איך להדליק גריל גז ולהכינו לפעולה ממושכת

רבים מאיתנו עושים שימוש בשנים האחרונות בגריל שעובד על גז ולכן בהחלט אפשר להבין מדוע גם אתם חושבים על האפשרות הזאת. יש אומנם אנשים שטוענים שגריל אמיתי הוא כזה שעובד על פחמים, אך האמת היא, שגריל גז זו המצאה נוחה במיוחד. בנוסף לכך, כמובן שעם השנים המכשירים הללו הלכו והשתפרו, בין אם זה ברמת ביצועים ובין אם זה ברמת הבטיחות. לכן, במידה וגם אתם חושבים היום לרכוש גריל כזה, כדאי שתדעו שזה אפשרי וזה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם. בין אם אתם יודעים שתרצו להפעיל אותו למשך זמן רב כי תרצו לצלות עליו נתחים כמו אסאדו ובין אם רק תרצו להכין נקניקיות, יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת. אומנם זה נכון שיש לא מעט יתרונות לגריל גז, כמו העובדה שלא צריך יותר להתעסק בהדלקה שלו או בקניית פחמים, אך מצד שני, הוא דורש מאיתנו גם משנה זהירות. לכן, למרות שבסך הכול מפעילים את הגריל על ידי סיבוב של כפתור, יש עוד כמה דברים שכדאי לכם לדעת, בלי קשר בכלל לשאלה לכמה זמן אתם רוצים שהוא ידלוק.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

לבחור את הגריל הנכון והטוב ביותר

בין אם אתם יודעים מראש שתרצו לצלות בשרים שדורשים צלייה ממושכת ובין אם אתם אנשים שצולים בשרים יחסית “רגילים”, יש טעם לבדוק גם איזה גריל גז אתם קונים. יש היום הרבה יותר סוגים ממה שאתם יכולים. לדמיין, ולכן, אם חשבתם לבחור את גריל הגז שלכם בצורה שרירותית, כדאי שתדעו שזה לא מאוד מומלץ. יש טעם לבדוק מה כולל הגריל, עד כמה הוא גדול, מה החוזק שלו והאם מדובר על מכשיר שרוב המומחים בתחום ממליצים עליו. חשוב להבין שאם עד היום עבדתם תמיד עם אותו גריל פחמים ישן שהייתם צריכים להתכופף אליו, הרי שעם גריל גז אתם עוברים לליגה אחרת. מדובר למעשה על מכשיר שאם הוא איכותי הוא יוכל ללוות אתכם גם עשרים שנה, אז למה שלא תשקיעו בבחירתו? הרעיון הוא לקנות היום גריל איכותי, יפה ומעוצב שיוכל לשמש אתכם לשנים רבות ולכן יש טעם לרדת לעומקם של הפרטים. כמו כן, חשוב מאוד לבדוק לכמה זמן אתם עומדים לקבל אחריות על המוצר, כי אם יש משהו שלא מוותרים עליו בהקשרים הללו, זה על האחריות. גריל גז שונה גריל פחמים, בין היתר, כי הוא דורש מאיתנו לנהוג בצורה אחרת. בעוד שגריל פחמים לא מתקלקל וגם אם קורה לו משהו אנחנו מורשים ויכולים לתקן אותו לבד, הרי שכאשר מדובר על גריל גז המצב השונה. לכן יש טעם לבדוק את האחריות ולראות שאם אתם כבר משלמים מחירים לא נמוכים, הרי שתקבלו מוצר מושלם.

 

כמה באמת כדאי להשקיע?

עוד סוגיה שמטרידה אתכם זו השאלה כמה תשלמו על גריל הגז? לא מוכנים להיכנס להוצאה כלכלית גדולה מידי? אם כך, אתם תגלו, כבר בחיפוש הראשון שלכם, שיש היום גרילים נפלאים שעובדים על גז ולא עולים הרבה. לכן כל מה שדרוש כאן זה כמה דקות של השוואת מחירים ובנוסף, אם אתם יכולים להחליט מראש כמה תהיו מוכנים להשקיע, זה יעזור. בצורה כזאת, כשיודעים מה התקציב לעניין, יש אפשרות להימנע מרכישה יקרה מידי או מבזבוז זמן בעת החיפוש. מצד שני, ולמרות שכולנו רוצים לקנות מכשירים קצת יותר זולים, זכרו שכאשר מדברים על גריל גז יש עניין של בטיחות ולכן חשוב לקנות מכשיר איכותי ומקצועי.

 

שימו לב להוראות המפורטות של היצרן

עוד לפני שאתם מדליקים את גריל הגז שלכם, אתם חייבים להבין מה אומר היצרן. יש כאן נקודה מאוד שונה בין גריל פחמים ובין גריל גז, שכן גריל גז, ממש כפי שהשם שלו מעיד – עובד על גז. זה אומר שאומנם אפשר לשלוט בקלות רבה מאוד על העוצמה שלו, אך מצד שני, הוא גם עלול להיות מסוכן. הוא דורש חיבור לגז כדי שנוכל להשתמש בו ולכן צריך שגם יהיה צינור שיוליך את הגז. בנוסף, כולנו מודעים לכך שהשימוש בגז כולל סיכונים כמו דליפת גז ולכן יש משמעות אדירה לשאלה מה כוללות הוראות היצרן. האם הוא מבקשת לפעול בדרך מסוימת? האם צריך לעשות פעולות מסוימות בפעם הראשונה כשמפעילים את הגריל? יש משמעות לכל הפרטים הללו ולכן חשוב לקחת את הזמן, לקרוא הכול וגם לבדוק שלא קרה שום נזק לגריל עצמו במהלך ההובלה או ההרכבה שלו. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לסבול נזק כמו דליפה או, חלילה, פיצוץ של גז ולכן משנה זהירות כאן דרוש. בנוסף, חשוב להזמין טכנאי שיבדוק את החיבור של הגריל לגז שכן אתם לא מורשים לעשות פעולה כזאת לבד. זה עניין של מקצועיות לכל דבר ולכן יש טעם להזמין עוד היום טכנאי מקצועי שיבצע את העבודה עבורכם.

 

תיקון לגריל הגז

בין אם בדרך כלל אתם משתמשים בגריל הגז לפעולה ממושכת כי אתם צולים בשרים שמותאמים לכך ובין אם אתם עושים בו שימוש קצר, עלול להיות שהוא יסבול גם מתקלות שונות. החדשות הטובות הן שכל חברה שמכבדת את עצמה ומוכרת בימינו גרילים שעובדים על גז גם מציעה אחריות לחודשים רבים ולפעמים אפילו לשנים. לכן, אפילו אם אתם אנשים עם “ידיים טובות” שרגילים לעשות הכול לבד בבית, אנחנו מציעים לכם להימנע מתיקון הגריל לבד. גריל גז, כפי שכבר הזכרנו, זה לא עניין של מה בכך. יש לו מנגנון מסוים וכדי לבצע תיקונים צריך להכיר את המנגנון הזה בצורה מושלמת. לכן, בין אם הגריל שלכם עדיין באחריות ובין אם לא, חשוב מאוד לקרוא לטכנאי שעובד בחברה שייצרה את המכשיר. רק כך תוכלו להיות בטוחים שהתיקון יתבצע על הצד הטוב ביותר, אז למה לדחות את העניין?

 

ההקפדה על הניקיון

גריל גז מנקים רק אחרי שהוא כבר לגמרי התקרר, וזה לא משנה אם הוא עבד שעות או רק כמה דקות. חשוב לדעת שאומנם הדבר האחרון שנרצה לעשות אחרי האוכל זה להתחיל לנקות את הגריל, אך מצד שני, אותו ניקיון מאריך את חייו. מדובר כאן על מכשיר שעובד עם גז ולכן יש חשיבות לבדיקות בכל פעם מחדש: האם, לדוגמא, הצינור שמוביל את הגז נראה ישר או שיש בו כפלים שעולים להוביל לחתכים או לתקלות אחרות? כמו כן, יש להקפיד על ניקוי הגריל עצמו שכן רק כך תדעו שבפעם הבאה כאשר תרצו להפעיל אותו לזמן ממושך – הוא יוכל לעבוד ללא כל קושי. עוד נקודה שכדאי לקחת בחשבון, אם אתם באמת צולים בשרים שדורשים צלייה מאוד ארוכה, זה שצריך לבדוק את מצב הגז. כלומר, האם אתם מחברים אל הגריל בלון גז מסוים או שהוא מתחבר לגז הראשי של הבית? יש לקחת בחשבון את הנתונים הללו כי הדבר האחרון שתרצו זה לגלות באמצע הצלייה שלמעשה נגמר לכם הגז. לכן חשוב להיערך מראש ולבדוק את הנתונים הללו עוד לפני שאתם מתחילים לצלות בשרים ומזמינים את כל החברים ל”על האש”.

גריל גז וובר

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה