גריל פחמים בירושלים

חנות וובר – גרילי פחמים – סניף בירושלים

טלפון: 02-6732080.

כתובת: האומן 14, ירושלים (בניין בנית תלפיות).

מייל: [email protected]

זמני פעילות: א’ – ה’ 10:00 -19:00, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

גריל-פחמים-בירושלים-סניף וובר

 

אנשים רבים מחפשים גריל פחמים בירושלים, על מנת להעניק לעצמם בילוי ברביקיו בכל פעם שיחשקו בכך. ענף גרילי הפחמים עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות, וכיום ניתן להשיג גרילים מתקדמים במיוחד, המעניקים לנו חוויית משתמש בלתי נשכחת! בשונה מפעם, הגרילים החדישים מאפשרים לנו הכנת מזון עסיסי ואיכותי, גם אם אנו לא מקצוענים. מה עלינו לדעת כשאנו מחפשים גריל פחמים בירושלים?

 

גריל פחמים מתוחכם

בעבר כולנו השתמשנו בגרילים הפשוטים שאותם כינינו גם “מנגלים”, ונמכרו בקיוסקים לקראת יום העצמאות בכל שנה. גרילים אלו עדיין נמכרים, אך אנשים רבים כבר התקדמו לגרילים מהדור החדש. הגרילים החדישים יותר נכנסו לאופנה בשנים האחרונות, הם מעניקים נוחות משתמש יוצאת מגדר הרגיל, ומאפשרים הכנת מזון איכותי במיוחד – גם עבור מי מאיתנו שאינו מחזיק במיומנות וניסיון רב.

 

הגרילים של חברת WEBER

אם חיפשתם גריל פחמים בירושלים, תוכלו למצוא היצע מרשים שכולל גם את הגרילים של חברת WEBER העולמית. חברת WEBER היא אחת היצרניות המובילות בתחום הפנאי והברביקיו, והיא הייתה בין הראשונות שהרימו את הכפפה בכל הקשור לגרילי פחמים. גרילי הפחמים של WEBER שינו את פני הענף לבלי היכר, והם מצוידים בפונקציות מרשימות לכל דעה:

 

מערכת אוורור

מערכת האוורור שאותה ניתן למצוא ברוב הגרילים של WEBER, מונעת מאיתנו את הצורך בנפנוף בלתי פוסק. המערכת מזרימה אוויר אל הפחמים, ומלבה אותן באופן רציף ליצירת אנרגיית בערה מקסימלית.

 

מערכת ניקוז שומנים

השומנים הם אלו שיוצרים אל הלכלוך הקשה ביותר, מכיוון שהם מגיעים לאזורים שונים בגריל, מצטברים ומתקשים. מערכת ניקוז השומנים מונעת את הצטברות השומנים, ומובילה את השומן לתוך כלי ייעודי שממנו נוכל לפנות אותו בקלות.

 

אלמנטים של בטיחות

הבטיחות מגיעה לפני הכל בין אם אנו אנשים בוגרים, ובטח כשיש זאטוטים קטנים בשטח! הגרילים של WEBER מצוידים ברגליים יציבות במיוחד – המונעות נפילה בכל דחיפה אקראית. כמו כן, הם מתאפיינים במראה בולט במיוחד, ובעיצוב עגול ונטול קצוות שעלולים לגרום להיתפסות או משיכה בשוגג.

 

מערכת איסוף אפר

האפר הנוצר בתהליך בערת הגחלים, יוצר לכלוך רב, מתפזר בשטח, ומסכן את הבגדים שלנו! WEBER הייתה חכמה מספיק, והתקינה בגרילים שלה מערכת איסוף אפר יעילה, שעוזרת לנו לרכז את האפר במקום אחד – ולהיפטר ממנו בצורה יעילה ופשוטה.

 

רכישת גריל פחמים בירושלים

לפני שאנו רצים לקנות גריל פחמים בירושלים, ולאחר שהבנו את הפונקציות המאפיינות את הגרילים החדישים, הגיע הזמן למספר טיפים שימושיים לקראת הקנייה:

 

נתחו את דפוסי השימוש שלכם

אחת הטעויות הנפוצות – היא רכישת גריל פחמים שאינו מתאים לצרכינו. לפני שאנו רצים לחנות, חשוב להבין מה בדיוק אנו מחפשים. במידה ואנו עורכים אירועי ברביקיו אחת לשבועיים, ומזמינים עשרות אנשים – כנראה שכדאי לרכוש גריל פחמים מקצועי וגדול, ולא גריל בינוני שייאלץ אותנו לעשות מספר “נגלות” של צלייה.

 

עיינו בחוות דעת

לאחר שהתמקדנו, והבנו פחות או יותר איזה מוצר אנו מחפשים – הגיע הזמן לקרוא חוות דעת. כשאנו עוברים על חוות דעת, חשוב להצליב ממספר מקורות, ולא להסתמך על חוות דעת ממקור אחד בלבד. כמו כן, זכרו שהמלצה ממקור ראשון של בני משפחה או חברים – היא הכדאית ביותר!

 

העדיפו מוצר איכותי

תמיד כדאי לשלם מעט יותר, ולרכוש גריל פחמים שילווה אותנו שנים רבות. מוצר איכותי ימנע מאיתנו תיקונים תכופים וצורך בהחלפה. כמו כן, יצרניות מובילות לרוב מעניקות אחריות מורחבת על גרילי הפחמים שלהן – וזה יתרון משמעותי עבור הלקוח!

גריל פחמים בירושלים

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה