מעשנת פלט באילת

חנות וובר – מעשנות פלט – סניף אילת

טלפון: 08-6192968

כתובת: הצורף 1, אילת. סניף ללא מע”מ!

מייל: [email protected]

זמני פעילות: א’ – ה’ 09:00 -18:00, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

מעשנות פלט באילת-סניף וובר

 

מעשנת פלט היא אחד מאמצעי הבישול אשר צוברים תאוצה יותר מכל אמצעי אחר, בזכות התוצאה המדהימה של נתחי בשר נימוחים ורכים, נמסים בפה עם ארומה מיוחדת וטעם משגע – ללא מאמץ מיוחד מצדכם. עם סניף של חברת WEBER באילת – עכשיו גם אתם יכולים להנות מעישון בשרים מושלם, עם מעשנת פלט באילת. אבל מהי בדיוק מעשנת פלט ואיך זה עובד?

 

מה זה מעשנת פלט?

מעשנת פלט היא סוג של גריל. בניגוד לגריל רגיל, לא משתמשים בפחם, כי אם בשבבי עץ דחוסים, הנקראים גם “פלט”, המשמשים בתור חומר בעירה ועישון.

היא פשוטה במיוחד להפעלה, נחשבת ידידותית לסביבה, מאפשרת עישון וצלייה בקלות ומספקת למזון ארומות מיוחדות במינן.

מעשנות פלט הומצאו בשנות השבעים, כאשר העולם היה שרוי במשבר אנרגיה חמור והיה צורך למצוא תחליפים זולים להבערת תנורי חימום, אשר היו פועלים בימים עברו על נפט.

כתוצאה, החלו לעשות שימוש בשבבי עץ דחוסים, בתור תחליף זול וזמין להבערת תנורי חימום.

 

יתרונות מעשנת פלט

השם פלט ניתן לשבבי עץ דחוסים, המיוצרים מנסורת דחוסה.​ יש להם מספר ניכר של יתרונות על פני אפשרויות צלייה אחרות:

 

טעם

שבבי פלט מיוצרים מסוגי עצים שונים ולכן גם מאפשרים לכם לבחור את הארומה הרצויה לסוג המזון שאתם רוצים לעשן. יחד עם זאת, קיימים כמה מינים נפוצים של עצים לייצור פלט: אלון, מייפל, תפוח, היקורי, דובדבן ופקאן.

 

בריאות

עשן המיוצר באמצעות בעירה של עץ טבעי הוא בריא ונקי יותר מזה המיוצר על ידי בעיקרה של גז, או של פחמים. כמו כן, מעשנת פלט בנויה בצורה שיוצרת הפרדה בין תא הבעירה לבין תא העישון, שבו נמצא המזון ולכן אין מגע ישיר אלא עקיף במזון.

 

בטיחות

מערכת הבעירה של מעשנת פלט היא נסתרת ולכן אין אליה גישה ישירה. משום כך היא נחשבת בטיחותית יותר ומסוכנת פחות, בהשוואה לגרילי גז או פחמים. גם אחסון הפלט אינו דורש היערכות מיוחדת, בניגוד לגז למשל, שכן סיכוי התלקחות פתאומית של פלט הוא נמוך מאוד.

 

הפעלה

הפעלה של מעשנת פלט היא קלה ונוחה. הדלקה של פלט היא מהירה ופשוטה, אינה מצריכה מאמץ כפי שנדרש לעיתים בעת הדלקת פחם.

 

מחיר

פלט נחשב חומר בעירה זול במיוחד בהשוואה לגז וכן לפחם.

 

איכות הסביבה

שימוש בפלט נחשב ידידותי לסביבה יותר מגז או פחם.

 

דיוק

שליטה קלה בטמפרטורה לצד בקרים שונים, מובנים בתוך המכשיר, מאפשרים צלייה מדויקת ואופטימלית של הנתחים השונים, בהתאם לטעם האישי שלכם.

 

​צלייה אחידה

המבנה המיוחד של מעשנת לט, לצד האלמנטים המובנים בתוכה, כמו מאוורר השולט על ליבוי שבבי העץ, מספקים סביבת צלייה אחידה, שצולה את כל הנתח באופן אחיד ויסודי.

 

איך עובדת מעשנת פלט?

כאמור, קל להפעיל מעשנת פלט. יש להזין את סוג הפלט הנבחר לתוך המעשנת, להצית אש באמצעות כפתור הדלקה, לבחור טמפרטורה רצויה, זמן בישול ולהתחיל בבישול. קפסולות הפלט הדחוסות, מוזנות לתוך המעשנת באמצעות מנגנון אוטומטי – בורג ארכימדס – לתוך תא הבעירה. שם הן מתלקחות בעזרת מצת חשמלי ושומרות על להבה חיה בעזרת מאוורר שמזרים פנימה אוויר בקצב קבוע.

הקפסולות הבוערות מספקות למעשנת חום ועשן באופן קבוע וכך מאפשרות לצייה בתהליך עישון איכותי, של בשר, עופות, דגים ועוד. בקר טמפרטורה מובנה במעשנת, מזהה כאשר יש צורך בהוספה של קפסולות פלט נוספות ומאפשר הזנה מחודשת אל תא הבעירה – ללא התערבות מצדכם.

החום והעשן הנוצרים באמצעות התהליך הייחודי נותרים לכודים בתוך המעשנת ולכן מתקל תהליך צלייה אופטימלי, אשר מפיק נתחי בשר עסיסיים ומלאי טעם.

 

מעשנת פלט בהשוואה לגריל גז

גריל גז זכה בשנים האחרונות למעמד של כבוד בתור אמצעי מתקדם, נוח, בטיחותי ונקי יחסית, לצליית בשרים ונתחים שונים. אבל בהשוואה למעשנת פלט, אפשר למצוא אפילו אצל המכשיר המוצלח הזה, כמה חסרונות.

  • מעשנת פלט נחשבת זולה יותר לתפעול מאשר גריל גז, בזכות העלויות הנמוכות של חומר הבעירה.
  • מעשנת פלט נחשבת ידידותית יותר לסביבה, שכן היא לא פולטת מזהמים ואף תהליך הייצור של הפלט אינו מזיק לסביבה, בהשוואה לייצור גז.
  • גריל גז מאפשר צלייה מהירה יותר של נתחים, אך הוא גם לא מעניק להם טעמי עישון עמוקים. צלייה איטית במעשנת פלט מספקת נתחים רכים אופייניים לבישול איטי, עם טעמי עשן עמוקים.
  • מעשנת פלט, בניגוד לגריל גז, אינה מאפשרת כלל מגע ישיר בין הנתח לאש ולכן, ומנעת תגובות כימיות בלתי רצויות בתהליך הצלייה.
  • מעשנת פלט איכותית ומתקדמת, מאפשרת שימוש בטכנולוגיה מתוחכמת לצורך שליטה מלאה בגובה הטמפרטורה, זמן העישון ואחידות החום במכשיר.
  • צלייה על גריל גז מחייבת השגחה צמודה על הנתחים הנצלים בעוד מעשנת פלט מאפשרת צלייה איטית ובטוחה ללא התערבות מיוחדת מצדכם.
  • גריל גז עשוי להיחשב מסוכן בהשוואה למעשנת םלט בשל השימוש בחומר בעירה עם נטייה להתלקחות, אשר קשה יותר לשלוט בו. לעומת זאת, הבערת מעשנת פלט באמצעות קפסולות נסורת דחוסה, אינה מסוכנת, נוחה וקלה לשליטה ולכן גם נחשבת בטוחה במיוחד.

 

נתחים מתאימים לצלייה במעשנת פלט

למרות שזה מאוד משמח למצוא מעשנת פלט טובה, מן הראוי לציין כי לא מדובר על מכשיר מתאים לצלייה מהירה של כמה נתחי פרגית לארוחה קלה. זהו מכשיר מותאם במיוחד לעישון איטי, של נתחים גדולים. זהו מכשיר מתאים למי שאוהבים טעמי עישון עמוקים וברורים, תוך שליטה מלאה ונוחה בתהליך הצלייה.

לכן מעשנת פלט מתאימה לצלייה של נתחי בשר גדולים, עופות ודגים שלמים ושלל מאכלים נוספים – עם ארומה עמוקה ומובהקת של עישון.

 

לסיכום

מעשנת פלט מתאימה לכל חובבי העישון, שאוהבים טעמי עישון מובהקים ועמוקים, שמעדיפים להתעסק כמה שפחות עם המכשיר לקבלת תוצאה אופטימלית ושיש להם העדפה ברורה (וגם זמן פנוי) לבישול בסגנון סלואו קוקינג.

רוצים מידע נוסף על מעשנת פלט באילת והסביבה וכיצד לבחור את המעשנת המתאימה לכם ביותר? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה