הכנת קינוחים בגריל גז

אנשים רבים שבבעלותם חצר או גינה – בוחרים לרכוש לעצמם גריל גז מתוך מגוון הסוגים הקיימים בשוק. גרילי גז מגיעים בצורות שונות, והם מתאימים לאירועי ברביקיו גדולים כמו גם לקמפינג בטבע! גריל גז מאפשר לנו הכנה של מגוון מזונות, ואולי תתפלאו לשמוע שגם הכנת קינוחים בגריל גז היא אפשרית בהחלט! במאמר הבא, אספנו עבורכם מעט מידע ורעיונות לגבי הכנת קינוחים בגריל גז.

 

קצת על גרילי גז

גרילי גז הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות, ויש שיגידו שהם מחליפים בהדרגה את השימוש בפחמים. גריל גז מאפשר לנו נוחות ללא פשרות, וזאת מכיוון שהוא מאפשר הצתה מהירה ונוחה, ומעניק לנו בערה קבועה ורציפה. עוצמת הבערה של גריל הגז מגיעה ממבערי נירוסטה עוצמתיים, השולחים את החום אל משולשי האמייל הממוקמים מתחת למשטח הצלייה. המשולשים מפזרים את החום באופן אחיד על גבי רשת הצלייה – ומעניקים לנו מזון עשוי היטב, וללא חלקים נאים או קרים.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

מזונות שניתן להכין על גריל גז

כשאנו מדברים על גריל גז, כנראה שהאסוציאציה הראשונית שלנו תהיה בשרים, עופות, דגים, ואולי גם ירקות כמנות צד… אך האם זה כל מה שניתן להכין על גבי גריל הגז שלנו? ובכן, התשובה היא שלילית, וניתן לומר בקלות – שגריל גז הוא מתקן צלייה מגוון במיוחד מבחינת אופציות המזון שהוא מעניק לנו! על גבי גריל הגז שלנו אנו יכולים לאפות, לבשל, להקפיץ, וגם להכין קינוחים מסוגים שונים!

 

הכנת קינוחים בגריל גז


הכנת קינוחים בגריל גז היא פופולארית, ואפילו פשוטה למדי. לאחר כל ארוחה הגוף שלנו דורש משהו מתוק לסיום, ומכאן הגיע מנהג הקינוח המפורסם. יש מגוון קינוחים שאנו יכולים להכין על גבי גריל הגז שלנו, ולהפתיע את האורחים ובני המשפחה שלנו בסיום הארוחה! אספנו עבורכם מספר רעיונות שווים וטעימים.

 

צליית מרשמלו

החלטנו להתחיל דווקא מהקינוח העממי ביותר – הלא הוא המרשמלו הצלוי! את המרשמלו הצלוי אנו מכירים בעיקר מל”ג בעומר, אך ניתן להשתמש בו גם בעת אירועי ברביקיו כאלו ואחרים. כל שעליכם לעשות הוא לשפד את המרשמלו, להניח לו להיצלות מעט מעל האש, וליהנות מקינוח בעל מרקם חלומי!

 

פירות צלויים

פירות צלויים ידועים כקינוח פשוט, טעים ובריא, והכנתם דורשת דקות ספורות בלבד. למעשה, כל פרי יכול להפוך לפרי צלוי, ונוכל להביא כדוגמה את השזיפים, הבננות, התפוחים והאננס. את הפירות ניתן לחתוך לקוביות ולשפד על שיפודים, או לחילופין להניח על הגריל כמו שהם. כשנראה פסי חריכה עדינים, זה אומר שצריך להפוך צד כדי שהפרי לא ייחרך לחלוטין.

 

פנקייק בגריל – זה אפשרי!

אולי תתפלאו לשמוע, אבל פנקייק על הגריל הוא לא רק אפשרי… אלא הוא אפילו יוצא טעים יותר מאשר פנקייק על מחבת! באפשרותכם למצוא ברשת מתכונים שונים להכנת בלילת הפנקייק, ולאחר שהכנתם אותה – יוצקים על הפלאנצ’ה המשומנת שחיממתם מראש. ברגע שאתם רואים בועות קטנות שמופיעות על הפנקייק, זה הזמן להפוך אותו ולטגן שתי דקות נוספות. את הפנקייקים המוכנים ניתן להגיש עם גלידה, סירופ מייפל, או כל דבר אחר שאתם אוהבים!

 

הכנת קינוחים בגריל גז – טיפים לסיום

קינוחים עשויים ממזונות עתירי סוכר, והסוכר עובר תהליך של קרמול במהלך הצלייה. מסיבה זו, חשוב לנקות את רשת הגריל היטב בסיום השימוש – וכך תמנעו יצירת “דבק” שמתקשה על רשת הגריל שלכם. זכרו שקינוחים המורכבים מפירות, יעניקו לכם ערך תזונתי גבוה יותר במידה ולא תחרכו אותם יותר מדי! צלייה עדינה תשמור על הוויטמינים שבפרי – ולכן היא מומלצת! 

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה