כמה עולה גריל גז?

גרילי גז נכנסו אל חיינו בסערה, ואנשים רבים שברשותם גינה או חצר – בוחרים לפנק את עצמם במתקן הצלייה האיכותי הזה. מי שאינו מתמצא בעולם גרילי הגז, עלול להתבלבל נוכח המבחר העצום של גרילי הגז שאותו מציע שוק הפנאי והקמפינג. אם תהיתם כמה עולה גריל גז, ואיך ניתן לבחור אותו בצורה נכונה – המאמר הבא הוא בשבילכם!

 

מהו גריל גז?

לפני שנבדוק כמה עולה גריל גז, נסביר מעט על אופן הפעולה שלו ועל יתרונותיו הבולטים. שיטת הצלייה משמשת את האנושות אלפי שנים, ועוזרת לנו להפיק מזון טעים, עסיסי ובעל ניחוח בלתי נשכח! במהלך השנים, שיטת הצלייה השתכללה והתפתחה ממש כמו כל תחום אחר, וכיום אנו יכולים למצוא גרילי פחמים וגרילי גז בעלי פונקציות מפתיעות!

גריל גז פועל באמצעות מבערי נירוסטה עוצמתיים, המעבירים את החום אל משולשי אמייל הממוקמים מתחת למשטח הצלייה. תפקיד המשולשים הוא לפזר את החום באופן אחיד על גבי רשת הצלייה – וזה מעניק לנו מזון איכותי ועשוי בכל חלקיו!

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

יתרונותיו של גריל גז

כשאנו שואלים את עצמנו כמה עולה גריל גז, חשוב לנו להבין שהמחיר יהיה מעט יקר יותר מאשר גריל פחמים. יחד עם זאת – גריל גז טומן בחובו מספר יתרונות משמעותיים:

 

אין צורך בנפנוף!

זוכרים את הנפנוף המאומץ שהיה מתלווה לכל “על האש” של יום העצמאות? אז כבר אין בו צורך! גרילי גז מעניקים בערה קבועה, ולכן אין לנו צורך ללבות את הגחלים כל הזמן.

 

הצתה פשוטה ומהירה

סביר להניח שאתם זוכרים גם את סאגת הדלקת הפחמים הקבועה, שהייתה פותחת כל אירוע ברביקיו בעבר! כשאנו עובדים עם גריל גז, אין לנו צורך להילחם עם פחמים עיקשות המסרבות להידלק! הצתת גריל הגז מתבצעת ברגע, ואינה גוזלת מאיתנו זמן ומאמץ.

 

מזון עשוי היטב

כשאנו צולים בשר, עוף או דגים, פיזור החום האחיד של גריל הגז מאפשר לנו קבלת מזון מוכן היטב, וללא חלקים נאים או קרים. בשונה מגחלים – שרמת הבערה שלהם משתנה ולא אחידה בין חלקי הגריל, גריל גז מעניק חום זהה בכל משטח הצלייה!

 

כמה עולה גריל גז?

אחת השאלות הראשונות שעולות בראשנו לקראת רכישת גריל גז, היא כמובן – כמה עולה גריל גז?
כדי לענות על שאלת המחיר, נבין מהם הפקטורים המשפיעים על מחירו של גריל הגז:

 

גודל הגריל

עולם גרילי הגז הוא עשיר במיוחד, ואנו יכולים למצוא בו גרילים מכל הסוגים. עבור אנשים שאוהבים לערוך ברביקיו בתדירות גבוהה, ולארח כמו גדולה של אנשים – כנראה שיתאים יותר גריל גז מקצועי וגדול, שיאפשר הכנת מזון רב באופן סימולטני. אם אנחנו אוהבים לקחת את הגריל שלנו עמנו לטבע, או שיש ברשותנו מרפסת או חצר קטנה – אולי נעדיף גריל גז קומפקטי ונייד, שישרת אותנו נאמנה ויחסוך לנו מקום.

 

מותג היצרן

כשאנו רוכשים גריל גז, מומלץ להעדיף מוצר איכותי שישרת אותנו במהלך השנים הבאות. מי שמתפתה לרכוש גריל גז זול מאיכות ירודה – עלול להוציא כסף על תיקונים או החלפות, ולכן אין זה מומלץ. כשאנו שואלים כמה עולה גריל גז, זכרו שלעתים שווה לשלם קצת יותר וליהנות בהמשך!

 

מבצעים

מבצעים על גרילי גז, היא הדרך שלנו לרכוש מוצר איכותי במחיר שווה לכל כיס! חפשו מבצעים מעניינים על גרילי גז אצל היצרניות המובילות בתחום הפנאי והקמפינג, וייתכן ותמצאו בדיוק מה שאתם מחפשים, ובמחיר משתלם במיוחד! בתיאבון! 

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה