידות בפני הצטברות לחות שנוצרת בתוך המכשיר, בכדי למנוע התפתחות חלודה.

לא מן הנמנע שקצת עשן יברח בין שלושת החלקים, במיוחד כשמדובר במעשנה חדשה. גם לא מן הנמנע שקצת עשן ידלוף מהצדדים של דלת המעשנה. אין בכך שום בעיה. במהלך הזמן יצטבר פחמן שעלול להפחית את כמות דליפת העשן, אבל תמיד ישנה אפשרות שקצת עשן יעבור, גם במעשנות ותיקות יותר ומשומשות היטב.

הדבר שהכי חשוב לזכור הוא שזה לא ישפיע באופן משמעותי על היכולת להכין אוכל ומעושן מדהים. עשן תמיד יצא מהפתח העשן במכסה, ולפעמים גם דרך הפתחים שבקערה התחתונה.

 

בדיקות נרחבות (וגם הרבה צלעות, בריסקט, הודו,דגים, עופות ועוד חלקים נוספים טעימים שאכלנו) הוכיחו שוב ושוב, שקצת עשן שדולף לא מהווה מכשול בדרך ליצירת אוכל מעושן מדהים.

בתאבון!

מקור: https://www.weber.com/US/en/blog/is-there-smoke-escaping-from-your-smoker

עשן בורח מהמעשנת שלך?
עשן בורח מהמעשנת שלך?
רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה