המדריך המלא למידת העשייה המושלמת בגריל גז

המדריך המלא למידת העשייה המושלמת בגריל גז, נוצר עבורכם – הקוראים שמעוניינים להפיק יותר מהצלייה שלהם, ולהפוך למקצוענים של ממש!

צלייה היא אומנות עתיקת יומין, ועל מנת לרכוש את המיומנות המתאימה שתאפשר לנו ליהנות בצורה מושלמת – עלינו להכיר את מידות העשייה המקובלות בעולם הצלייה.

במאמר זה, תמצאו את המדריך המלא למידת העשייה המושלמת בגריל גז, ואין ספק שהצלייה הבאה שלכם תיראה אחרת!


גריל גז – שיא הנוחות!


גרילי גז מעניקים לנו נוחות ללא פשרות, ומופעלים באמצעות מבערי נירוסטה עוצמתיים השולחים את החום את משולשי אמייל הנמצאים בתחתית משטח הצלייה.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

משולשי האמייל מפזרים את החום באופן אחיד על משטח הצלייה, ומעניקים לנו פיזור חום אחיד המאפשר צלייה איכותית!

עיצוב הגוף והמכסה של גריל הגז – מסייע לשמירה על החום, ומאפשר שימוש בחום, האדים והעשן, על מנת להעניק למזון עסיסיות, ארומה וטעם בלתי נשכח!
גרילי הגז מצטיינים בנוחות משתמש ללא פשרות, ומאפשרים לנו חווית צלייה נהדרת ונוחה.

 

המדריך המלא למידת העשייה המושלמת בגריל גז


צלייה איכותית באמצעות גריל גז, דורשת היכרות עם כמה מושגים וכלים חשובים, שיעזרו לנו לבצע צלייה מקצועית במיוחד. המדריך המלא למידת העשייה המושלמת בגריל גז:



דוקרן מדחום

דוקרן מדחום מאפשר לנו לדעת מהי הטמפרטורה בתוך נתח הבשר שלנו, וזה מאפשר לנו לדייק מאוד את הצלייה שלנו.

את המדחום אנו נועצים בתוך נתח הבשר, והוא יראה לנו בדיוק מהן המעלות במרכז הנתח – שהוא המקום הבעייתי ביותר. דוקרן מדחום מונע מאיתנו ניחושים, חיתוכים של הנתח בזמן הצלייה, ו”קומבינות” נוספות.  

I-GRILL

ה – I-GRILL של חברת WEBER, הפך את חובבי הצלייה ברחבי העולם למאושרים הרבה יותר!

מדובר על מכשיר בלוטוס חכם המתיישב על הגריל שלנו, ו”מדבר” עם מדי חום הנעוצים בתוך נתחי הבשר שעל הגריל! את האינפורמציה הזו שולח המכשיר אל אפליקציה ייעודית בסמארטפון שלנו, ודרכה אנו יכולים לדעת מתי צריך להוריד את הבשר מהאש, להפוך צד, וכו’.


צלייה בשיטה המסורתית

השיטה המסורתית לצלייה אינה עושה שימוש באמצעים טכנולוגיים, אלא מסתמכת על מיומנות האדם בלבד. בשיטה זו אנו מתרשמים מזמן הצלייה, תנאי הצלייה, וכמובן מראה הנתח – על מנת להבין האם הוא מוכן מספיק. על אף האמצעים הטכנולוגיים – אנשים רבים עדיין משתמשים בשיטה המסורתית, ולכן ראינו לנכון לציין אותה כחלק מהמדריך המלא למידת העשייה המושלמת בגריל גז.

 

מידות עשייה של בשרים

על מנת לצלות היטב את המזון, להגיש לאורחים בדיוק את מה שהם רצו, ולהפוך למקצוענים אמיתיים… עלינו להכיר את דרגות העשייה המקובלות בענף צליית הבשרים:



רייר – R

זוהי דרגת הצלייה השטחית ביותר, ובה אנו צורבים קלות את חלקו החיצוני של הבשר. חלקו הפנימי של הבשר יהיה נא לחלוטין.



מדיום רייר – MR

בדרגה הבאה, נצלה את הבשר עוד קצת – עד שמעטפתו החיצונית הופכת להיות מוכנה במידה מספקת. חלקו הפנימי של הנתח עדיין יהיה נא גם כאן.


מדיום – M

זוהי מידת העשייה המקובלת עבור נתחים רבים, ובה חלקו החיצוני של הנתח עשוי היטב, ואילו חלקו הפנימי עשוי ומעט נא.   


מדיום וול – MW

זוהי מידה המתאימה לנתחים עם אחוז שומן גבוה יחסית, ובה חלקו החיצוני של הנתח עשוי לחלוטין, וגם חלקו הפנימי עשוי ומתאפיין בצבע אפור – ורדרד.


וול דאן – WD


זוהי מידת העשייה הגבוהה ביותר, ובה חלקו החיצוני של הנתח יהיה חרוך, ואילו חלקו הפנימי יהיה עשוי היטב ואפור – ללא חלקים נאים כלל.  

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה