סדנת בשרים – ללמוד לעשן בשרים

את חושבת איזו מתנה לתת לבעלך ליום הולדתו החמישים? אתה רוצה ללכת עם החבר הכי טוב וללמוד איך באמת מעשנים בשרים? האמת היא שזה לא משנה בני כמה אתם, באיזה שלב אתם בחיים או במה אתם עוסקים, כי עישון בשרים זה משהו שמעניין רבים מאיתנו בשנים האחרונות. הטרנד הזה הפך להיות מאוד מקובל וידוע בישראל ולכן, רגע לפני שאתם קונים לעצמכם מעשנת מקצועית, כדאי שתלמדו איך עובדים עם מכשיר כזה. טעמו של הבשר המעושן מורגש כבר מהשנייה הראשונה ולכן, אם אתם אוהבים טעם כזה או שאתם רוצים פשוט לגוון את ארוחות הברביקיו שאתם עושים אצלכם בגינה, אין ספק שסדנת עישון יכולה להיות מתאימה לכם.

 

מה לומדים?

ראשית, בסדנת עישון בדרך כלל ייעשה שימוש בבשרים כשרים כך שכל המשתתפים יוכלו להרגיש בנוח במהלך הלימוד. שנית, ברוב המקרים מדובר על סדנה של כמה שעות, כך שזה לא שאתם מתחייבים כאן למשהו ארוך מידי או לכמה שבועות של לימודים. בנוסף לכל אלה, ניתן לראות שנעשה שימוש בסוגים שונים של בשרים, עופות ויש גם מקומות שבהם ילמדו אתכם אפילו לעשן דגים, כי למעשה השמיים הם הגבול מבחינת המוצרים שתוכלו לעשן. נפגשים במקום שבו הסדנה מתחילה ותחילה לומדים להכיר את המושגים, מה זו מעשנת? איך היא עובדת בכלל? האם יש לנו אפשרות לשלוט על החום שבה? השלב הבא יהיה הדגשים שצריך לשים לב אליהם בכל מה שקשור לתיבול, כי אין ספק שהאופן שבו תטבלו את הבשרים ישפיעו מאוד על הטעם הסופי. באופן כללי אתם תראו שלא מדובר על עניין מורכב ומסובך מידי, כל שכל אחד יוכל ללמוד את רזי העישון. עם זאת, בהחלט לא כדאי לוותר על סדנת עישון בשרים כי אם תוכלו לקבל שם טיפים שאחרת לא הייתם חושבים עליהם, מדוע שלא תעשו זאת? זה נכון שאתם גם יכולים לקרוא בימנו לא מעט מידע על עישון בשרים באינטרנט ואפילו לראות סרטוני הסבר, אך אין כמו לצאת מהבית, לגעת בדברים בידיים וללמוד איך הכול עובד.

 

סדנת עישון בשרים עושים אצל הטובים ביותר

כיוון שבימינו כל מה שקשור לעישון בשרים מושך אליו לא מעט מתעניינים, אנחנו יכולים לראות שיש חברות שונות שמציעות סדנאות כאלה. יתרה מכך, מדובר על סדנאות שמתקיימות בערים שונות ולכן, אם חשבתם לרגע שאתם צריכים להגיע מהצפון לתל אביב כדי להשתתף בסדנה כזאת, כדאי שתדעו שאתם טועים. מה שכן, רגע לפני שאתם בוחרים להירשם לסדנת עישון בשרים במקום שמעולם לא שמעתם בכלל על שמו, כדאי יהיה לבדוק דבר או שניים. לדוגמא, האם מי שכבר לקחת חלק בסדנה הזאת יצא מרוצה? והאם יש מינימום משתתפים כדי שהסדנה באמת תצא לדרך? יש לקחת את כל הפרטים האלה בחשבון כי אם אתם כבר עושים משהו כזה ומשקיעים בו ערב שלם, אין ספק שכדאי להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת כמה שיותר מרוצים מהחוויה כולה.

 

קניית מעשנת הביתה

יש אנשים שקודם כל קונים מעשנת משוכללת הביתה ורק אחר כך נרשמים לסדנת עישון בשרים ואילו אחרים עושים זאת הפוך – קודם לומדים, מכירים את התחום לעומק ורק אז בוחרים האם לקנות מכשיר כזה או לא. ואתם? האם כבר יש לכם בבית מעשנת או שאתם נמצאים היום בשלב שבו אתם חושבים לקנות מכשיר כזה? האמת היא שיש מגוון רחב של מעשנות בימינו ולכן בהחלט כדאי שתבדקו באיזה מכשיר כזה אתם בוחרים. ראשית, אם אתם רוצים לקנות מוצר איכותי באמת, אין ספק שמעשנות הבשר של חברת וובר צריכות לעניין אתכם, כי וובר האמריקאית זו החברה המובילה ביותר בתחום הזה. החברה מקצועית, אמינה וטובה במיוחד. שנית, יש מגוון רחב של מעשנות של החברה הזאת כך שתוכלו לעבור על קטלוג המוצרים ולבחור בדיוק את מה שהכי מתאים לכם. יש אנשים שכיוון שזו הפגישה הראשונה שלהם עם מעשנת בשר יעדיפו לקנות את המוצר הזול ביותר שקיים. לעומת זאת, אחרים דווקא ירצו לקנות מוצר משוכלל וכמה שיותר איכותי ואין ספק שבין המכשירים של וובר תמצאו מגוון רחב ביותר. המכשיר הכי מתקדם בתחום הזה של חברה אמריקאית זו מעשנת SUMMIT CHARCOAL GRILL. אומנם המחיר שלה לא זול ועמד על 9,990 ₪, אך כאן אתם מקבלים כלי עבודה שיוכל ללוות אתכם לשנים רבות. אם לרגע נבהלתם מהמחיר, כדאי שתדעו שחברת וובר מציעה לכם גם אפשרויות אחרות, הרבה יותר זולות, כמו לדוגמא מעשנת שעונה לשם WEBER SMOKEY MOUNTAIN 37 CM. כאן המחיר הרבה יותר זול ועומד על 1,350 ₪ בלבד, כך שברור מדוע דגם כזה יכול לדבר אל יותר אנשים. מה שבטוח זה שכל המעשנות הללו עשויות מחומרים איכותיים ביותר כך שהן עמידות לעשרות שנים. זה אומר שאחרי שתתרגלו לעשן בשרים ודגים, ועם כל הטיפים שתלמדו בנושא הזה בסדנאות – תוכלו מיד להתחיל לעשן בשרים ולעשות ארוחות מפוארות.

 

החשיבות של קניית בשר איכותי

זה לא משנה אם אתם שייכים לאותם האנשים שעבורם בשר כשר זו האפשרות היחידה או לא, כי בכל מקרה חשוב שתבינו: הבשר הוא המרכז כאן. כלומר, אתם באמת יכולים לעשות סדנאות של עישון בשרים ולהכיר את כל הטיפים הכי חשובים בנושא ואתם באמת יכולים לקנות מעשנת נהדרת. עם זאת, כיצד כל זה יוכל לעזור לכם אם בסופו של דבר לא יהיה לכם בשר מספיק איכותי? לכן אנחנו מציעים לכם לא רק לבחור את הנתחים הכי טעימים ומתאימים לעישון אלא גם לבדוק איפה אתם בכלל מזמינים את הבשר. בכל עיר בימינו יש לא מעט קצביות שבהן תוכלו לקנות בשרים מסוגים שונים ותמיד גם קיימת האפשרות של הזמנת בשרים בסופר. מה שכן, לא בכל המקומות הבשרים מספיק טריים, טעימים ואיכותיים ולכן בהחלט שווה לעשות מחקר קטן בנושא הזה. אתם תראו שכל ההשקעה סביב העניין תוכיח את עצמה כי אם יש משהו בטוח, זה שלא תפסיקו לאכול בשר אחרי שתיקנו מעשנת ואחרי שתעשו סדנה מקצועית בנושא.

 

כמה צריכה לעלות סדנת עישון בשרים?

זו עוד סוגיה שהרבה פעמים מטרידה את המתעניינים בנושא, כי מי מאיתנו היה רוצה לשלם מחיר גבוה מידי על סדנה כזאת? לכן, אם גם אתם מעדיפים לא להיכנס להוצאה כלכלית גדולה מידי אנחנו מציעים לכם לבדוק ולהשוות בין מספר סדנאות שונות כי חבל לשלם מחיר מופקע. מה שכן, חשוב להיות ערים לכך שלא בכל סדנאות עישון הבשרים החוויה כוללת גם התנסות אישית וטעימות, ואין ספק שעל החלק הזה לא כדאי לוותר. אתם הולכים להשקיע בעניין הזה ערב שלם וגם לשלם עליו כמה מאות שקלים, כך שהמינימום שתוכלו לבקש זה לטעום את כל מה שאתם מכינים! אתם תראו שבדרך כל סדנת עישון בשרים מלווה גם ביין טוב ובאווירה נהדרת, כך שאין ספק שתחזרו מחוויה כזאת עם טעם של עוד. לעשן בשרים זה לא רק טרנד חדש בישראל אלא זו דרך חיים והגיע הזמן שגם אתם תנסו זאת מקרוב.

עישון בשרים

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה