מעשנת פלט בהרצליה

חנות וובר – מעשנות פלט – סניף בהרצליה

טלפון: 09-9582121.

כתובת: משכית 9, הרצליה פיתוח

מייל: [email protected]

זמני פעילות: א’ – ה’ 09:00 -18:00, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

מעשנות פלט בהרצליה-סניף וובר

 

טרנד עישון הבשרים, המאפיין את האמריקאים בדרך כלל, הגיע לפני כמה שנים במלוא העוצמה גם לישראל. אפשר לפגוש ישראלים חובבים עישון מכל שכבות החברה, מתנסים בעישון נתחי בשר ברמות שונות של הצלחה. אבל אלה שרוצים להבטיח לעצמם הצלחה עם כל נתח, אלה שרוצים להגיע לתוצאות טובות והנאה מכל ביס, מחפשים את המעשנת המושלמת. רוצים לקנות מעשנת פלט בהרצליה ואתם צריכים עוד קצת מידע בתחום?

 

למה לעשן בשרים עם מעשנת פלט?

עישון בשר הוא הדרך היחידה להכין נתחי בשר בתהליך צלייה איטי, בחום נמוך, להביא אותו לרמת רכות מושלמת וגם להנות מהארומה המיוחדת של העשן.

כאשר צולים בשר על הגריל, הנתח נמצא במגע ישיר עם מקור החום ולעיתים גם עם להבות האש, אבל כאשר הבשר נצלה לאיטו בתהליך עישון איטי, העשן הוא מקור החום היחיד, שעוטף את הנתח מכל הכיוונים בעדינות, מביא אותו לרכות מושלמת וממלא אותו בארומה מיוחדת.

כאשר צולים נתחי בשר עם מעשנת פלט, מקבלים חווית עישון דומה מאוד, אבל איכותית יותר בכמה רמות טובות.

 

מה זה מעשנת פלט?

כיום אפשר למצוא סוגים שונים של מעשנות איכותיות בכל רחבי הארץ. גם מעשנת פלט בהרצליה והסביבה, או בכל מקום אחר בארץ, ניתן לאתר ולרכוש ממיטב היצרנים.

זוהי מעשנת מיוחדת, בעלת מנגנון ייחודי שמזין את תא הבעירה באופן אוטומטי בשבבי עץ, כדי לשמור על טמפרטורה קבועה, על רמה קבועה של עישון ועל פיזור אחיד של חום.

התנאים הללו, הקיימים רק במעשנת פלט, מבטיחים צלייה של נתחים רכים ונימוחים, מלאים בטעמי עשן עדינים וצלויים באופן אחיד.

 

יתרונות ייחודיים של מעשנת פלט

בהשוואה לכל סוג אחר של מעשנת, או גריל, מעשנת פלט מחזיקה בשורה של יתרונות ייחודיים, שהופכים אותה למעשנת איכותית במיוחד:

 

עשן כחול

עשן כחול הוא כינוי לעשן נקי מרעלים (הכל יחסי, כן?), שנוצר בעקבות בעירה של עץ טבעי ונקי. לכן הוא נראה פחות דחוס ושחור מעשן של פחמים למשל, אך למעשה הוא גם מכיל פחות רעלים.

בגלל שמדובר על עשן נקי, הוא פחות מזהם את האוויר אך גם בתהליך עישון – הוא משמש להכנה של נתחים בעלי ארומה נעימה ועדינה של טעמי עישון טבעיים.

הנתחים אמנם ספוגים בעשן, אבל מדובר על עשן נקי, שנוצר על ידי בעירה של שבבי עץ טבעיים, דחוסים לקפסולות קטנות (מה שנקרא פלט) ולכן הבשר נחשב בריא יותר, כאשר הוא נצלה בתהליך עישון של מעשנת פלט.

 

שבבי עץ טבעי

חומר הבעירה הבלעדי של מעשנת פלו הוא קפסולות של נסורת דחוסה. את הקפסולות הללו מכינים מנסורת של עצים טבעיים, כמו תפוח, מייפל, אלון ועוד.

העשן שנוצר בתהליך העישון במעשנת פלט, הוא בעל טעמים עדינים ונעימים יותר, אך מי שיש לו מעט ניסיון בתחום העישון יכול גם לבחור את הארומה המדויקת והטעימה לו ביותר, מתוך מבחר של סוגי שבבים לעישון.

 

שליטה מלאה בתהליך העישון

מעשנת פלט פועלת בעזרת מנגנון אוטומטי. בתחילת התהליך, צריך להדליק את שבבי העץ בעזרת מצת חשמלי מובנה במעשנת. יש לכוון את התרמוסטט של המעשנת לטמפרטורה הרצויה וכך, מתקבל תהליך נשלט באופן מלא על ידי המעשנת.

כאשר השבבים עומדים להיגמר, הטמפרטורה יורדת ואז מתקבלת הוראה בתוך המכשיר, להוסיף שבבים לתא הבעירה. ההזנה נעשית באופן אוטומטי, על ידי מנגנון פשוט, המאפשר כניסה של שבבים נוספים אל תא הבעירה ללא התערבות מצדכם.

 

פיזור חום אחיד

פיזור חום אחיד מתרחש בתוך מעשנת פלט בזכות מערכת אוורור אוטומטית, שפועלת גם היא בהתאם לטמפרטורה הרצויה, שאותה כיוונתם בתחילת התהליך.

מערכת האוורור מופעלת בכל פעם שהשבבים זקוקים לחמצן, כדי לחדש את הבעירה.

כך אין צורך בהתעסקות מיותרת. הבעירה מתרחשת מעצמה, בזכות המנגנון החכם של מעשנת פלט ואתם יכולים להשגיח מרחוק ורק לבדוק מדי פעם שהכל מתנהל כשורה, עד שהבשר מוכן.

 

תאים נפרדים

כמעט בכל מעשנת יש תאים נפרדים, אבל מעשנת פלט בנויה עם הפרדה מוקפדת יותר, כדי למנוע כל אפשרות למגע ישיר בין מקור החום לבין הנתחים. באופן הזה, הנתחים נצלים בתוך המעשנת רק בזכות העשן החודר מתוך תא הבעירה לתוך תא העישון, בו נמצא המזון.

כתוצאה, גם אם יש לכם מעשנת פלט עם שתי קומות בתא העישון – קומה אחת קרובה יותר לתא הבעירה וקומה אחת רחוקה ממנו, הטמפרטורה בשתי הקומות כמעט זהה ולכן גם מידת הצלייה של המזון הנמצא בקומה התחתונה, תהיה כמעט זהה לזו של המזון הנמצא למעלה.

 

למה מעשנת פלט עדיפה על כל סוג אחר של צלייה?

טעם

מעשנת לט בהרצליה מחדירה לתוך הנתחים טעמי עישון ייחודיים, עדינים וטבעיים, שלא ניתן לקבל במעשנת פחם ולא בגריל.

 

בטיחות

עישון בעזרת שבבי עץ טבעי אינו מהווה סיכון, לא בעת האחסון ולא בעת הצלייה.

 

איכות הסביבה

שבבי עץ מעלים עשן שאינו רעיל ולכן אינו פוגע בסביבה, בניגוד לעשן הפחמים, או הפקת גז לצורך הפעלת גריל גז.

 

מחיר

מעשנת פלט משתמשת בשבבי עץ טבעי לצורך בעירה ואלה נחשבים זולים יותר בהשוואה לגז ואף בהשוואה לפחם.

 

בריאות

בשר צלוי במעשנת פלט מקבל טעמי עישון טבעיים ועדינים, שאינם מכילים רעלים – כמו אלה המופקים בתהליך הבעירה של פחם.

 

נוחות

מעשנת פלט היא כנראה המתקן היחיד לצליית בשר המאפשר לבשר להיצלות כמעט באופן עצמאי, עם התערבות מינימלית שלכם, בכות המנגנונים החכמים השולטים על תהליך הצלייה והעישון. בנוסף, אפשר לקחת אותה אתכם לכל מקום ולהנות מבשר מעושן בשלמות, גם בחיק הטבע.

 

לסיכום – מעשנת פלט בהרצליה

מעשנת פלט היא כל מה שמעשנת טובה רוצה להיות – איכותית, ייחודית, נוחה וקלה לתפעול, בטיחותית ומפיקה טעמים מושלמים. אם אתם חובבי עישון ועדיין אין לכם מעשנת פלט, אל דאגה – זה כנראה רק עניין של זמן… כי אפשר למצוא מעשנת פלט – באיכות הכי גבוהה שיש.

 

רוצים לבדוק את האפשרויות ולמצוא מעשנת פלט בהרצליה? צרו קשר בהקדם, או לחצו כאן לצפייה במעשנות הפלט השונות.

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה