גריל פחמים בפתח תקווה

חנות וובר – גרילי פחמים – סניף פתח תקווה

טלפון: 03-924-1119.

כתובת: אריה 14, פתח תקוה.

מייל: [email protected]

זמני פעילות: א’ – ה’ 09:00 -17:30, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

גריל פחמים בפתח תקווה סניף וובר

 

גרילי הפחמים עברו שינוי משמעותי בשנים האחרונות, וכיום מדובר במתקנים משוכללים ונוחים לשימוש. גם אם אנו לא מקצוענים – ביכולתנו להכין מזון ברמה גבוהה, ובלי יותר מדי מאמץ. מי שחיפש גריל פחמים בפתח תקווה, בוודאי שמע על הסניף של חברת D&S, שמייבאת ארצה את גרילי הפחמים האיכותיים של WEBER. חברת WEBER ידועה בזכות גרילי הפחמים שלה, ובמאמר הבא נסביר מדוע, וגם נביא מספר טיפים שימושיים לרכישת גריל פחמים בפתח תקווה.

 

התפתחות בענף גרילי הפחמים

בעבר רובנו היינו משתמשים בגרילי פחמים פשוטים, שנראו כמו מעין קופסת אלומיניום מלבנית שעליה רשת צלייה דקה. הגרילים האלו כונו גם “מנגלים”, ונמכרו בקיוסקים לקראת יום העצמאות. מי שהשתמש בגרילים הפשוטים הללו, בוודאי זוכר שהם נטו להחליד מהר יחסית, ודרשו מאיתנו עבודה מאומצת בזמן ההכנה והניקוי. מסיבה זו, מספר יצרניות הרימו את הכפפה בשנים האחרונות, והחלו לייצר גרילי פחמים משופרים. גרילי הפחמים החדשים מאפשרים נוחות בלתי מתפשרת, הופכים את תהליך ההכנה לפשוט, ומתאפיינים בפיצ’רים יעילים של בטיחות.

 

גרילי פחמים בפתח תקווה

בפתח תקווה ניתן למצוא את גרילי הפחמים של חברת WEBER, והם טומנים בחובם מספר יתרונות משמעותיים:

 

מערכת סילוק אפר

האפר נוצר בעת בערת הגחלים, והוא יוצר לכלוך רב במידה ולא משתלטים עליו בצורה נכונה. מערכת איסוף האפר המותקנת בגרילים של WEBER, מאפשרת ריכוז שלו במקום אחד, ומשם – השלכה לאשפה בצורה נוחה. כך ניתן למנוע התלכלכות של הבגדים והסביבה.

 

מערכת ניקוז שומנים

שומנים נוטים להצטבר במקומות שונים על גבי הגריל, להתקשות, ולהפוך ללכלוכים עיקשים במיוחד. במטרה לחסוך מאיתנו עבודת ניקוי מאומצת – WEBER התקינו בגרילים שלהם מערכת ניקוז שומנים, שגורמת לשומן לטפטף לתוך כלי ייעודי. כך ניתן להיפטר מהשומן בצורה מסודרת, ולמנוע את הצטברותו באמבטיית הגריל ובמקומות נוספים.

 

פיצ’רים של בטיחות

כשאנו עורכים אירועי ברביקיו, מספיק רגע קטן של חוסר תשומת לב – וזה עלול להסתיים בתקרית לא נעימה. הגרילים של WEBER עוצבו בצורה בולטת במיוחד – כך שקשה לפספס אותם, כמו כן הם מעוצבים בצורה מעוגלת ונטולת פינות, המקטינה את הסיכוי להיתפסות ומשיכה של הגריל בטעות. פיצ’רים נוספים הקשורים לבטיחות, הם הרגליים היציבות והמכונסות, והידיות המבודדות מפני כוויה.

 

מערכת אוורור

מערכת האוורור המותקנת בגריל, למעשה מונעת מאיתנו את הצורך לנפנף כדי ללבות את הגחלים במהלך הצלייה. כולנו מכירים את הסיטואציה שבה אנו מנפנפים זמן רב, ועבור רובנו מדובר במטרד לא קטן. כשהאוויר זורם באופן אוטומטי אל אזור הבערה של הפחמים, אין לנו צורך בנפנוף.

 

מזון ברמה גבוהה

WEBER עיצבו את הגרילים שלהם באופן יעיל, ובמטרה ליצור מזון איכותי במיוחד בכל פעם. המכסה הקעור מאפשר שימוש בחום, האדים והעשן – על מנת ליצור בשר עסיסי ובעל ארומה ייחודית. שימור החום האידיאלי מתאפשר באמצעות החומרים המבודדים שמהם עשוי הגריל – דוגמת אמייל, פורצלן ואלומיניום.

 

גריל פחמים בפתח תקווה – קנייה נכונה

אם אתם מתכוונים לרכוש גריל פחמים בפתח תקווה, מומלץ לעקוב אחר הכללים הבאים:

 

התאימו את הגריל לצרכים!

אין טעם לרכוש מוצר שלא יתאים לכם. נתחו את דפוסי השימוש שלכם, ובחרו את הגריל המתאים להם.

 

עיינו בחוות דעת!

הצליבו חוות דעת ממקורות שונים, והעדיפו המלצה ממקור ראשון.

 

בחרו במותג מוביל!

לפעמים עדיף לשלם מעט יותר, על מוצר שילווה אתכם שנים רבות.

 

וודאו מתן אחריות!

חברות מובילות נוהגות להעניק אחריות מורחבת על הגרילים שלהן, ומומלץ לוודא זאת לפני הקנייה.

גריל פחמים בפתח תקווה

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה