מעשנת פלט בפתח תקווה

חנות וובר – מעשנות פלט – סניף פתח תקווה

טלפון: 03-924-1119.

כתובת: אריה 14, פתח תקוה.

מייל: [email protected]

זמני פעילות: א’ – ה’ 09:00 -17:30, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

מעשנות פלט בפתח-תקווה-סניף וובר

 

יש לא מעט ישראלים שרק מחכים להזדמנות לאכול בשר מעושן כהלכתו, רך ונימוח, כמו שאפשר לאכול בעיקר בארה”ב. שם חובבי הבשר כבר מזמן הביאו את שיטות הצלייה השונות לכדי שלמות נימוחה, שמפיקה בשרים מדהימים. אבל כדי להגיע לאותה תוצאה בארץ, צריך לעשות הרבה מאמץ, ללמוד את השיטות השונות ולהתנסות בסוגים שונים של מעשנות.

אבל עכשיו כל זה יכול להיות מאחוריכם – כי אפשר למצוא מעשנת פלט בפתח תקווה באיכות מעולה.

 

מעשנת פלט – זה באמת כמו שאומרים?

מעשנת פלט היא מעשנת שפועלת עם חומר בעירה מיוחד.

לא מזינים לתוכה פחם, אלא שבבי נסורת דחוסה לצורת קפסולות, שנקראות – פלט.

הקפסולות האלה מספקות טעמים וארומה של עשן טבעי, שכן הן מיוצרות משבבי נסורת של עצים טבעיים, כמו אלון, מייפל, תפוח ועוד.

השבבים מוזנים אל תא הבעירה של המעשנת באמצעות מנגנון הזנה אוטומטי, לאחר שאתם מכוונים את הטמפרטורה הרצויה, בתחילת תהליך העישון.

המנגנון האוטומטי של המעשנת מזין את תא הבעירה בפלט, לפי הצורך בהתאם למידת החום הקיימת בתא העישון, בהשוואה למידת החום הרצויה, כפי שכיוונתם בהתחלה.

בנוסף, מעשנת פלט מצוידת גם במנגנון אוורור אוטומטי, השומר על סירקולציה טובה של אוויר, בכל עת שיש צורך.

מנגנון האוורור, כאשר הוא משולב עם מתקן איכותי, מיוצר מחומרי גלם משובחים, יוצר בתוך המעשנת סירקולציה מושלמת, ששומרת על פיזור חום אחיד.

באופן הזה, הנתחים נצלים בצורה אחידה מכל הכיוונים. אתם לא צריכים להפוך ולסובב אותם, אתם לא צריכים לפתוח את תא העישון כדי לבדוק טמפרטורה ואפילו לא צריכים להזין בחומר בעירה, כי המעשנת עושה הכל לבד.

 

חיסכון לטווח הארוך

נוסף על כל היתרונות שצוינו מעלה, מעשנת פלט נחשבת גם חסכונית, שכן חומר הבעירה שבו משתמשים לצורך הזנת מעשנת נחשב זול יותר מגז, או חשמל ואפילו פחם.

כתוצאה, למרות הניחוח היוקרתי שמתלווה לעישון עם מעשנת פלט, מדובר על מתקן עישון חסכוני יחסית, שמאוד משתלם להפעיל אותו – מכל הבחינות.

 

שמירה על איכות הסביבה

שימוש בשבבי עץ טבעיים מספק עשן נקי יחסית, אשר לא פולט מזהמים לסביבה. לשם השוואה, מעשנת פחם למשל, פולטת לאוויר חומרי מאוד לא בריאים, שנוצרים בגלל התהליכים הכימיים המתרחשים בעת בעירה של פחם. 

גם כאשר משתמשים בגריל גז נפלטים חומרים רעילים לאוויר, זאת בנוסף על תהליך ההפקה של גז, אשר אף הוא נחשב מזיק לסביבה.

גם חשמל, אם אתם מחליטים לצלות נתחים לצלייה איטית בתנור, נחשב מזיק לסביבה הרבה יותר ולכן, מעשנת פלט, נוסף על שלל יתרונותיה האחרים, נחשבת גם ידידותית לסביבה.

 

מבנה מיוחד בתוך המעשנת

מבנה ייחודי של תאים נפרדים בתוך המעשנת מבטיח הצלחה של תהליכי העישון, גם למי שלא מכיר את הכללים הבסיסיים.

מעשנת פלט בנויה מתאים נפרדים – תא בעירה – אליו מוזנים שבבי העץ לבעירה נקייה ואיכותית. אלה מפיקים עשן כחול – עשן נקי ללא רעלים, אשר הוא בלבד יוצר את תהליך הצלייה.

בגלל התאים הנפרדים, הנתחים לא באים במגע ישיר עם מקור החום, או עם האש. לכן, הצלייה יכולה להיעשות לאט לאט, אבל בטוח. התוצאה המתקבלת היא נתחים נימוחים, צלויים באופן מושלם, מלאי עסיס וטעמי עישון עדינים, שאי אפשר לעמוד בפניהם.

 

בטיחות ללא תחרות

חומר בעירה כמו שבבי עץ טבעיים, בו משתמשים במעשנת פלט, מבטיח שיטת צלייה ועישון בטוחה יותר מכל שיטה אחרת.

חומר בעירה טבעי ונקי, כמו שבבי עץ טבעי אינו נוטה להתלקחות פתאומית, כמו גז.

בנוסף, מנגנוני השליטה החכמים של מעשנת פלט מבטיחים שליטה מלאה על תהליך העישון, עד כי כמעט אין צורך בהשגחה ופיקוח על התהליך – כי הכל מתרחש מעצמו בצורה מובנית, מוקפדת ובטיחותית.

 

למה לקנות מעשנת פלט בפתח תקווה?

גרים באזור פתח תקווה ועדיין לא קניתם מעשנת פלט? אז אם עוד לא השתכנעתם, הנה רשימה של יתרונות שתקבלו אם עם רכישת מעשנת פלט בפתח תקווה והסביבה:

 

חיסכון

שימוש במעשנת פלט נחשב זול וחסכוני בטווח הארוך בגלל שבבי העץ

 

נקי

עשן שנוצר בעקבות בעירה של שבבי עץ טבעי אינו נחשב רעיל ולכן, מעשנת פלט נחשבת אפילו ידידותית לסביבה.

 

יותר בריא

עשן נקי שנוצר בעקבות בעירה של שבבי העץ, הוא זה שאחראי על תהליכי העישון והבישול של נתחי הבשר ולכן גם נתחי הבשר נחשבים בריאים יותר בהשוואה לנתחים צלויים בגריל או מעושנים במעשנת פחם.

 

לא צריך לעבוד קשה

מנגנוני שליטה מתוחכמים שולטים בכל היבט תפעולי של המעשנת ואתם יכולים לשבת עם כוס בירה בצל ולהנות.

 

בטוח

שימוש בשבבי עץ מנטרל כל סוג של סכנת התלקחות פתאומית. התאים הנפרדים בתוך המעשנת מבטיחים שהבעירה מתרחשת רק בתא המיועד לכך, ולכן מעשנת פלט נחשבת גם בטיחותית מאוד.

 

פיזור חום

פיזור חום אחיד מתרחש במעשנת לט בזכות מערכת אוורור חכמה וגוף עשוי מחומרי גלם משובחים. כתוצאה, הנתחים נצלים באופן אחיד, לכל אורכם ורוחבם, בלי שתצטרכו להתאמץ.

 

למי מתאימה מעשנת פלט?

למרות כל היתרונות המצוינים במאמר, חשוב לציין כי מעשנת לט דווקא אינה מתאימה לאנשים שמעוניינים להכין ארוחה מהירה לאורחים. מדובר על תהליכי עישון איטיים – במתכוון, שמטרתם להביא את הנתחים למצב נימוחות מושלם.

טעמי העישון אמנם נחשבים עדינים, אבל מתאימים לאנשים שאוהבים את טעמי העשן ולמרבה הצער – לא כולם כאלה. 

לכן, מעשנת פלט מתאימה לכם אם אתם חובבי עישון, אבל לא רוצים לעבוד קשה. אוהבים בשר נימוח, אבל רוצים לתת לו גם טעמי עשן מפתים ואם אתם אוהבים את החיים הטובים אבל לא רוצים להתאמץ כדי לאכול ממש טוב.

 

לסיכום

מעשנות פלט הן מעשנות ברמה אחרת. יש בה את כל מה שאפשר לקוות לו במתקן עישון איכותי והיא מציעה את כל האפשרויות הכי מפתות לחובבי העישון.

יחד עם זאת, עדיין מדובר על מתקן עישון מקצועי, מתאים לאנשים שיודעים מה הם רוצים ויודעים שלא חייבים לעבוד קשה כדי לקבל את זה.

רוצים להיות בעלים של מעשנת פלט מושלמת לצרכים שלכם? צרו איתנו קשר להתאמה אישית של מעשנת פלט בפתח תקווה,  שתשרת אתכם היטב לאורך שנים רבות.

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה