מעשנת פלט בחיפה

חנות וובר – מעשנות פלט – סניף חיפה

טלפון: 04-6920404.

כתובת: ההסתדרות 177, חיפה.

מייל: [email protected].

זמני פעילות: א’ – ה’ 09:00 -18:00, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

מעשנות פלט בחיפה-סניף וובר

 

מעשנת פלט היא מתקן עישון וצלייה ורסטילי, הפועל באמצעות שבבי עץ טבעי. אלה מגיעים בטעמים שונים ומאפשרים לכם להחדיר לבשר טעמים טבעיים מגוונים – בהתאם לסוג הנתח ולטעמכם האישי. בקר חכם, מובנה בתוך המעשנת, מאפשר שמירה על טמפרטורה קבועה, לתהליך צלייה איטי, עדין ומבוקר, שבסופו מתקבלים נתחי בשר נימוחים, עסיסיים ומלאים בטעמים עמוקים. אז איך בוחרים מעשנת פלט בחיפה והסביבה ואיך תתאימו אותה לצרכים שלכם?

 

​מחיר – מעשנת פלט בחיפה

מעשנת פלט היא מוצר שניתן למצוא אצל יצרנים שונים, בטווח רחב של מחירים. אפשר למצוא מעשנת פליט במחיר 200 ש”ח ואפשר גם למצוא מעשנת פלט בחיפה והסביבה במחיר 10,000 ש”ח.

מה שחשוב הוא להבחין בין מעשנת פלט איכותית, שיוצרה על ידי יצרן אמין ובעל שם לבין מעשנת שמיוצרת על ידי רוכלים וסוחרים שאין להם די ידע מקצועי וכלים מקצועיים כדי לייצר מעשנת פלט עם כל הפיצ’רים החשובים, באיכות מספיק גבוהה.

מעשנת פלט שאינה איכותית, עשויה להחליד במהירות, רכיבים שונים יכולים להתקלקל ולגרור איתם הוצאות מיותרות. משום כך, במקרה הזה עדיף לקנות מעשנת פלט מסוג טוב, שתהיה איכותית – ותחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר.

 

איכות חומרים והרכבה – חלק חיצוני

מעשנת איכותית, שנוצרה על בסיס רחב של ידע וניסיון, מחומרי גלם איכותיים ומשובחים, תשרת אתכם נאמנה לשנים רבות. שימו לב שהמתכת ממנה מיוצרת המעשנת היא עבה מספיק, כדי לשמור על טמפרטורה אחידה בתוך המתקן. כדי לוודא שמדובר על מתכת עבה, פשוט בדקו את משקל המעשנת. ככל שהיא כבדה יותר, זה סימן שהמתכת עבה יותר.

שימו לב שמכסה המעשנת אף הוא כבד מספיק, כדי למנוע פתיחה בעקבות משב רוח פתאומי. בדקו שהמכסה מותקן בצורה יציבה ומספק אטימה מוחלטת.

בדקו אם צבע המעשנת הוא צבע איכותי, שיכול לבודד את חומר הגלם שמתחתיו ואף לא צפוי להתקלף בגלל  פגעי מזג האוויר, או בגלל החום הרב המתקיים בתוך המתקן.

בתוך מעשנת פלט איכותית

מעשנת פלט איכותית בחיפה צריכה להיות גם בעלת מבנה פנימי איכותי. חשוב לבדוק אם יש הפרדה בין תא הבעירה לבין תא העישון. גבר זה מאפשר הגנה על הבשר מפני חריכת יתר, מפני התייבשות ואף מפני חדירה של טעמי עישון גסים מדי לנתחים.

ההפרדה שומרת שלא יהיה מגע ישיר בין הנתח לבין האש. רק כך יכולה להיווצר צלייה איטית על ידי עשן בלבד, שמותירה את הנתח נימוח ורך עם טעמים עמוקים ונעימים. לכן ההפרדה היא כה חשובה.

 

שליטה בטמפרטורה​

פיזור חום ושמירה על טווחי טמפרטורה מדויקים הם בין היתרונות הבולטים של מעשנת פלט. כך אתם יכולים לבחור את סוג הבישול הרצוי, לפי סוג הנתח הרצוי או לפי הטעם האישי שלכם.

לכן, כאשר בוחרים מעשנת פלט, חשוב לבדוק שיש בה מד טמפרטורה מובנה וכן מנגנון הזנה של הפלט לתוך תא הבעירה. מנגנון תקין של מעשנת פלט איכותית בחיפה, מאפשר שליטה אוטומטית בטמפרטורה בעזר שני מרכיבים חשובים אלה ולכן חשוב לוודא שהם קיימים, תקינים ואיכותיים.

בנוסף, נסו למצוא מעשנת שיש לה טווח רחב של טמפרטורות, כדי שתוכלו להשתמש בה לסגנונות בישול שונים.

 

פיזור חום

פיזור חום איכותי בתוך מעשנת פלט הוא גורם חיוני להצלחת תהליכי העישון, שכן הוא זה שמאפשר לכם לבצע את העישון כמעט ללא התערבות כלל. פיזור חום אחיד מאפשר לכם לצלות את הנתח בצורה אחידה, בלי צורך להפוך ולהזיז אותו.

האחריות על פיזור חום אחיד במעשנת פלט נופלת על פתחי אוורור ממוקמים היטב. אלה מכניסים אוויר פנימה בפרקי זמן קבועים, כדי להבטיח פיזור אחיד של העשן ולכן גם של החום.

 

לוח בקרה

בדומה לתנור ביתי, גם מעשנת פלט צריכה לשמור על טמפרטורה קבועה, כדי להבטיח בישול נכון של המזון, למידת הצלייה הרצויה, בשיטת הצלייה הרצויה.

את זה אפשר להשיג באמצעות לוח בקרה איכותי ואמין, שיש בו מידה גבוהה של דיוק, התאמה למידת טמפרטורה רצויה ויכולת לשלוט במתרחש בתוך המעשנת, לאחר שהאש כבר דולקת, העשן זורם והנתח כבר בפנים.

 

גודל משטח הבישול

קיים מגוון גדלים של מעשנת פלט. בחירה של גודל מעשנה מתאים, תלוי בעיקר בצרכים שלכם. לכן חשוב לבחון את הגודל החיצוני של המתקן ואת הגודל של משטח הבישול בתוך המתקן. בדקו אם מדובר על מעשנת מתאימה לנתחי בשר גדולים, או קטנים יחסית ובחרו את הגודל המתאים לצרכי האירוח שלכם.

קחו בחשבון כי במעשנת פלט יש שני אזורי בישול – משטח מרכזי, קרוב למקור החום בתחתית הגריל ועוד רשת בישול עליונה, מעל המשטח התחתון. הטמפרטורה דומה בשני המשטחים, כי מעשנת פלט פועלת על חימום באמצעות פיזור אחיד של עשן, אך יש להניח כי במשטח העליון תהיה טמפרטורה מעט נמוכה יותר.

​מאפיינים נוספים של מעשנת פלט

​יצרנים שונים של מעשנת פלט מוסיפים למעשנות השונות מאפיינים ייחודיים שמטרתם ליצור בידול לעומת יצרנים אחרים וליצור מוצר אטרקטיבי, שיכול לעמוד בתחרות.

חלק מהיצרנים מאפשרים חשיפה ישירה לאש, גם במעשנת פלט, לצורך יצירת אפקט חריכה על המזון. רוב היצרנים מוסיפים מד טמפרטורה לבשר, כדי להקל על מדידת מידת הצלייה באמצעות מדידת הטמפרטורה.

חלק מהיצרנים מוסיפים אפשרות לתכנת את פעולת העשנה מראש, כדי שהטמפרטורה תרד אוטומטית כאשר הבשר מגיע לטמפרטורה (מידת עשייה) הרצויה.

 

לסכום

בחירה של מעשנת פלט היא עניין אישי. לכל אחד יש צרכים שונים ובהתאם – כדאי לבחור את המעשנת שיכולה לעמוד בדרישות שלכם.

יחד עם זאת, על דבר אחד אין ויכוח – מעשנת פלט איכותית בחיפה צריכה להיות מבית טוב. יצרנים בעלי שם יכולים לספק לכם אחריות על המתקן היקר, להבטיח לכם מוצר איכותי, אמין ועמיד לאורך זמן.

 

אז אם גם אתם רוצים להתחדש במעשנת פלט בחיפה והסביבה, שהיא גם איכותית, אמינה מבית טוב – צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה