כלי העזר למנגליסט פחמים המושלם

אין דבר גברי יותר ( וגם נשי יותר, הרי יש גם מנגליסטיות ) מלצאת לחצר עם ערכת כלי המנגל המבהיקים והמוכנים תמיד לשימוש ולהראות כמו מקצוען אמיתי. ערכת כלי המנגל לא רק תרשים את כל האורחים אלא גם תשמור על בטיחותכם בזמן העבודה, תעזור לכם לעבוד בצורה נכונה ומקצועית יותר עם הבשר ותקל עליכם את המלאכה. אז הכינו מקום על מדף כלי העבודה שלכם, כי עומד להצטרף אליכם צוות חדש – צוות מנגל.

 

כלי העזר למנגליסטים מקצועיים

כמו לכל מקצוע גם למנגול המקצועי יש סט אביזרים הכרחיים לטיפול ועשיית הבשר, וכמו בכל מקצוע קיימות ערכות בסיסיות שמספקות הגנה מפני האש, טיפול נכון בבשר והקלה על העבודה וערכות מלאות שלפעמים מכילות גם עשרים יחידות של כלי עבודה אשר הופכות אתכם לאנשי מקצוע לכל דבר.

השאלה הנשאלת היא, האם אתם באמת צריכים את כל זה? כדי לענות על השאלה הזו חילקנו את המאמר לערכות השונות המוצעות בחנויות. הערכה הבסיסית, הערכה המתקדמת והערכה המקצועית, נבחן את הכלים השונים המוצעים בערכות המנגל השונות ונבדוק האם הם באמת נחוצים לכם או שמומלץ לוותר על ההוצאה.

 

ערכת הבסיס

מטרתם של כלי העזר למנגל היא לשמור על האצבעות שלכם מחוץ לטווח האש, להפוך ולהזיז את הבשר מבלי לפורר או לקרוע אותו ולשלוף אותו החוצה מן האש מבלי שיתפרק, דרישות די צנועות, אם לומר את האמת. ערכת כלי המנגל שלכם תיבחן באמצעות הכלל הבא: מספקת את הסחורה או לא. להלן הכלים הבסיסיים ביותר שבלעדיהם יהיה לכם קשה או אפילו מסוכן להתעסק עם הבשר הלוהט:

  • מזלג בשר – מזלג הבשר צריך להיות מאורך דיו כדי לאפשר לכם גישה בטוחה לבשר הנצלה ולהנעץ בו בקלות באמצעות שני החודים שלו. חשוב שהמזלג לא יפגום בבשר בזמן שאתם מטפלים בו או יגרום לו להקרע ולהתפורר.
  • תרווד – לתרווד יכולות להיות גרסאות שונות, החל מגוף מאורך וצר ועד לתרווד המוכר לנו מהמטבח עם הפסים. אין זה ממש משנה באיזה סוג תבחרו, העיקר שהוא יהיה נוח לכם.
  • מלקחיים – המלקחיים נועדו ללכידה נוחה של פיסות הבשר, להפוך, להזיז או להוציא אותן מן האש. הן צריכות להיות חזקות ונוחות.

 

ערכת המתקדמים

בעקרון, ערכת המתקדמים תמיד תכיל את שלוש הכלים הבסיסיים: התרווד, מזלג הבשר והמלקחיים, אך תוסיף עוד משהו שיכול לתת לכם אפשרות בחירה בזמן הכנת הבשר. הערכות למתקדמים מאד מגוונות וכל אחת מכילה כלים שונים כאשר אתם אלו שבוחרים אילו כלים יהיו נחוצים לכם פרט לשלישיה הפותחת.

אלו יכולים להיות מספר סוגים של תרוודים, מספר סוגים של מזלגות בשר, תוספת נחמדה של כלי עבודה נוסף כמו מברשת למריחת מרינדה על הבשר, סכין חד לפריסת בשרים או מברשות המשמשות לניקוי רשתות ומנגלים.

 

ערכת המקצוענים

ערכת המקצוענים מכילה כמו תמיד את שלושת כלי העבודה הבסיסיים, התרווד, מזלג הבשר והמלקחיים, כאשר הם עשויים להגיע בגדלים שונים או בצורות שונות כדי שתוכלו להתאים אותם לסוג הבשר, גודלו או מרקמו, ובנוסף תקבלו גם אחת או יותר ( או אולי גם הכל, אם זה סט מאד גדול ) מכלי העבודה הבאים:

  • כלי ניקוי ומברשות מקצועיות לרשת המנגל ולמנגל עצמו.
  • שיפודים רב פעמיים.
  • ידיות ננעצות לאכילת תירס בנוחות גם כשהוא חם.
  • ערכת סכיני בשר איכותיות.
  • סט סכו”ם הכולל סכיני בשר חדות לחיתוך נוח וקל של הסטייק.

 

אז מי צריך את זה?

כמו כל דבר בחיים, חשוב להתאים את המוצר לאורח החיים. אם אתם מאלה שפעם בשנה מנגבים את האבק מעל מנגל ישן שעומד לכם בחצר מאז ומתמיד ומארחים מאד מעט, או שיש לכם כלי מטבח איכותיים מאד בהם אתם יכולים להעזר גם לצורכי מנגול, אתם באמת לא צריכים ערכה גדולה ויקרה.

אבל אם אתם מארחים הרבה או נוהגים לצאת מספר פעמים בשנה לקמפינג וטיולים, יכול להיות שתוכלו להפיק תועלת רבה מן הערכות המקצועיות מהסיבות הבאות:

  • נוח מאד לשאת את כל הכלים למנגל כשהם ארוזים בקופסא בצורה מסודרת.
  • האבזור הנוסף יאפשר לכם גמישות רבה יותר בטיפול בסוגי מזון שונים, או לטפל בכמות גדולה מאד של בשר בו זמנית עם חבר שעוזר לצידכם.
  • ככל שהם איכותיים יותר, הם עשויים מחומרים בריאים יותר אשר אינם משחררים חומרים רעילים בעקבות המגע עם האש, למענכם ולמען המשפחה.
  • הם מאפשרים לכם לחסוך כסף על אביזרים חד פעמיים כגון שיפודי עץ ויעילים מהם בהרבה.

 

רכישת ערכת כלי עזר למנגל

חברת וובר האמריקאית המייצרת מנגלים מקצועיים, מייצרת גם כלי עזר למנגל מאיכות מעולה ובמחירים מאד משתלמים. באתר של ברביקיו אנד מור תוכלו להזמין אותם אונליין וליהנות מחווית צליית בשרים בדרך הכי מקצועית ונכונה שיש. בחנות האונליין תוכלו למצוא מוצרים בודדים או סטים שלמים לבחירתכם.

 

מוצרים מעניינים נוספים

אם אתם מחפשים גאדג’טים מעניינים למנגול מקצועי ונוח יותר, כדאי לבדוק את מוצרי וובר בחנות האונליין של ברביקיו אנד מור ולראות מה חדש. לדוגמא:

  • פנס לידית הגריל – עורכים מסיבה לתוך הלילה? הגעתם לחניון הלילה אחרי השקיעה? אין שום בעיה, עם פנס לידית הגריל תמיד תוכלו להאיר היטב את שטח העבודה בקלות ובנוחות רבה.
  • כפפות עמידות לחום – הכפפות יגנו על ידיכם מן החום ויעזרו לכם לבשל במקצועיות ולאורך זמן וימנעו חתכים וכוויות במהלך העבודה.
  • ווק סקנדינבי – הווק מכיל שקעים בדומה למחבת פנקייק ומשמש להכנת מאפים וקציצות בצורה אסטתית ויפה על גבי המנגל.
רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה