מעשנת פלט בירושלים

חנות וובר – מעשנות פלט – סניף בירושלים

טלפון: 02-6732080.

כתובת: האומן 14, ירושלים (בניין בנית תלפיות).

מייל: [email protected]

זמני פעילות: א’ – ה’ 10:00 -19:00, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

מעשנות פלט בירושלים-סניף וובר

 

עישון בשר, כך נראה, הפך לתחביב לאומי בישראל בשנים האחרונות. ישראלים רבים מבקשים ליהנות מהיתרונות הרבים של עישון בשר בעיקר, אך גם של עופות, דגים, ירקות ואפילו רטבים. לצד ההיכרות המעמיקה של חובבי המנגלים עם אמנות העישון, אפשר למצוא מתעניינים רבים דווקא בנישה מאוד ספציפית – מעשנת פלט. גרים באזור ירושלים? כדאי להכיר את המכשיר הבא, שקיים ממש אצלכם ליד הבית – מעשנת פלט בירושלים.

 

מעשנת פלט מול מעשנת פחמים

מעשנת בשר על פחמים היא האופציה המוכרת יותר, שמספקת אמנם נתחים מעושנים, ספוגי טעמי עישון עמוקים, אבל העשן הנפלט ממעשנת פחם הוא סמיך, עתיר בפיח ועטרן (חומרים רעילים), שאינם מטיבים עם הבריאות. עשן זה הוא בעל טעם לוואי חריף וחמצמץ, שאינו נחשב טעים או רצוי במיוחד.

בנוסף, החום הנפלט מהפחם, מביא לצריבה מהירה יותר של הנתחים הנצלים ולכן, לא מתקבלת צלייה איטית, כפי שהייתם אולי רוצים, או מצפים שיקרה בתהליך צלייה במעשנת בשר.

משום המאפיינים האלה של מעשנת פחם, הבשר עלול לצאת מתהליך העישון כשהוא יבש, קשה ואף ספוג טעמי עשן קשים ובלתי נעימים. לבסוף, מעשנת פחם רגילה מקשה על שליטה במידת החום והעשן ולכן צלייה של נתחים גדולים יכולה להיות מורכבת עד בלתי אפשרית.

בניגוד למעשנת פחם, מעשנת פלט מציעה אפשרות עדינה וטעימה יותר של טעמי עישון לפי בחירה – מתוך מגוון סוגי עצים המשמשים להכנת הפלט. סוג העישון במעשנת פלט הוא איטי וקבוע, בזכות מנגנון שליטה אוטומטי בטמפרטורה וברמת העשן, אשר שומר על טמפרטורה קבועה גם בלי התערבות שלכם.

כך מתקבלים נתחי בשר מעושנים בטעמים עדינים וטעימים, עסיסיים ורכים, כמו שלא ניתן להשיג במעשנת אחרת.

 

מעשנת פלט מול תנור אפייה

תנור אפייה הוא מסוג המכשירים שתמיד זוכים למקום של כבוד – ובצדק. זהו מכשיר אמין, נוח לשימוש, בטיחותי ויעיל, שניתן להכין בו סוגי מזון מגוונים ואף לצלות בו נתחי בשר בהצלחה מרובה, אם כי מדובר על שיטות צלייה שאינן דומות כלל לתוצאה המתקבלת בתהליך עישון איכותי.

יחד עם זאת, מן הסתם, תנור אפייה לא יכול להפיק טעמי עישון משובחים, אלה שאהובים כל כך על קהילת המעשנים בישראל ובעולם,.
גם אם מחליטים לנסות לייצר תהליך עישון בתוך התנור, הרי מסתכנים בהתעסקות מיותרת, מסובכת ואפילו מעט לא בטיחותית.

מעשנת פלט מצוידת במנגנון עישון בטיחותי אוטומטי, המאפשר עישון של חומרי בעירה ירוקים ועדינים – הפלט. אלה מוזנים לתוך תא הבעירה של המעשנת באופן אוטומטי, לפי דרישה בהתאם לרמת הטמפרטורה בתא העישון. המזון לא בא במגע ישיר עם הלהבה בגלל חלוקה לתאים וכך מתקבלים נתחים בעלי טעם נפלא של עישון, תוך שימוש מושכל במנגנוני בטיחות מתקדמים.

 

יתרונות מעשנת פלט על פני אפשרויות צלייה אחרות

מעשנת פלט היא מעשנת שמשתמשת בקפסולות נסורת דחוסה, המכונים “פלט” כדי לבעור.

שבבי העץ מוזנים לתוכה באופן אוטומטי, על ידי מנגנון פשוט וחכם. המעשנת מצוידת גם במנגנון הצתה חשמלי פשוט, אשר מצית את השבבים במהירות ובקלות – ללא כל מאמץ מצדכם.

כדי לקבוע את גובה הטמפרטורה ואת מידת הצלייה, צריך רק לקבוע מראש את הטמפרטורה הרצויה, אשר תישמר יציבה בזכות מנגנון אוטומטי, של מדידת טמפרטורה והזנת תא הבעירה בשבבים נוספים, לפי הצורך. גם חדירת אוויר לתוך תא הבעיה היא אוטומטית ונשלטת על ידי מנגנונים חכמים, שמכניסים פנימה אוויר לפי הצורך, כדי להלהיט את השבבים.

נוסף על כך, מן הראוי לציין, כי צלייה באמצעות מעשנת פלט נחשבת גם בריאה בהשוואה לאפשרויות צלייה רבות אחרות, שכן מעשנת פלט אינה פולטת גזים רעילים לאוויר ולא לתוך הבשר. לכן הנתחים המתקבלים בעישון נחשבים בריאים יחסית והשימוש במעשנת אף נחשב ידידותי לסביבה.

 

שליטה מלאה על מידת העשייה

מעשנת פלט בנויה מתאים נפרדים. תא בעירה נפרד מתא העישון ולכן אין מגע ישיר בין האש לבין המזון הנצלה ולכן קל יותר לשלוט על מידת העשייה.

גם הטמפרטורה נשארת אחידה בתוך המתקן, בגלל סירקולציה נכונה של אוויר. הנתחים מתחממים בעיקר באמצעות העשן ולכן גם אין צורך לפתוח ולהפוך אותם תוך כדי צלייה.

ניתן לבחור את סוג העץ ממנו עשויים השבבים וכל אפשר לשלוט גם על הדקויות של טעמי העישון, או לגוון אם בא לכם. לבסוף, מעשנת פלט מגיעה בדרך כלל עם מד טמפרטורה, המאפשר בדיקה מדויקת של מידת העשייה.

 

עשן כחול – רק במעשנת פלט

אש עצים נחשבת טעימה ואיכותית יותר לצליית בשר מאשר כל אמצעי בעירה אחר, בזכות המרכיבים הנקיים, יחסית של עשן “כחול” – עשן ללא רעלנים. עשן זה מכיל רכיבים אורגניים עשירים, המופקים על ידי שריפת עצים בחום גבוה. מרכיבים אלה נותנים לבשר את טעמי העישון העדינים, אותם כל מעשן בשר שמכבד את עצמו, רוצה להשיג.

לכן, כאשר בוחרים מעשנת בשר, כדאי לבדוק שמדובר על מעשנת מתאימה לעישון עם עץ טבעי, בניגוד למעשנת הפועלת על פחם. בנוסף, יש לבדוק אם קיימת הפרדה בין תא הבעיה לבין תא העישון – כפי שקיים במעשנת פלט, כדי לשמור על הבשר מפני צליית יתר, בגלל חשיפה לחום גבוה מדי. 

מעשנת פלט טובה, צריכה להיות מאוזנת ולכן קיימת הפרדה בין תא הצלייה לבין תא הבערה, כאשר העשן עובר לתא העישון בצורה מבוקרת, בשליטה מלאה, לאחר כיוון הטמפרטורה הרצויה.

אם כן, מעשנות פלט מאפשרות לקבל נתחי בשר טעימים ורכים יותר מאשר כל מעשנת אחרת, אבל מעשנת פלט מאפשרת לכם גם לעבוד פחות קשה, שכן השליטה בטמפרטורה ומידת העשייה נקבעת על ידיכם כבר בתחילת התהליך ואז לא נותר לכם אלא לעקוב בזהירות מדי פעם ולראות אם התהליך מתקדם לפי שביעות רצונכם.

 

רכישת מעשנת פלט בירושלים – סיכום

מינימום התעסקות מצדכם, שליטה מלאה בתהליך העישון, עשן כחול שאינו מחדיר חומרים רעילים לבשר, או לאוויר, נתחי בשר מעושנים בעדינות, בטעמי עץ טבעיים וטעימים, רכות ועסיסיות מושלמת בזכות תהליך צלייה איטי בטמפרטורה נמוכה – כל אלה מבטיחים לכם עישון מושלם עם מעשנת פלט.

רוצים עוד פרטים על מעשנת פלט בירושלים והסביבה? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה