גריל פחמים בחיפה

חנות וובר – גרילי פחמים – סניף חיפה

טלפון: 04-6920404.

כתובת: ההסתדרות 177, חיפה.

מייל: [email protected].

זמני פעילות: א’ – ה’ 09:00 -18:00, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

גריל פחמים בחיפה סניף וובר

 

מי שמחפש גריל פחמים בחיפה, בוודאי ישמח לשמוע שבעיר שוכן אחד מסניפי חברת D&S. החברה מייבאת את הגרילים של חברת WEBER העולמית, המצטיינת בייצור מתקני צלייה כבר שנים רבות. גריל פחמים מעניק לנו טעם בלתי נשכח, וחוויה מיוחדת במינה שכולנו מכירים ואוהבים. איך ניתן לשדרג את חוויית הצלייה שלנו, ולהפוך אותה לנוחה ויעילה במיוחד? באמצעות גרילי פחמים מהדור הבא!

 

גרילי פחמים – פעם והיום

גרילי פחמים מוכרים לכולנו מאירועי יום העצמאות, ובעבר הם היו מסתכמים באותם גרילים מלבניים ומתכתיים, שלתוכם היינו יוצקים את הפחמים. כיום, יצרניות מובילות בתחום הברביקיו והפנאי – מייצרות גרילי פחמים מתוחכמים במיוחד, שאינם דומים כלל לאותם גרילים וותיקים שהכרנו בעבר.
מדובר בגרילים המצוידים במערכות אוורור, סילוק אפר וניקוז שומנים, כוללים פיצ’רים מתקדמים של נוחות, ומיוצרים מחומרים איכותיים במיוחד.

 

גרילי פחמים של חברת WEBER

חברת WEBER הרימה את הכפפה לפני שנים רבות, והחלה לייצר גרילי פחמים ששינו את פני ענף הברביקיו לחלוטין. כל מי שמחפש גריל פחמים בחיפה, יוכל למצוא את מבוקשו בסניף של חברת D&S המייבאת את הגרילים של WEBER. אילו אלמנטים נוכל למצוא בגרילים הללו, שהופכים אותם לגרילים מהדור הבא?

 

מערכת אוורור מתקדמת

בעוד בעבר, נאלצנו לנפנף ללא הפסקה על מנת ללבות את הגחלים, כיום אנחנו בהחלט יכולים להעניק לעצמנו מנוחה! מערכת האוורור בגרילים של WEBER, מאפשרת זרימת אוויר טבעית אל אזור הגחלים, ויוצרת בערה עוצמתית מבלי צורך בנפנוף.

 

מערכת ניקוז שומנים

השומנים הם אלו שיוצרים אל הלכלוך העיקש ביותר בעת הברביקיו, והם מאלצים אותנו לשפשף בצורה נמרצת על מנת להסיר אותם לאחר שהתקשו. מערכת ניקוז השומנים מאפשרת את טפטוף השומן לתוך כלי מיוחד, ולכן מונעת את הצטברותו באמבטיית הגריל ובאזורים אחרים.

 

מערכת סילוק אפר

במקום להתעסק עם האפר ולסכן את בגדינו, WEBER מפנקים אותנו במערכת סילוק אפר מתוחכמת, שאוספת את האפר הנוצר בעת בערת הגחלים – ומרכזת אותו במקום אחד. כך ניתן להיפטר בקלות מהאפר, ולהקטין את הסיכוי להתלכלכות מיותרת.

 

פיצ’רים של בטיחות

הבטיחות מגיעה לפני הכל – וכולנו יכולים להסכים בעניין זה. גרילי הפחמים של WEBER הם בולטים במיוחד, וזה מקטין משמעותית את הסיכוי שהם יתחמקו משדה הראייה שלנו. כמו כן, הגרילים מצוידים ברגליים יציבות במיוחד, ידיות מבודדות למניעת כוויות, ועיצוב עגול המונע היתפסות ומשיכה של הגריל.

 

נוחות ללא פשרות

WEBER ידועה כאחת היצרניות ששמות את נוחות המשתמש במקום הראשון! בגרילים של WEBER נוכל למצוא משטחי עבודה נוחים ומתקפלים, מד חום איטגרלי המובנה במכסה הגריל, מתלים פונקציונליים, וגאדג’טים מדליקים נוספים!

 

איכות ואחריות

אמרתם WEBER – אמרתם איכות ללא פשרות! לעתים כדאי לנו לשלם מעט יותר, ולקבל מוצר איכותי שילווה אותנו שנים רבות. הגרילים של WEBER מיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר, ועוצבו תוך הנדסת אנוש מתקדמת! החברה גם מעניקה אחריות מורחבת על הגרילים שלה, כך שתוכלו להיות רגועים לחלוטין בעת הרכישה.

 

קונים גריל פחמים בחיפה

רכישת גריל פחמים צריכה להיעשות במחשבה תחילה, וישנם מספר כללים חשובים שכדאי לעקוב אחריהם. ראשית – כדאי לבחון מהם הצרכים שלנו, לפני שאנו רוכשים את הגריל. באופן זה לא נתפתה לרכוש מוצר שאין לנו צורך בו. כמו כן, תמיד כדאי לקרוא חוות דעת ממספר מקורות, לפני שאנו בוחרים מוצר ספציפי עבורנו. הטיפ האחרון קשור לאיכות, והוא אומר שמומלץ לבחור מוצר ברמה גבוהה, וכזה שיש לו “אבא ואמא”. חברות מובילות, מעניקות גם אחריות מורחבת על המוצרים שלהן, וחשוב לוודא לגבי זה!

גריל פחמים בחיפה

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה